Ettevõtet juhib juhatuse esimehena Sam Mathews, tegevjuht on Wouter Sleijffers. Seevastu endine Fnatic CS: GO staar Patrik "cArn" Sättermon sai 2012. aastal mängude peadirektoriks.
Aastate jooksul on Team Fnatic kasutanud oma strateegilisi partnerlussuhteid oma kaubamärgi edendamiseks, luues e-spordi legende, e-spordi profivarustust ja tsementeerides e-spordi kultuuri kogu maailmas. Ettevõte on teinud koostööd teiste tippbrändidega, sealhulgas AMD, Hisense, OnePlus, Twitch, BMW, LeTou, PCSpecialist, Monster Energy ja Jack Link's. Varem on FNC-d sponsoreerinud ka SteelSeries ja isegi MSI.
Kuigi see sai alguse väikese kaubamärgina üle kahe aastakümne tagasi, on Team Fnatic üks väärtuslikumaid e-spordimeeskondi. Forbesi 2020. aasta aruanne hindas selle väärtuseks umbes 120 miljonit dollarit, mis teenib umbes 16 miljonit dollarit aastas.
Fnatic eSports
Tänapäeval on Team Fnatic mitme divisjoni e-spordi meeskond, mis osaleb enam kui seitsmes divisjonis. Siiani on organisatsioon teeninud üle 17 miljoni dollari ja omab 2020. aasta 3. vaadatuima lääne spordimeeskonna rekordit. Team Fnatic, millel on sotsiaalmeedias üle 33 miljoni jälgija, on kuulus esportmeeskond ja kindlasti arvestatav jõud.
FNC sai aktiivse e-spordiga tegelema 2006. aastal pärast World of Warcrafti (WoW) meeskonna omandamist. Nimekirja kuulusid Vo0, TooGood ja Ztrider, kolm parimat mängijat sel ajal. Kolmik paistis silma kõikidel tipptasemel võistlustel ja võitis kolm tiitlit. Järgmisel aastal pani Fnatic kokku DotA meeskonna ja tõusis kiiresti üheks kõige kiiremini kasvavaks e-spordibrändiks, lisades mitmeid teisi kõrgeima reitinguga spordidivisjone.