Seda tüüpi panused võivad olla ettearvamatud. Kui mängurid soovivad suurendada oma võimalusi edukaks panuseks, on kõige parem valida kuulsad võitude ajalooga esportmeeskonnad.
Team Liquid
Neid peetakse üheks edukamaks organisatsiooniks kogu espordis. Team Liquid loodi algselt StarCrafti turniiridel võistlemiseks. Viimase 22 aasta jooksul on nad saanud teiste videomängumeeskondade seas kõrgelt austatud. Praegu on neil esindus Põhja-Ameerikas, Euroopas ja Brasiilias. Team Liquid hakkab laienema ka Aasia mängudele.
OG
Kui kihlveosõbrad otsivad üht parimat Dota 2 ja CS:GO esports meeskonda, siis OG tasub kaaluda. Esmakordselt asutati nad 2015. aastal ja on kahel järjestikusel korral võitnud Internationali. OG-st on saanud Valoranti turniirihooaegadel ka üks populaarsemaid mängutiime. 2022. aasta alguses teatasid nad oma kavatsusest MMO žanr tormiliselt haarata.
Kurjad geeniused
Parimad spordiennustuse saidid tõenäoliselt esindab see Seattle'is asuv grupp. Selle asemel, et keskenduda mõnele mängule, on nad võistelnud paljude erinevate tiitlitega. Siia kuuluvad Fortnite, Halo, League of Legends, COD, CS:GO, Rocket League ja WoW. 2015. aastal võitsid Evil Geniuses tolleaegse espordiajaloo suurima auhinna. Nad on eriti osavad Call of Duty: WWII mängus.
Koostöövaim
Sellel Moskvas asuval grupil on CS:GO, League of Legendsi, Hearthstone'i ja Dota 2 turniiridel väga hästi läinud. 2021. aasta rahvusvahelisel võistlusel võitsid nad muljetavaldavad 18 miljonit dollarit. See teeb neist ühe suurima sissetulekuga kogu e-spordis.
Kui mänguritel on mõni konkreetne mäng silmas, on selle tiitli nimel mõistlik valida meeskond, kes on turniiridel väga hästi läinud. Kõrgetasemelised meeskonnad keskenduvad tavaliselt ühele kaheksast suurimad videomängud.
Impeeriumide ajastu
Aftermath, Team GamerLegion, Vietnam Legends (VNA) ja Suomi on selle reaalajas strateegia (RTS) tiitli mängimise eest hästi hinnatud. Teised rühmad, millele tähelepanu pöörata, on Rulers of Rome, Clown Legion, Team Secret, Infinity Legends, Dark Empire ja Tempo Storm.
Apexi legendid
Praegu naudib seda mitme mängijaga laskurit enam kui 100 miljonit inimest. Siiski on hasartmängude kogukonnas tähelepanu pälvinud vaid käputäis meeskondi. Mängijate arv kasvab jätkuvalt tänu uutele Apex Legendsi hooaegadele. Turniiride ajal peaksid mängurid tähelepanu pöörama Team Liquid, Fnatic, Evil Geniuses, Natus Vincere ja Virtus.pro jaoks.
Arena of Valor
See mäng on e-spordis üsna omanäoline, kuna meeskonnad peavad olema mobiilimängus erakordsed. Valor jagab League of Legendsiga palju sarnasusi, nii et iga tiitli parimad mängijad kattuvad. Dota meistrid kipuvad ka Valoris head olema. Turniiridel hästi läinud rühmade hulka kuuluvad Royal Never Give Up, EDward Gaming, Rogue Warriors, Talon Esports, Buriram United Esports, Qiao Gu Reapers ja eStar Gaming.
Lahinguväli
Erinevalt teistest selles nimekirjas olevatest mängudest on Battlefieldil vaid paar väga edukat meeskonda. Need on PENTA Sports ja Epsilon eSports. Esimese isiku tulistamismängud on tavaliselt väga levinud esport turniirid. Battlefield on aga alles hakanud koguma sama palju tuntust kui sarnased pealkirjad, nagu COD ja Halo.
CS:GO
On aus öelda, et CS: GO on videomängudes domineeriv jõud. Toimub mitu suuremat võistlust. Tugevate kandidaatidena paistavad silma Astralis, Natus Vincere, G2 eSports ja Team Vitality.
COD: Warzone
Viimastel aastatel on see battle royale tiitel muutunud ülipopulaarseks nii konsooli- kui ka arvutimängijate seas. Selles režiimis mängivatel võistkondadel on tavaliselt teistel COD-turniiridel hästi läinud. Nende hulka kuuluvad Atlanta FaZe, OpTic Gaming, CompLexity, Fariko Impact ja Evil Geniuses.
Dota 2
See sobib ideaalselt mänguritele, kes soovivad vaadata mängijaid võistlemas kõrgete auhinnafondide pärast. See on iga-aastase maailmameistrivõistluste ajal miljonites dollarites. Neli kõrgeimat organisatsiooni on TNC Predator Virtus.Pro, Evil Geniuses ja Team Secret.
FIFA
Kõik kõrgetasemelised turniirid ei ole keskendunud tulistamisele ja fantaasiale. Jalgpallivideomäng FIFA on kasvanud üheks suurimaks frantsiisiks selles valdkonnas. Ennustajad peaksid mängu ajal jälgima Fnaticut, Tundra Esportsi, MKersit, Manchester City Esportsi ja Schalke 04 Esportsi.
Kogutulude poolest mängivad maailma neli parimat mängijat Dota 2 professionaalselt. Nad on 22–29-aastased mehed. Kõik neli teenisid suurema osa oma rahast 2019. aasta rahvusvaheliselt.
Johan "N0tail" Sundstein
See Taani mängija on praegu maailmas 1. kohal. Ta on võistelnud 129 matšis ja teeninud umbes 7 183 837 dollarit. Enne Dota 2-le üleminekut oli Sundstein Heroes of Newerthi mängija. 2019. aasta rahvusvahelisel matšil võitis ta 3 124 036,20 dollarit auhinnaraha.
Jesse "JerAx" Vainikka
Soomest pärit Vainikka on seni võistelnud 66 matšis. Kuigi see pole nii muljetavaldav kui Sundstein, tuleb märkida, et Vainikka on teeninud 6 475 948 dollarit. See teeb temast maailma paremuselt teise e-sportlase. Ta saavutas 2016. aasta Shanghai Majoril 2. koha.
Anathan "ana" Pham
See austraallane jõudis esports kihlveokontorite tähelepanu alla juba varakult. Enne kui Pham sai 18-aastaseks, oli ta teeninud 15 turniirilt juba 604 739 dollarit. Tema praegune kogusumma ületab 6 004 411 dollarit.
Sébastien "Ceb" Debs
Paremuselt neljas mängija on Prantsusmaalt, 65 turniirilt teenitud $5 773 909. Debs tuli 2018. aasta rahvusvahelisel võistlusel esikohale, enne kui võitis järgmisel aastal uuesti. Karjääri jooksul on ta mänginud üheksas suurmeeskonnas.
See sõltub suuresti mängitava mängu iseloomust. Mõned neist nõuavad osalejatelt kiireid reflekse ja täpsust. Teised on oma olemuselt taktikalisemad. Parimad espordimeeskonnad, kellele panustada, teavad, milliseid omadusi on matši võitmiseks vaja.
Seda tüüpi panustamise üks kriitilisemaid aspekte on uurimine. Mängur peaks väga vähe jätma juhuse hooleks. Enamikul turniiridel võistleb esikoha pärast kümneid meeskondi.
Tõenäolisemate võitjate väljaselgitamiseks peab panustaja teadma igaühe rekordit. Õnneks on enne viimast meistrivõistlust tavaliselt hooaja pikkune kvalifikatsiooniperiood. See annab vaatajatele võimaluse analüüsida iga võistleja erinevaid tugevaid ja nõrku külgi.
Kuulsad esportmeeskonnad teevad endale nime, saavutades suure hulga kõrgetasemelisi võite. Kui nende rivaalid tunduvad olevat võrdsed, on keerulisem ennustada, kes saab peaauhinna. Kui mängurid pole kindlad, võivad nad uurida mängurežiimi ja kaarti. Seejärel võivad nad vaadata eelmisi mänge, kus mõlemad meeskonnad on võistelnud sarnaste stsenaariumide järgi. See annab neile parema ülevaate sellest, kui hästi mängijad esinevad.