Väljakul on tähistatud ruumid, kus mängijad saavad kiiruse suurendamiseks oma autodest mööduda. Kiiruse suurendamist kasutatakse autode jõudluse märkimisväärseks suurendamiseks ja see võib anda mängijale mängus mitmeid eeliseid.
Rocket League ilmus Supersonic Acrobatic RPBC modifikatsioonina. Psyonix töötas välja lahinguautod. Üks Psyonixi eesmärke oli muuta ebareaalsete autodega sõitmine lõbusaks, ilma et see kahjustaks realistlikkust.
Pärast Battle-Carsi väljatöötamist üritas Psyonix müüa mängu väljaandjale raketimootoriga autodega jalgpallimänguna, kuid kõik kirjastajad ei huvitanud neid. Seejärel otsustasid nad mängu ise PlayStation Networkis avaldada, peaaegu ilma turunduseta.
Mängu laaditi alla üle kahe miljoni korra. Stuudio jättis selle aga mõneks ajaks sinnapaika, et töötada teiste projektidega. Teised projektid aitasid koguda raha, mis hiljem Battle-Carsi edu saavutamiseks süstiti.
Battle-Carsi projektist tulnud Rocket League arendus algas 2013. aastal ja läks maksma umbes kaks miljonit dollarit. Mõned muudatused, mis tehti Battle-Carsi muutmiseks Rocket League'iks, hõlmasid kaadrisageduse suurendamist 30-lt 60-le, et muuta see uuema riistvara jaoks sobivaks.
RL eSports
Pärast vabastamist Raketiliiga, sai see suhteliselt populaarseks erinevatel voogedastusplatvormidel, sealhulgas Twitchil. Esimene Rocket League Championship Series toimus 2016. aastal, rahalise auhinnaga 55 000 dollarit. See teenis mängusiseste kosmeetikatoodete ja -kastide müügi kaudu rohkem kui miljon dollarit tulu. Vahendeid kasutati peamiselt muude võistlusürituste rahastamiseks, mille tulemuseks oli mängu populaarsuse tõus e-spordina.