Esimesel aastal oli 2,6 miljonit dollarit võita. See tegi sellest 2015. aasta kolmanda kõige tulusama e-spordi auhinnafondi. Tuntud võistlused, nagu League of Legends maailmameistrivõistlused olid madalamad, hoolimata sellest, et neid peeti tol ajal kõrgema profiiliga.
Mängurid saavad SWC-d vaadata veebivoogude kaudu ja teha mängudele panuseid. Sellel turniiril põhinevad mitmed kihlveokontorid.
Smite kuulub mitme mängijaga võrgulahingu areen (MOBA) žanr. Alates selle ilmumisest on mäng olnud tasuta mängitav. See on paljude populaarsemate e-spordimängude tavaline aspekt. Smite on praegu saadaval mitmel erineval platvormil. See hõlmab PS4, Xbox One, Nintendo Switch ja PC.
Mängija võtab endale mütoloogilise kuju, näiteks jumala või jumalanna rolli. Nad osalevad meeskonnapõhistes lahingutes. Igal erineval tegelasel on ainulaadne võime, mida võitluse ajal kasutada. Meeskond peab välja töötama võidustrateegia, et kavaldada nii vastase mängijaid kui ka NPC käsilasi.
Smite esport meistrivõistlused, nagu SWC, keskenduvad tavaliselt mängija versus mängija režiimidele. Järelikult peavad mängurid end kurssi viima, kuidas need matšid toimivad. Samuti on oluline õppida tundma iga konkreetse jumala plusse ja miinuseid.
Ainult kümmekond neist on kuus tasuta saadaval. Mängusiseseid valuutasid kulutades ja väljakutseid täites on aga võimalik avada rohkem.
Professionaalsetele mängijatele meeldib isikupärastada oma jumalategelasi ainulaadsete nahkade ja emotsioonidega. Sellised sündmused nagu SWC piiravad aga tavaliselt jõudluse uuendamist, et mängud oleksid võimalikult õiglased. Seda on oluline panuse tegemisel arvesse võtta.