Mäng hangub või ei käivitu. Mida ma peaksin tegema?
Proovige lehte värskendada. Ärge muretsege andmete kadumise pärast. Mäng jätkub hetkest, mil see katkestati. Kui see ei tööta ja brauser hangub uuesti, proovige see taaskäivitada. Kui see ei tööta, proovige tühjendada brauseri vahemälu. Kui ükski eelnimetatud lahendustest ei tööta, võtke ühendust tugipersonaliga.
Kui kiiresti raha välja võetakse?
Väljamaksetaotluste töötlemise aeg on vahemikus 0 kuni 48 tundi. Nädalavahetusel raha väljavõtmine ei ole lubatud. Makse kiirus sõltub teie valitud väljamakseviisist. Enamikul juhtudel saadetakse raha kiiresti; näiteks krediitkaartidele tehtud maksed töötleb pank 1-3 pangapäeva jooksul.
Mis on boonuspanustamine?
Panustamine toimub kogu hasartmänguprotsessi ajal boonustingimuste alusel lubatud mängudes. Panustamise korral kogunevad teie panused, kuni selle summa koguväärtus jõuab sihtväärtuseni. Tavaliselt on see boonussumma, mis on korrutatud panuse summaga. Näiteks kui boonus on 100 € ja panus on 50 €, peate panustamise lõpetamiseks tegema panused kogusummas: 100 € 50 = 5000 €.
Mida peaksin tegema, kui ma ei saa boonusele panustada?
Lugege boonuse tingimusi. Võib-olla proovite kihla vedada tingimuste rikkumisega. Näiteks panustate selle lubatust suurema panusega või mängite mängu, mis ei võimalda boonuspanust. Kui panustaja poolt vigu ei esine, peab ta viivitamatult ühendust võtma klienditoega.
Kas ma saan Rokule juurde pääseda mis tahes veebibrauserist?
Kuna sait kasutab HTML5 uusimat vormi, peaksid kõik standardsed brauserid, nagu Firefox, Chrome ja Safari, sellega ühilduma. Kui ametliku veebisaidi kuvamisega tekib probleeme, otsige oma brauseri versiooniuuendusi.