Impeeriumide ajastu on auhinnatud reaalajas strateegia (RTS) mäng, mille kaunistatud pärand ulatub üle kümne aasta. AoE on eriti identifitseeritud selle strateegilise mängu järgi, mis on ankurdatud peamistele ajaloolistele tsivilisatsioonidele. Pealkiri on levinud ajaloolistesse aegadesse, alates kiviajast kuni tänapäevani. Veelgi parem, seeria jäädvustab koos iidse mütoloogiaga ka legendaarseid olendeid. Kuigi mängust on palju õppida, on mängust rohkem rõõmu tunda.
Age of Empires ilmus esmakordselt 15. oktoobril 1997. Sellest ajast alates on AoE kaubamärki müüdud enam kui 15 miljonit eksemplari, mis teeb sellest ühe populaarseima pealkirja maailmas RTS žanr. AoE seeria on viimasel kümnendil olnud arvutimängudes arvestatav jõud. Kuigi mõned videomängud kasutavad mõnda AoE mehaanikat, ei vasta ükski AoE-ga seotud mainele ja staatusele.
Mängu käik
Mängu eesmärk on lasta mängijatel arendada oma tsivilisatsiooni käputäiest jahimeestest ja kogunemistest, et moodustada ekspansiivne rauaaja impeerium. Mängu võidu kindlustamiseks peab mängija aktiivselt koguma ressursse mängimiseks uuematest hoonetest ja kasutama arenenud tehnoloogiaid. Samamoodi tuleb ressursse kasutada kokkuhoidlikult, kuna neid kipub mängu arenedes väheks jääma.
Märkimisväärne on see, et mängus on 12 tsivilisatsiooni, millest igaühel on ainulaadsed atribuudid. Mängu arenedes peavad mängijad läbima neli etappi. Nende hulka kuuluvad kiviaeg, tööriistaaeg, pronksiaeg ja rauaaeg. Iga mängu edenemine näeb ette, et mängija teenib uusi tehnoloogiaid, relvi ja üksusi.