Uudised

November 23, 2023

Hwei – uusim LoL-i tšempion ainulaadsete võimetega

Erik Kask
WriterErik KaskWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Riot Games on paljastanud uusima LoL-i meistri Hwei võimed. Vaatame, milline on tema komplekt ja kuidas tal Summoners' Riftis läheb.

Hwei – uusim LoL-i tšempion ainulaadsete võimetega

Hwei – LoL Abilities Rundown

Hwei on LoL-i meistrite nimekirja uusim täiendus. Väidetavalt saab temast keskväljak ja tema esialgsete võimete põhjal otsustades saab Hweist üsna keeruline meister, arvestades, et võimete ühendamine toob kaasa erinevaid efekte ja koostoimeid.

Tema komplekt põhineb täielikult tema erinevatel meeleoludel ja iga kord, kui ta seda muudab, aktiveerub erinev võime. Kui arvate, et ta võib olla üsna katkine tšempion, siis mulle tundub, et tema jahtumisega on seotud mõned selged nõrkused. Iga kord, kui ta tuju muudab, on üsna suur seisakuaeg, mille jooksul ta ei saa seda võimet uuesti kasutada, mis tähendab, et komplekti maksimeerimiseks peab ta oma esemetelt palju kiirustama.

Ilma pikema jututa tutvume Hwei baasstatistika ja -võimetega.

Põhistatistika

  • Tervis: 550 – 2318
  • Mana: 445–955
  • Tervise regen: 6 – 96,1
  • Mana regen: 8 – 19.9
  • AD: 50 – 106,1
  • Soomus: 18 – 97,9
  • Maagiline takistus: 30 – 52,1
  • MS: 320
  • Rünnaku ulatus: 575
  • AS-i alus: 0,714
  • AS suhe: 0,658
  • AS boonus: 3,3%

Võimed

Passiivne – visionääri allkiri

KAASUNUD: Hwei kahjustavad võimed tähistavad vaenlasi 4 sekundi jooksul. Nende kahjustamine erineva võimega kulutab märki, et tekitada nende all plahvatus, tekitades 0,85 sekundi pärast 35–200 (taseme alusel) (+25% AP) boonusmaagilist kahju piirkonnas asuvatele vaenlastele.

K – Teema: Katastroof

AKTIIVNE: Hwei läheb hukatuslikusse tuju, pääsedes ligi nii oma võimetele kui ka pesuharjale. Ta kaotab tuju mõne neist esitades.

  • Laastav – QQ: Hwei heidab tulekera sihtmärgi suunas, mis plahvatab pärast kokkupõrget esimese vaenlasega või saavutades maksimaalse ulatuse, tekitades maagilist kahju kõigile lähedal asuvatele vaenlastele. Sihtmärgi tervisesuhtel põhinev kahju on koletiste vastu 250.
  • Tulekahju eraldav polt – QW: Hwei kutsub välgunoolt tabama sihtmärki 1 sekundi pärast, tekitades maagilist kahju piirkonnas asuvatele vaenlastele. Immobiliseeritud või liitlastest isoleeritud vaenlaste vastu teeb Severing Bolt suuremat kahju sihtmärgi puuduva tervise tõttu. Selle boonuskahju ülempiir on 300 koletiste vastu (Severing Bolt teeb käsilastele ja mitte-eepilistele koletistele 50% kahju).
  • Sulanud – QE: Hwei tähistab leegitsevat rada sihtmärgi suunas. 0,7 sekundi pärast puhkeb tee vulkaanilisteks lööklaineteks iga 0,175 sekundi järel heitepunktist. Iga lööklaine tekitab plahvatuse, mis teeb läheduses olevatele vaenlastele maagilist kahju. Plahvatused jätavad oma jälgedesse ka laavalõhe. Iga lõhe kestab 2,5 sekundit, tekitades maagilisi kahjustusi iga 0,25 sekundi järel piirkonnas asuvatele vaenlastele ja aeglustades neid 30% (Molten Fissure'i kahju väheneb käsilaste vastu 60% -ni ja koletiste korral suureneb 135% -ni).

W – Teema: rahulikkus

AKTIIVNE: Hwei saab rahulikku meeleolu, omandades juurdepääsu nii oma võimetele kui ka pesuharjale. Ta kaotab tuju mõne neist esitades.

  • Põgus hoovus – WQ: Hwei moodustab veevoolu sihtsuunas, luues raja kestusega, mis annab talle ja tema liitlaste tšempionidele 0,5 sekundi jooksul boonusliikumise kiiruse, värskendades iga 0,125 sekundi järel, kui nad piirkonnas viibivad.
  • Põgus hoovus – WW: Hwei kutsub sihtkohta veekogu, luues 3 sekundiks kaitsevööndi, mis annab talle ja liitlaste tšempionidele piirkonnas viibimise ajal 0,5 sekundiks kaitsekilbi. Kilp värskendab ja suurendab selle tugevust iga 0,264 sekundi järel kogu kestuse jooksul, kuni nad jäävad piirkonda (Pool of Reflection'i kilbi tugevus on liitlastel vähenenud 50%-ni).
  • Segavad tuled – MEIE: Hwei ümbritseb end keerlevate sähvatustega, mis annavad 9 sekundi jooksul jõudu tema järgmisele kolmele põhirünnakule või võimelöögile, et iga boonusmaagilist kahju tekitada ja manat taastada. Stirring Lightsi boonuskahju vähendatakse käsilaste või koletiste vastu 50%-ni, kui seda rakendavad tema efektivõimed.

E – Teema: Piin

AKTIIVNE: Hwei läheb tormilisesse tuju, pääsedes ligi nii oma võimetele kui ka pesuharjale. Ta kaotab tuju mõne neist esitades.

  • Sünge nägemus – EQ: Hwei naeratab sihtmärgi suunas hirmuäratava naeratuse, mis tekitab esimesele vaenlase tabamusele maagilist kahju ja kardab neid 1 sekundi jooksul.
  • Kuriku pilk – EW: Hwei viskab silmamuna sihtpunkti. Saabumisel laieneb see tumedaks pilguks, pakkudes nägemist suuremale alale ja lukustades lähima nähtava vaenlase tšempioni. Pärast viivitust lendab silm ise sihtmärgi poole, tekitades maagilist kahju esimesele vaenlasele, kellega ta kokku põrkub, ja juurutades neid mõneks ajaks.
  • Maw purustamine – EE: Hwei võlub sihtpunkti lõualuu, mis klõpsab 0,627 sekundi pärast, tekitades piirkonnas asuvatele vaenlastele maagilist kahju ja aeglustades neid 1,25 sekundi jooksul. Sinna tõmmatakse vaenlased, kes ei seisa lõualuude klõpsamise ajal keskel.

Pesuhari

AKTIIVNE: Hwei väljub oma praegusest meeleolust, ilma et see peaks maksma oma kulusid või jahtuma. Pesupintslit saab valada ainult siis, kui Hwei on tuju saanud.

R – Spiraling Despair

About the author
Erik Kask
Erik Kask
About

Sügavalt juurdunud Eesti digirevolutsiooni ja mängukirglikkusega on Erik Eesti-kesksete online-kasiino juhendite taga olev pioneeri. Tema töö sujuvalt põimib kohalikku võlu rahvusvaheliste mängustandarditega, võites mängijate usaldust.

Send email
More posts by Erik Kask
undefined is not available in your country. Please try:

Viimased uudised

ALGS 2024 hooaja teine ​​pool: sügav sukeldumine espordi fenomeni
2024-06-02

ALGS 2024 hooaja teine ​​pool: sügav sukeldumine espordi fenomeni

Uudised