Bungie tabas koondamised: Destiny 2 DLC ja Marathoni väljalaske viivitused


Hiljutises raportis on selgunud, et Halo ja Destiny tuntud loojat Bungiet on tabanud vallandamise laine. See ei ole esimene kord, kui ettevõte seisab praeguses majanduskliimas silmitsi koondamisega, kuid sellel konkreetsel voorul on olnud märkimisväärne mõju. Selle tulemusena on Destiny 2 The Final Shape DLC ja Marathoni, väga oodatud ekstraheerimise tulistamisprogrammi väljaandmine edasi lükatud.
Koondamise mõju
Kuigi koondamiste tõttu mõjutatud töötajate täpne arv pole veel teada, viitavad esialgsed aruanded, et kümneid inimesi on lahti lastud. Lahkujate hulgas on mõned kõrgetasemelised töötajad ja uudis nendest koondamistest on tekitanud lööklaineid sotsiaalmeedia platvormides, nagu LinkedIn ja Twitter.
Praegune majanduskliima
Mängu- ja e-sporditööstust on ülemaailmne majanduslangus rängalt tabanud – kümned tuhanded inimesed on tänavu kaotanud töö. Ettevõtetel on raske kohaneda üha keerulisemate tingimustega ning koondamiste mõju ei tunne mitte ainult töötajatele, vaid ka ettevõtetele, millega nad liituvad.
Bungie vastus
Vastuseks koondamistele tegi Bungie tegevjuht Pete Parsons avalduse. Mõned kriitikud on aga tema vastust kritiseerinud kui "tooniga kurdiks". Koondamise mõju ettevõtte sotsiaalsetele meeskondadele on ilmne, kuid arendajaid see praegu puudutab.
Mõju Bungie mängudele
Mängu Destiny 2 futuristliku ekstraheerimismängu Marathon ja The Final Shape DLC avaldamise viivitus on koondamiste otsene tagajärg. Marathon peaks nüüd ilmuma 2025. aastal, samas kui The Final Shape DLC on lükatud tagasi 2024. aasta keskpaika. Väärib märkimist, et Sony on investeerinud 1,2 miljardit dollarit töötajate hoidmisse, et takistada Destiny 2 arendajatel Bungie'st lahkumist.
Pikaajaline mõju
Kuigi viivitused võivad olla koondamiste kõige vahetumad tagajärjed, on traagiline, et mõni teine ettevõte on pidanud ellujäämiseks kasutama töötajaid. Bungie põhilised arendusmeeskonnad jäävad puutumata, mis peaks minimeerima mõju mängude ja laienduste levitamisele. Suurem probleem on aga ettevõtete vajadus seada esikohale oma töötajate heaolu.
Rohkem e-spordi- ja mänguuudiseid leiate veebisaidilt Esports.net.
Seotud uudised
