Mängu populaarsuse kasvades ja e-spordi kihlvedude arenedes oli vältimatu, et kihlveokontorid, spordiennustused ja wow eSportsi kihlvemissaidid hakkavad oma kihlveopakkumisse kaasama Warcraft 3.
Kui olete otsustanud panustada Warcraftile, peate leidma õige e-spordi kihlveosaidi, mis sobib teie kavandatava panuse jaoks. e-spordi kihlveod on nüüd kättesaadavad üha suuremal arvul online-hasartmängusaitidel, alates traditsioonilistest kihlvedude vahendajatest kuni spetsiaalsete e-spordi kihlvedude saitideni.
Videomängudele panustamine võib tunduda erinev traditsioonilisest spordiennustusest, kuid e-spordiga harjudes näete, et e-spordile panustamine on sama, mis jalgpallile, korvpallile või hobuste võiduajamisele panustamine.
Niisiis, kuidas teha e-spordi panust ja kuidas oma panus võita? See on sama, mis traditsioonilise panuse tegemine ja võitmine. Valige teile huvipakkuv eSpordi kihlvedude turg ja tutvuge e-spordi koefitsiendid veendumaks, et see on teie jaoks õige.
E-spordi kihlveo suur eelis on see, et see on interaktiivsem kogukondade, otseülekannete, statistika, sotsiaalmeedia ja muuga parimatelt e-spordi kihlveokontoritelt, mis muudavad videomängudele panustamise nii suurepäraseks kihlveokogemuseks.
Miks on Warcraft populaarne?
Warcraft 3 oli tohutu edu ja see kujundas mitme mängijaga võrgumänge ümber lühikese aja jooksul pärast selle ilmumist. Mängu müüdi miljoneid koopiaid, mis lõi kultusliku staatuse ja tohutult lojaalse fännibaasi. Kui mäng jõudis e-spordi konkurentsivaldkonda, tekitas see hulga populaarseid turniire ja staarmängijaid.
Kuna e-spordi kihlvedude turul on nii palju silmapaistvaid mänge, on Warcraft 3 kihlveokontoritel mõneti kahe silma vahele jäänud, kuigi professionaalsed turniirid jätkub peaaegu igal aastal erinevates kohtades üle maailma.
Blizzard seevastu teab, kuidas vana klassika ellu äratada. Kuna Warcraft 3 populaarsus kahanes, otsustas Blizzard mängule uue elu sisse puhuda. Warcraft 3: Reforged, klassikalise mängu visuaalselt täiustatud ja uuendatud versioon, ilmus 2020. aastal.
Interneti kogukond
Mäng oli eriti populaarne Hiinas, Lõuna-Koreas, Saksamaal, Rootsis ja Jaapanis. Miljonid inimesed üle maailma vaatasid selliseid turniire nagu Electronic Sports World Cup, World Cyber Games, World eSports Games, International eSports Festival ja World Series of Video Games. Ja mäng ei piirdunud ainult professionaalsete võistlustega; sellel oli sadu tuhandeid kasutajaid erinevatel amatööride võistlusareenidel, nagu Battle.net.