10 Parimad e-spordi kihlvedude saidid riigis Jaapan
eSports betting in Japan is an exciting opportunity for enthusiasts looking to combine their gaming passion with strategic wagering. Based on my observations, the Japanese eSports scene is rapidly evolving, attracting both players and bettors alike. Whether you’re interested in competitive titles like League of Legends or Dota 2, understanding the dynamics of these games can significantly enhance your betting strategy. I recommend researching team stats, player performance, and recent match outcomes to make informed decisions. Join me as we explore the best eSports betting providers in Japan, ensuring you have the tools to maximize your betting experience.

Kõrgeimalt hinnatud e-spordi kihlveokontorid riigis Jaapan
Jaapani mängijate lemmik esport mängud
Lisaks loodi gümnaasiumiõpilastele mõeldud spordikool (eSports High School). eSports High School reklaamib end sisuliselt kiiresti laieneva ja elava mängumeediatööstuse kaubanduskoolina. Konkurentsivõimeline profimängija on vaid üks paljudest valikutest lõpetajate karjääride loendis, sealhulgas striimija, mänguarendaja, virtuaalne YouTube'i kasutaja, mänguajakirjanik, programmeerija, spordispetsialist ja 3-D CG disainer.
Call of Duty: Modern Warfare on Jaapanis üks populaarsemaid e-spordialasid. See on võitlusmäng, kus mängijad võistlevad vägede meeskondades. See mäng on oma kiire mängu ja sügavuse tõttu paljude Jaapani mängijate jaoks üks nende kõigi aegade lemmikuid.
2021. aastal peeti Jaapanis Call of Duty: Mobile World Championship, mille auhinnafond on 50 000 dollarit. Call of Duty on kahtlemata üks parimaid mobiilsed esportmängud. Treyarch ja mõned teised meeskonnad teevad koostööd Call of Dutyga, mis annab igal aastal välja uue mängu.
Jaapanis praegu populaarsemate spordialade hulgas on järgmised:
- legendide liiga - MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) mäng, mis julgustab kümmet kaheks meeskonnaks jagatud mängijat oma territooriumi kaitsma.
- CS: MINNA - See on lühend sõnadest Counter-Strike: Global Offensive. See on mitme mängijaga FPS (First-Person Shooter) mäng.
- Overwatch - Elav FPS-mäng, mis hõlmab lähituleviku maakeskkonda.
Kõik need mängud on võistluslikud. Nad edendavad kogukonnatunnet, mida inimesed naudivad ja mida soovivad levitada.
Ja konkurentsi osas tundub kahtlane, et mõni Jaapani meeskond ohustab Hiina, Põhja-Ameerika, Lõuna-Korea ja Euroopa meeskondade domineerimist League of Legends või Overwatchis. Arvestades Hiina e-spordiäri seisu, ei pruugi see aga tulevikus nii olla ja võime näha riigist esile kerkimas tugevaid konkurente erinevates e-spordialades.
Videomängude makseviisid Jaapanis
Panustajad saavad kasutada mõlemat Neteller ja Skrill sissemakset tegema. Mõlemad on veebipõhised e-rahakotid, mida saab kasutada veebis ostude tegemiseks. Inimene saab kanda raha oma pangakontolt oma Skrilli või Netelleri kontole ja seejärel kasutada neid vahendeid sissemakse tegemiseks.
Bitcoin ja muud krüptovaluutad on mõnede kihlveokontorite jaoks muud võimalikud alternatiivid. Panustaja saab raha kanda otse oma bitcoini rahakotist oma esportsbooki, kui see kihlveokontor aktsepteerib bitcoine. Bitcoiniga kaasnevad kaevandustasud, kuid see on üks turvalisemaid lahendusi väljaspool e-rahakotte. E-rahakotti ja bitcoini sissemakseid töödeldakse kiiresti ning panustajad saavad kohe panustada.
Esportkihlvedude ajalugu Jaapanis
Jaapani espordikihlvedude ajalugu on seotud riigi hasartmängude ajalooga. Keiser Tenmu nautis kaheksandast sajandist pärineva ajaloolise ülestähenduste kohaselt mängides täringupõhist mängu, mis sarnanes backgammoniga. Seda mängu tunti kui ban-sugoroku, mis tõlkes tähendab "topelt kuus" ja see oli keisrinna Jito valitsusajal keelatud.
Bakuto (elukutselised mängurid) arenes välja tänapäeva Kyoto territooriumist ülemäärase hasartmängude ajastul. Nende professionaalsete mängurite arvu suurenemisega on suurenenud hasartmängudega seotud vägivalla hulk.
Jaapani valitsus andis 13. sajandil välja üheksa mänguvastast määrust. Samuraid ei tohtinud Edo perioodil hasartmänge mängida. Teisest küljest lubati kõrgematel samuraidel juua, mängida hasartmänge ja suhelda prostituutidega.
Aja möödudes hakati kasutama muid hasartmängude vorme. Eelkõige tulid pildile kaardi-, pesa- ja täringumängud, nagu mahjong ja pachinko. Samuti hakkasid inimesed meelelahutuseks mängima takarakujit (loterii). Hasartmängude populaarsuse kasvu tõttu hüppasid sisse ka ebaseaduslikud sektorid. Kahjuks kasutasid nad võimalust hasartmängutööstust ära kasutada, luues kuritegelikke organisatsioone, mis keskenduvad ebaseaduslikele hasartmängudele.
Esport tänapäeval Jaapanis
Õnneks see kõik muutus. Kui maailm jõudis 2000. aastatesse, olid ammu möödas ajad, mil hasartmängud ja lõbutsemine olid seotud negatiivsete konnotatsioonidega, nagu vägivald, avalikud rahutused ja rahutused. Tänapäeval on Jaapanis hasartmängud organiseeritud ja lõbutsemist ei seostata enam kuritegevusega. Ja tänapäeval on spordiennustused muutunud osaks pildist.
See märkimisväärne muutus hasartmängudes on seotud ka Interneti populaarsusega Jaapanis. Aastakümneid tagasi oli enamiku riigi elanike jaoks Internetile juurdepääsemine keeruline. Kuid alates 2000. aastatest polnud seda väljakutset enam. Tänapäeval võib inimene minna peaaegu kõikjale ja pääseda Internetti. Ja mida lihtsam on juurdepääs Internetile, seda rohkem inimesi soovib juurdepääsu espordi kihlvedude saidid.
Jaapani valitsuse toetus espordikihlvedudele võib tunduda ülekaalukas. Telekommunikatsiooniettevõtte NTT konkurentsivõimeliste mängude tütarettevõte NTTe-Sports ja Tokyo Verdy e-spordi spinoff (mis mängib ka väljaspool spordižanri) toetavad e-spordi keskkooli, kus Verde liikmed tegelevad aktiivselt õpilaste koolitamisega.
Kui mängukeskkooli kontseptsioon tekitab hämmingut, pidage meeles, et Jaapani keskkool ei kuulu kohustuslikku haridussüsteemi ning gümnaasiumid, mille õppekavas on kaubanduskoolilaadne komponent, pole haruldased. "Professionaalne mängimine kui kutsumus on uskumatult keeruline ja seetõttu on meie eesmärk pakkuda õpilastele võimeid, mida saab rakendada mitte ainult võistlusmängudes, vaid mitmel erineval viisil," seisab eSports High Schooli veebisaidil.
Videomängude kihlveo tulevik Jaapanis
Vaadates tulevikku, muutub Jaapani espordi ja esportkihlvedude saatus paremaks. Paljudest asjadest on see seotud tõsiasjaga, et Jaapan on riik, mis võtab muutusi omaks. Jaapanlased, kes kipuvad olema elukestvad õppijad, väärivad tunnustust ka selle optimistliku väljavaate eest esporti ja kihlveotööstuse tulevikku.
Aastal 2022 ja pärast seda aitaks e-spordikihlvedude õigusliku staatuse selgitamine riigis kahtlemata kaasa tööstuse arengule. Saab näha, kas Jaapani valitsus, kes seni on kõhelnud paljude erinevate kihlvedude legaliseerimisega, hakkab olukorda selgitama.
Arvestades selliste e-spordialade nagu Call of Duty: Modern Warfare, League of Legends, CS: GO ja Overwatch populaarsust ning Jaapani turu ainulaadseid omadusi kõige populaarsemate e-spordimängude osas, on e-spordikihlvedude osas selgust. oleks päris kasulik.
Kas espordikihlveod on Jaapanis seaduslikud?
Üldiselt tundub tööstus paljulubav. Ja e-spordi ja espordikihlvedude kasvava populaarsuse põhjal Jaapanis näib, et riik liigub teatud määral tööstuse legaliseerimise poole.
Ausalt öeldes toimivad e-spordiennustused seaduslikkuse valdkonnas, mis on praegu ebaselge. Kuigi teoreetiliselt ei ole Jaapani klientidel lubatud panustada, ei keela Jaapani valitsus välismaistel operaatoritel Jaapani klientidele juurdepääsu.
Pole selge, kas see toob kaasa esportkihlvedude täieliku legaliseerimise Jaapanis, kuid vestluse avamine aitaks kahtlemata kohalikel ettevõtetel saada, mida nad tahavad. Väidetavalt võivad nad spetsialiseeruda Jaapani klientidele soovitud esportkihlveoturgude pakkumisele.
Jaapani parimatel e-spordi kihlvedude saitidel on seaduslike asutustena lubatud tegutseda vaid osaliselt. Nüüd saab panustada vaid mõnele kodumaisele spordialale ja seda ainult live kasiinos. Nende spordialade hulka kuuluvad hobuste võiduajamine, mootorpaatide võidusõit, mootorratta võidusõit, hobuste võiduajamine ja valitud jalgpalliliigad.
Jaapani e-spordialased õigusaktid
Seisukord on keeruline. Nagu soovitatud, tuleks kõik kihlveod teha parimal viisil, mis sarnaneb loteriiga. Jaapani karistusseadustiku 23. peatükk keelab traditsioonilised spordiennustused, sealhulgas Interneti-spordiennustused. Kodanikel on seadusega keelatud mängida heakskiitmata veebisaitidel.
Et olla täiesti kindel, et seadusevastaseid karistusi ei kohaldata, on esporti panuste tegemisel või kihlveosaitidele sisenemisel soovitatav kasutada privaatset wifi-võrku.
Kihlveod Jaapanis
Espordikihlvedude ja hasartmängude maksuseadused on veidi keerulised. Hobuste võiduajamiste võidud on maksustatavad, kuid ainult siis, kui võidate aastas rohkem kui 500 000 dollarit. Samuti ei saa te oma võidust maha arvata panuste kaotamise kulusid. Peate oma sissetulekutelt maksu maksma isegi siis, kui kaotate aastas 600 000 dollarit panustes.
Pange tähele, et kuigi Jaapanis on lubatud ainult piiratud esporti kihlveod, siis maksuseadustik ei käsitle teiste spordialade panuseid. Kuna Jaapani valitsus ei reguleeri riigis tegutsevaid spordiennustusi, on kahtlane, kas maksud kinni peetakse. Oluline on rääkida raamatupidajaga oma maksupositsioonist.
Varem mainiti kolme Jaapani seadusandlikku seadust, mis kujundasid e-sporditurgu ümber. Need on järgmised seadused:
1. Fueiho
Selle seaduse kohaselt kehtivad "mängukeskustele" (st lõbustussaalidele) Fueiho (kirjeldatud kui ettevõte, mille omanikud varustavad mängusaali mänguautomaatide, telemänguautomaatide või muude meelelahutusvahenditega eraldatud ruumis ja lubada külalistel mängu mängida).
Oletame, et ettevõttele kehtib Fueiho. Sel juhul peab ta saama tegutsemiseks loa prefektuuri avaliku turvalisuse komisjonilt ja järgima mitmeid piiranguid, sealhulgas tööaja piiramist, alaealiste juurdepääsu piiramist ja mängijatele auhinnaraha maksmise keelamist, kui nad korraldavad võistlusi.
2. Lisatasude seadus
Tasuseadus keelab ettevõtetel nõuda oma teenuste eest üüratuid lisatasusid. Jaapanis oli esporti puhul põhiküsimuseks see, kas mängu väljaandja poolt võistluse eest makstud auhinnaraha loeti kirjastaja jaoks Premiumiks.
Kui esportspordivõistluse auhinnarahale kehtib preemiaseadus, ei või auhinnaraha suurus ületada tehingu väärtusest I 20-kordset väiksemat; või (ii) 100 000 Jaapani jeeni (umbes 900 $).
3. Karistusseadustik
Hasartmängud on Jaapanis rangelt reguleeritud ja igaüks, kes mängib hasartmänge või haldab hasartmänguasutust, seisab silmitsi kriminaalsüüdistusega. Jaapani karistusseadustikus on panustamine defineeritud järgmiselt:
"Kinnisvarale panustamine konkursile, mille tulemuse määrab juhus."
See kehtib mitte ainult e-spordikihlvedude, vaid ka spordivõistluste kohta. Kui e-spordivõistlusel osalevad mängijad maksavad võistluse korraldajale registreerimiskulud ja auhinnaraha sisaldab registreerimistasusid (mis on peaaegu alati nii), võidakse registreerimistasude maksmist tõlgendada panusena. Kuna tasu makstes panustate kinnisvarale võistlusele, mille tulemus sõltub juhusest, panustate "kinnisvarale kihlvedu võistlusele, mille tulemus sõltub juhusest"
KKK-d
Paljudel inimestel, kes pole kursis spordiennustussaitide toimimisega, on palju küsimusi. Siin on mõned neist:
Kas kõik Jaapani e-spordi kihlvedusid aktsepteerivad Jaapani jeene?
Ei. Kihlvemissaidid aktsepteerivad jätkuvalt oma põhivaluutana EUR, USD ja GBP. Ainult vähesed kihlveokontorid aktsepteerivad JPY-d valuutana, kuna seda peetakse "eksootiliseks"
Kas on vanusega seotud piiranguid?
Üldiselt peab Jaapanis spordiennustuste tegemiseks olema 18-aastane (või vanem). Siiski võivad nad mängida meeskonnaga ega teha panuseid isegi siis, kui nad on alla 18-aastased.
Kas mul on Jaapani võrgupanustajana muid võimalusi?
Jaapanis on kohalike reeglite tõttu raske omada optimaalset kihlveokogemust (maapõhine või võrgupõhine). Lubatud on ainult neli spordiala ja panustamisvõimalused on rangelt piiratud. Kui mängite rahvusvahelistel kihlveosaitidel, võite saada palju võimalusi ja eeliseid.
Mida võin Jaapanis Interneti-spordikihlvedude saitidelt oodata?
Jaapanis asuvad Interneti-spordi kihlveosaidid annavad mängijatele võimaluse pääseda juurde rahvusvahelistele kihlveosaitidele.
