Põhivõistluse ajal jagatakse kõik punktid, mis kogutakse iga jaotuse lõpus, vastavalt mängija positsioonile võistlusredelil. Iga splitti jaoks on 400 000 dollari suurune Champions Queue auhinnafond. Veelgi enam, suurem auhinnafond, enam kui 2 000 000 dollarit, ootab meeskondi, kes kvalifitseeruvad World League of Legends meistrivõistlustele.
Mis on legendide liiga? LoL on a mitme mängijaga võrgulahingu areen (MOBA) mäng. Selle videomängu töötas välja Riot Games ja see avaldati ametlikult 27. oktoobril 2009. Aastate jooksul on LoL olnud kahtlemata MOBA žanri kõige populaarsem tiitel ja on praegu selle arendaja e-spordi turniiride edetabeli tipus.
League of Legends võib olla üsna tehniline, kuid uskumatult rõõmustav. See MOBA mäng näeb viie mängijaga võistkondi, kes mängivad üksteise vastu. Mäng algab nii, et iga meeskond on kaardi vastaskülgedel, lähedal Nexus . Mis tahes matši võitnud meeskond hävitab vastase Nexuse.
Mängu ajal kõnnib iga meeskond läbi rea torne, mida tuntakse kui tornid, mis on paigutatud iga Nexuse juurde viivate radade äärde. Loomulikult on esmane eesmärk hävitada vaenlase Nexus. Teiste peamiste eesmärkide hulka kuulub aga vaenlase struktuuride, näiteks tornide hävitamine.
Et vaenlasega võidelda ja sammu pidada, peavad mängijad ka hoidma nivelleerimine. Taseme tõstmine nõuab käsilaste ja vaenlase mängija tapmisest saadud kogemusi. Kuld, mis on saadud käsilaste tapmisest, on mängu ajal boonuste ostmiseks hädavajalik. Goldiga saavad mängijad osta selliseid asju nagu passiivsed soomusvõimendid või ajutised kaitsekilbid.
Mängurežiimid
League of Legendsil on praegu kaks mängurežiimi: Classic ja ARAM. Alustuseks on klassikaline mängurežiim suures osas kaitsev. Seda režiimi kasutav meeskond üritab vastase Nexuse juurde jõuda läbi tornide ja tõkestite käsilaste abiga. Teisest küljest on ARAM, All Random All Mid režiimil palju sarnasusi klassikalise režiimiga, kuid tegevus kipub piirduma ühe tee kaardiga.