Uudised

April 11, 2025

LoL Reigns Supreme 2025. aasta espordi kihlvedude stseenil

Erik Kask
WriterErik KaskWriter

Peamised järeldused:

  • League of Legends on endiselt populaarseim espordimäng, kus on üle 130 miljoni igakuise mängija
  • Mobiilimängud ja VR/AR-tehnoloogiad on esilekerkivad suundumused, mis võivad espordi maastikku ümber kujundada
  • Espordi kihlvedude turud kasvavad jätkuvalt, Dota 2 The International pakub 40 miljoni dollari suurust auhinnafondi

Espordi kihlvedude entusiasdina olen näinud oma õiglast osa tööstuse muutustest, kuid uusimad mängijate baasnumbrid aastaks 2025 on tõeliselt silmi avavad. League of Legends jätkab oma valitsemisvõimet konkurentsivõimeliste mängude vaieldamatu kuningana, kiideldes hämmastavat 130 miljonit igakuist mängijat. See pole lihtsalt muljetavaldav; see on panustaja unistus, mis saab teoks saadaolevate mängude ja turgude suure hulga tõttu.

LoL Reigns Supreme 2025. aasta espordi kihlvedude stseenil

Kuid ärgem unustagem tõusvaid tähti. Valorant on stseenile plahvatanud 18 miljoni igakuise mängijaga, luues põnevaid uusi panustamisvõimalusi neile, kes soovivad sukelduda mageveesse. Ja kes võiks Fortnite'i unustada? 2.5 miljoni igakuise mängija ja pideva uue sisuvooga on see kuldkaevandus rekvisiitide panuste ja turniiride tegevuste jaoks.

Minu huvi äratab aga esilekerkivad suundumused, mis võivad kihlvedude maastikku raputada. Mobiilimängud koguvad tõsist tõusu, kuna Fortnite naaseb mõnel turul iOS-i seadmetesse tänu uutele ELi määrustele. See avab täiesti uue liikvel oleva panustamisvõimaluste maailma, mida me alles hakkame uurima.

Ja räägime ruumis olevast elevandist: VR ja AR-tehnoloogiad. Kujutage ette, et saate vaadata League of Legendsi kaarti virtuaalses reaalsuses või projitseerida Dota 2 lahinguid oma elutoa lauale. Kaasahaarav potentsiaal on hämmastav, ja see võib revolutsiooniliselt muuta seda, kuidas me matše analüüsime ja panustame.

Rääkides Dota 2-st, see on auhinnafondide osas endiselt raskekaalu meister. Internationali 40 miljoni dollari suurune rahakott 2024. aastal polnud midagi muud kui astronoomiline. Panustajana tähendavad need kõrged panused uskumatuid võimalusi suurte väljamaksete tegemiseks.

Kuid siin on lükker: kui Rahvusvaheline Olümpiakomitee kuulutab välja 2027. aasta olümpiamängude espordisarja, oleme esportsi äärel, et saavutada tavapärane tunnustus seadusliku spordialana. See võib kaasa tuua uute panustajate hulga ning potentsiaalselt muuta koefitsiente ja turge, nagu me neid tunneme.

Inimesena, kes on aastaid olnud espordi kihlvedude kaevikus (ja jah, ma peesitan endiselt selle tohutu Dota 2 ärrituse hiilguses, millele TI-s helistasin), võin enesekindlalt öelda, et elame seni kõige põnevamal ajastul espordi kihlvedude jaoks. Mängud arenevad, tehnoloogiad arenevad ja asjatundlike panustajate võimalused paljunevad päevaga.

Nii et olenemata sellest, kas olete kogenud proff või kastate varbad lihtsalt espordi kihlvedude vetesse, hoidke silmad lahti ja strateegiad paindlikud. Järgmine suur võimalus võib olla kohe nurga taga - ja ma olen siin, et aidata teil seda märgata.

(Esmakordselt teatas: Esports Insider)

About the author
Erik Kask
Erik Kask
Umbes

Sügavalt juurdunud Eesti digirevolutsiooni ja mängukirglikkusega on Erik Eesti-kesksete online-kasiino juhendite taga olev pioneeri. Tema töö sujuvalt põimib kohalikku võlu rahvusvaheliste mängustandarditega, võites mängijate usaldust.

Send email
More posts by Erik Kask
undefined is not available in your country. Please try:

Viimased uudised

Naiste esport: kasvav, kuid alaesindatud
2025-04-17

Naiste esport: kasvav, kuid alaesindatud

Uudised