Epic on kulutanud märkimisväärse summa raha, et luua parimad esporditurniirid. 2018. aastal eraldas ettevõte sada miljonit dollarit Fortnite esporti laiendamiseks, eesmärgiga korraldada suur e-sporditurniir. Protsess ei olnud aga eriti sujuv.
Tehnilised probleemid, halb tootmiskvaliteet ja veebisaidi liiklusega seotud probleemid kimbutasid varajasi turniire. Viivituse tõttu tuli isegi esimene Summer Skirmishi üritus poole pealt ära jätta. Asjad paranesid tasapisi, kuid probleemid tekkisid jätkuvalt.
Omajagu probleeme on olnud ka MM-valikmängudel, eelkõige pettuste osas. Kvalifikatsioonimängude ajal toimunud pettuste tõttu peatati sellised tuntud mängijad nagu Xxif ja Damion Cook, kuid hiljem ennistati nad tööle. Samamoodi tähendab Epicu kiire areng, et sageli lisatakse samasse mängu vahetult enne suurturniire uusi funktsioone, nagu kõikvõimas Infinity Blade. Need võivad takistada mängijatel e-spordi turniiridel piisavalt hästi harjutamast.
Maailmameistrivõistluste kõige muljetavaldavam aspekt on see, kuidas Epic on suutnud kaasata reaalsuse ja digitaalse universumi. Vaatajaskonda julgustatakse iga päev täitma mitmeid ülesandeid, näiteks külastama teemaparke, et preemiaid teenida. Hüved võib olla midagi nii lihtsat nagu füüsiline V-Bucksi münt, nagu mängus. Fännid said ürituselt osta Fortnite'i maailmameistrivõistluste rõivaid ja muid tasuta kingitusi, nagu tapeet, mis on saadaval ainult ürituse ajal.
Varajane juurdepääs on hea meetod, mida hiiglaslik pakkuja kasutab inimeste mängu vastu huvi äratamiseks. Kuid kasutajate kaasamiseks on vaja rohkem ja Epic on mõlemad kaardid suurepäraselt ära kasutanud. Päästke maailm meelitas kohale palju inimesi, kes soovisid varajase juurdepääsu funktsiooni ära kasutada.
Isegi pärast seda, kui see lisatasu läks, jäid mõned inimesed sinna. Seejärel tegi Epic oma uusima režiimi tasuta teenusena kättesaadavaks. See oli mõeldud boonuseks neile, kes on jäänud varasematele režiimidele truuks. Samuti oli see stiimul neile, kes polnud veel mänguga liitunud, seda proovima.