Esport liigades antakse meeskondadele punkte iga matšivõidu eest. Võistkonnad saavad lisapunkte suurimatel esporditurniiridel saavutatud soorituse alusel. Meeskonnad tormavad vastasmeeskonnaga võideldes kaardil kõva punkti kindlustama.
Meeskond teenib ühe punkti iga sekundi eest, mil tal on raske punkt, mille peal seisab vähemalt üks osaleja. Kui vaenlane siseneb tsooni, loetakse see vaidlustatuks ja punkte ei teenita enne, kui kõik vaenlased on lahkunud.
Hardpoint pöörleb ümber kaardi iga kuuekümne sekundi järel. Võistkonnad saavad tsoonivahetuseks valmistumiseks pöörduda järgmise raskepunkti juurde. Igal kaardil on erinevad raskepunktide asukohad, kuid pööramise järjekord jääb samaks ega ole juhuslik, võimaldades meeskonnal oma pöörlemisstrateegiaid harjutada.