Uudised

October 28, 2023

Mängude mõjutajaturunduse jõud: tööstuse kujundamine ja vaatajaskonnaga ühenduse loomine

Erik Kask
WriterErik KaskWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Viimastel aastakümnetel on videomängud muutunud üheks populaarsemaks vaba aja veetmise, võistlus- ja kultuuritegevuseks. Kuna mängutööstus õitseb ja peaks 2027. aastaks jõudma 521,6 miljardi dollarini, otsivad kirjastajad pidevalt uuenduslikke viise oma mängijatega ühenduse loomiseks.

Mängude mõjutajaturunduse jõud: tööstuse kujundamine ja vaatajaskonnaga ühenduse loomine

Miks mängude mõjutajaturundus?

Mängumõjurite turundus on tõusuteel, kusjuures kaubamärgid teevad mängijatega koostööd, et jõuda oma suurele vaatajaskonnale. 2022. aastal ulatus mõjuturundus mängudes üle 4,4 miljardi dollari, mis tõstab esile selle tõhususe.

Mõjutajad on osutunud brändidest paremateks usalduse loomisel ja publiku kaasamisel. Mängude vaatajad on keskmisest vaatajaskonnast üle 50% lojaalsemad, mistõttu on nad videomängude reklaamimiseks ideaalne valik.

Mängude mõjutajaturunduse lühiajalugu

Mängu mõjutajaturunduse algus oli keeruline, kirjastajad olid tasulise sponsoreeritud sisu suhtes algselt skeptilised. YouTube'i ja Let's Playsi tõus 2010. aastate keskel sillutas aga teed mängude mõjutajatele, et jagada oma kogemusi ja tõsta kirjastajate konversioonimäärasid.

Tuntud reaalajas voogesituse platvorm Twitch muutis mängude mõjutajaturunduse maastikku veelgi, pakkudes mängijatele platvormi reaalajas oma vaatajaskonnaga ühenduse loomiseks. Esport mängis olulist rolli ka mängude mõjutajaturunduse kasvus, konkurentsivõimelised mänguüritused meelitasid miljoneid vaatajaid.

Tööstuse kujundamine

Mängusisu populaarsus YouTube'is ja Twitchis viis spetsialiseeritud mängude mõjutajate turundusagentuuride ja -võrgustike moodustamiseni. Need agentuurid tõhustasid partnerlussuhteid ja tagasid mõjutajate turunduskampaaniate edu.

Mängumõjurite turundus laienes uutele platvormidele, nagu TikTok ja Instagram, tugevdades veelgi selle tähtsust selles valdkonnas. Eelkõige on TikTok andnud mängijatele ainulaadse võimaluse oma tööd esitleda ja laiema publikuga suhelda.

Mõjutajate turundus täna mängude vallas

Mängumõjurite turundus on muutunud eksperimentaalsest lähenemisviisist peavoolu ja oluliseks strateegiaks, et jõuda tõhusalt mängupublikuni. Mõjukad mänguinimesed, nagu Ninja ja PewDiePie, demonstreerivad mängumõjutajate haaret ja mõju.

Mänguväljaandjad indie-arendajatest suuremate valdkonna tegijateni on tunnistanud mängude mõjutajate keskset rolli oma mänguväljaannete reklaamimisel. Mõjutajate partnerlussuhted on muutunud nende turundusstrateegia lahutamatuks osaks, mis toob kaasa olulisi edulugusid.

Kokkuvõtteks võib öelda, et mängude mõjutaja turundus on muutnud seda, kuidas mängude avaldajad oma vaatajaskonnaga ühendust võtavad. Mängumaastiku kujundamise võime tõttu on mõjutajatest saanud mänguturunduse mänguraamatu asendamatu osa.

About the author
Erik Kask
Erik Kask
About

Sügavalt juurdunud Eesti digirevolutsiooni ja mängukirglikkusega on Erik Eesti-kesksete online-kasiino juhendite taga olev pioneeri. Tema töö sujuvalt põimib kohalikku võlu rahvusvaheliste mängustandarditega, võites mängijate usaldust.

Send email
More posts by Erik Kask
undefined is not available in your country. Please try:

Viimased uudised

ALGS 2024 hooaja teine ​​pool: sügav sukeldumine espordi fenomeni
2024-06-02

ALGS 2024 hooaja teine ​​pool: sügav sukeldumine espordi fenomeni

Uudised