Alliance kuulus algselt agentuurile GoodGame. See oli Amazoni kontrolli all oleva mängude voogedastusteenuse Twitchi tütarettevõte. 2016. aastal teatas Alliance oma otsusest GoodGame'ist lahkuda ja saada täielikult mängija omanduseks. See tähendab, et meeskonnaliikmetel on kohtumiste võitmiseks rahaline lisastiimul. See meeskond on pälvinud spordiennustussaitide tähelepanu oma kõrge profiiliga võitude tõttu. Näiteks 2013. aastal võitsid nad Internationali, saavutades espordi ajaloo suurima auhinna.
Parimates spordimeeskondades peavad olema kõrgelt kvalifitseeritud liikmed, kes suudavad konkurente edestada. Alates nende tekkimisest on Alliance värvanud mitmeid suuri nimesid. Näiteks 2013. aastal liitus nende ridadega StarCrafti mängija Naniwa. Aasta hiljem teatasid eports ajakirjanduse saidid, et Armada liitus meeskonnaga. See oli märkimisväärne, kuna neid peeti ringraja üheks parimaks Super Smash Brosi mängijaks.
2013. aasta lõpus otsustas meeskond lõpetada Euroopa League of Legends meistrivõistluste sarjas võistlemise. Nad andsid välja ka oma viimase Starcraft II mängija SortOfi. See oli peamiselt tingitud uutest reeglitest, mis takistasid agentuuridel mitut meeskonda omada. See oli peamine tegur Alliance'i GoodGame'ist lahkumisel ja mängijate autonoomia suurendamisel. Espordikihlvedude fännid peavad seda probleemi Alliance'ile panuste tegemisel arvesse võtma. Enne nende täielikku lahkumist on nad teatud tiitlitel silma paistnud.
Mõnikord võivad nad mängijaid välismõjude tõttu maha jätta. Samal ajal on paljud esilekerkivad mängijad huvitatud Alliance'iga liitumisest, kuna neid ei kontrolli suur agentuur. Need muutujad võivad liidu matšide panustamiskoefitsiente otseselt mõjutada.