N1 Bet ja partnerid pakuvad ainulaadseid pakkumisi

Uudised

2022-09-01

N1 Partners Group, N1 Beti emaettevõte, kuulutas välja oma uue reklaamkampaania nimega "Müsterilised tilgad" võitja. Pakkudes võimalust võita tulusat panka, pakub kampaania mängijatele Slot Hunteri mängides topeltlõbu. 

N1 Bet ja partnerid pakuvad ainulaadseid pakkumisi

Mängu ajal osalevad mängijad samaaegselt auhindade loosimises. Ainulaadsete ainulaadsete pakkumistega jätkab ettevõte esport-kihlveo funktsioonide täiustamist. Tööstuse teerajajana kohandab ta reklaame loominguliselt, et need oleksid kooskõlas kogu maailma kultuuridega. Uuema spordiennustusena pakub N1 Bet klientide meelitamiseks sarnaseid pakkumisi.

Pakkudes mängijatele kolme taset, sealhulgas Major, Grand ja Mega, saavad progressiivsed auhinnad võitjatele päris raha. Mängijad võivad kampaania ajal võita kuni 500 000 eurot. N1 Partners alustas pakkumisi veebikasiinooperatsioonide kaudu. Tänaseks on võitjad saanud üle 2500 erineva auhinna Interneti-spordi kihlvedude saidid ettevõtte portfellis, nagu Fight Club ja N1 Bet. Pakkumised arenevad jätkuvalt, kuna ettevõte pakub stiimuleid esport-kihlvedude saitidel ja muudel saitidel, nagu Slot Hunter.

Slot Hunter

Slot Hunter Casino pakub põnevat põnevust algajatele ja kogenud panustajatele. Alates maskeeritud bandiitidest kuni temaatiliste mänguautomaatideni pakub ettevõte mängimiseks erinevat tüüpi mänge. Boonused ja pakkumised meelitavad mängijaid osalema kasiino laialdases mängutegevuses parimatel spordiennustussaitidel. Pakkudes tervitusboonust ja lojaalsuspreemiaid, kasutab Slot Hunter kasiinomängude jõudu, et hoida mängijates huvi. Need märulifilmide teemad ja klassikalised puuviljarullid meeldivad erineva taustaga mängijatele.

Teave N1 Partners Groupi kohta

N1 Partners Group on hasartmängupakkuja, mis pakub erinevaid kvaliteetseid online-kihlvedude veebisaite ja tooteid. Ettevõtte portfelli kuuluvate kaubamärkide hulka kuuluvad tunnustatud kasiinod nagu fight Club, N1 Bet ja Joo Casino.

Kui küsiti, tunnistas edutamise võitja entusiastlikult, et oli võidu üle üllatunud. Ta kavatseb osta jalgrattavarustust, et viia poeg rattaretkele.

N1 Partners Group õnnitles võitnud mängijat kiiresti siiralt. Jaroslav Laptev on tootejuht ja plaanib välja anda lisaauhindu, et premeerida kliente, kes mängivad.

Kasiino pakkumiste taga olev psühholoogia

Kuna online-hasartmängud muutuvad üha populaarsemaks, hindavad eksperdid, kuidas reklaam mängijaid mõjutab. Kampaaniad ja stiimulid võivad suurendada soovi hasartmängudele panustada ja põhjustada hasartmänguprobleeme. Lobirühmad väidavad, et reklaamil on oma roll selles, kuidas inimesed hasartmängudesse suhtuvad kogu maailmas. 

Stiilsed reklaamid, mis kujutavad miljoneid võitnud ilusaid inimesi, glamuureerivad hasartmänge, et müüa loteriipileteid ja kasiinomänge. Nende rühmade sõnul on korduvad reklaamid ja reklaamid toonud kaasa mängude laialdase aktsepteerimise, mida inimesed kunagi pidasid kiireks rikastumisskeemiks. Kasiinokampaaniate vastased hindavad traditsioonilisi väärtusi, nagu haridus, vastutus, raske töö ja visadus.

Mängutööstuse juhid kaitsevad reklaamturundust, viidates sellele, et reklaam ei rõhuta kunagi negatiivsust ning kasiinode äri on meelelahutus ja fantaasia. Pakkudes mõõdetavat ja tõelist tasu, näitavad N1 Bet ja teised N1 Partners Groupi kasiinod mõistlikku pühendumust vastutustundlikule reklaamimisele.

Sotsiaalselt vastutustundlikud reklaamid peegeldavad klientide kaitsmise ja tegevusjuhiste järgimise mustrit. Kuigi kasiinoreklaamid on pikka aega püüdnud hasartmänge normaliseerida, põhjustavad reklaamid ja tutvustused sageli sõltuvust tekitavat käitumist. Mainekad kaubamärgid vaatavad reklaamipoliitika üle, et tagada parimate tavade rakendamine.

Vastutustundlik reklaam

Loto-Quebec pakub ühe näite headest reklaamitavadest. Pärast ettevõtte reklaamide ülevaatamist integreeris see olulised turundus- ja reklaamipoliitikad. Siin on mõned ettevõtte tavad:

  • Turunduspoliitika kohaselt keelab ettevõte kõik liiga agressiivsed reklaamid, lükkab tagasi alaealisi mängureid meelitavad reklaamid ja hoidub noorte seas populaarsete esindajate kasutamisest. Lisaks keeldub ettevõte reklaamimast saadetes, mis on suunatud peamiselt alaealistele.
  • Ettevõte tõstab esile koefitsiendid tagamaks, et mängijad on võiduvõimalustest teadlikud. Loto-Quebec käsitles konkreetselt seda küsimust, millised rühmad soovivad edendada vastutustundlikumat hasartmängudega seotud reklaami.
  • Esitades telereklaame, mis pühendavad eetriaega mängijate hoiatamisele hasartmänguohtude eest ja abitelefonide reklaamimisega, propageerib ettevõte vastutustundlikku hasartmängu.
  • Ettevõtte poliitika keelab ka toote reklaamimisel konkreetsete rühmade sihtimise. Näiteks peatas ettevõte kiirloterii toote, mis Hiina kogukonna liikmetele ei meeldinud. Kogukonnaliikmed ei soovinud mängu reklaamimisel näha viidet traditsioonilistele kommetele. Kogukonda austades tõmbasid juhid reklaami.

N1 ainulaadne reklaam

N1 Partners Group integreerib reklaamprojektide hõlbustamiseks multifunktsionaalse agregaatori, mis võimaldab ettevõttel välja töötada ainulaadseid auhindade loosimise kampaaniaid. Kasutajad võivad osaleda online-kasiinomänge mängides, osaledes samal ajal auhindade loosimises. Kui mängija võidab kampaanias ühe kolmest tasemest, sealhulgas pea-, grandi- või megataseme, läheb ta minema tulusa jackpotiga. 

Progressiivseid auhindu pakkuv stiimul meelitab uusi ja lojaalseid kasiinomängijaid olulisel määral osa võtma. Vastutustundlikke tutvustusi rakendades võivad kasiinod aidata luua meelelahutuslikke kogemusi, järgides samas vastutustundlikke reklaamieeskirju.

Viimased uudised

Viimased kihlveouudised saidil NewBee
2022-09-22

Viimased kihlveouudised saidil NewBee

Uudised