December 1, 2022
Kõigil, kes alustavad eSpordi kihlveoga, on esimene asi õppida, kuidas ennustuskoefitsiendid töötavad. Erinevate panuste mõistmine on kriitilise tähtsusega, kuna see toob esile sündmuse toimumise tõenäosuse ja, mis kõige tähtsam, koefitsientide pakutava väärtuse. Kahjuks tunduvad asjad algajate jaoks sageli segadusttekitavad, eriti kui silmitsi seisavad pika kihlveokoefitsientide loendiga.
Panustamiskoefitsiendid on sisuliselt kihlveokontori pakutud numbrite kogum, mis näitab sündmuse konkreetse tulemuse tõenäosust. Enamasti kipuvad erinevate kihlveokontorite antud koefitsiendid varieeruma. Samuti e-spordi kihlvedusid kalduvad esitama koefitsiente erinevalt, mis võib segadust tekitada.
Peamisi on kolm eSportsi kihlvedude võrgus pakutavad koefitsiendid. Need sisaldavad:
E-spordi ennustustüüpe on palju. Mõned panused on tavaliselt mängupõhised, teised aga kehtivad erinevaid videomänge. Näiteks võivad CS: GO kihlveoturud LoL-is kasutatavatest erineda. Siin on mõned levinumad panusetüübid, mida eSpordi kihlveosaidid pakuvad.
Otsepanused kuuluvad kahtlemata kõige lihtsamate eSpordi ennustustüüpide hulka. Peaaegu igal kihlveosaidil, mis pakub online eSpordi kihlvedusid, peaksid need valikud olema. Ideaaljuhul eeldavad otsepanused e-spordivõistluste seeria otsese võitja väljakuulutamist. Mõned levinumad otseennustused, mida pakuvad online kihlvedusid, hõlmavad matšide ja turniiri võitjate panuseid.
See panusetüüp nõuab, et eSpordi panustajad panustaksid selle peale, mitu korda matšis sündmus aset leiab. Näiteks võib see olla CS: GO hinded või LoL-i tapmiste arv. Enamasti lepib kihlvemissait numbriga ja määrab koefitsiendid vastavate tõenäosuste alusel.
Tihti pakuvad kihlveokontorid, kes üritavad meeskondi tasandada, seda ennustustüüpi, kui on olemas selge soosik. Näiteks kui kihlveokontor annab meeskonnale händikäpi +2 punkti, tähendab see sisuliselt seda, et kindlad favoriidid peaksid võitma rohkem kui kahe punktiga. Vastasel juhul võidavad panused allajäänud meeskonnale.
Õigete punktisummade panuseid on lihtne mõista, eriti jalgpallile panustades. Seda panustamistüüpi saab aga eSpordi kihlveo puhul erinevalt rakendada. Näiteks pakuvad enamik LoL-i kihlvemissaite õiget panust, võimaldades mängijal ennustada, kas meeskond võidab 3-0, 3-1, 0r 3-1 ja vastupidi.
See panusetüüp on tavaline MOBA mängudele, nagu CS: GO. See panusetüüp võimaldab panustada meeskonnale või mängijale, kes tõenäoliselt saab matši esimese tapmise/vere. Seega eeldatakse, et mängijad peavad sellest panusest kasu saamiseks tegema vastavat jaotist hoolsalt.
See panusetüüp võimaldab panustajatel panustada individuaalse kaardi võitjale. Nagu First kill panused, on meeskonna või mängija tugevuse kohta piisavalt teadmisi omavatel kasutajatel seda tüüpi panuste puhul sageli väike eelis.
E-spordi panuste valik võib olla tohutu. Seetõttu peaksid mängijad alati püüdma mõista erinevaid panusetüüpe ja, mis kõige tähtsam, suutma leida väärtuskoefitsiente.
Iga mängija peaks parima võimaliku väärtuse otsimisel alati tegema paarituid võrdlusi. Kuigi e-spordi koefitsientide hindamisel tuleb mängu palju kaalutlusi, leidub alati lihtsaid ja tõhusaid viise töö tegemiseks.
Mõned panustajad toetuvad eSpordi panustamise näpunäidetele, kuid mängijate otsustusvõimel on hindamatu roll. Sellegipoolest on siin mõned näpunäited, mis aitavad mängijatel leida kõrge väärtusega koefitsiente:
Esportsi koefitsiendid ei erine tavaspordis kasutatavatest. Need kõik teenivad sama eesmärki, heidavad valgust tulemuse tõenäosusele ja ka võimalikule võidusummale. Panustaja saab eSpordi kihlvedudest parima väärtuse leida ainult siis, kui tugineb oma teadmistele mängu kohta ja hoiab end kursis e-spordi kihlvedude näpunäited ja uudiseid.
Kahtluse korral on riskide minimeerimiseks alati soovitatav jääda lihtsate panuste ja väikeste panuste juurde.
Sügavalt juurdunud Eesti digirevolutsiooni ja mängukirglikkusega on Erik Eesti-kesksete online-kasiino juhendite taga olev pioneeri. Tema töö sujuvalt põimib kohalikku võlu rahvusvaheliste mängustandarditega, võites mängijate usaldust.