Internetis eSpordi kihlveosektoris eristab head heast heast klienditeenindus ning Nomini vastab selles osas kindlasti ootustele.
Nomini klienditeenindus ei jäta teile millegi üle kurta. Kuigi VIP-kliendid saavad kiiremaid vastuseid, saavad tavalised mängijad siiski kiireid vastuseid.
E-spordi kihlvedusidi Nomini klienditeenindussüsteem koosneb mitmest kanalist ja kõrgelt kvalifitseeritud töötajatest, kes aitavad teid alati hea meelega kõigi probleemide korral, mis nende teenuste kasutamisel ilmnevad. Saadaval on ka mitmekeelsed valikud, mistõttu on kõigil panustajatel lihtne oma päringuid esitada.
Nominiga ühenduse võtmiseks on kaks peamist kanalit:
Otsevestluse valik on saadaval 24/7, mille kaudu saate kiireid vastuseid. Meilimarsruudi osas väidab Nomini vastamisajaks 45 minutit, mis pole teiste konkurentidega võrreldes halb.
Seal on ka KKK sektsioon, kuid see võib mõne suurema e-spordi kihlvedusidiga võrreldes olla üsna tühi. Panustajatel võib olla parem pöörduda oma murede ja küsimustega e-posti või reaalajas vestluse kaudu.
Nagu Nomini peamisel veebilehel, on ka toetatud klienditeeninduse keeled erinevad.
See on hea uudis panustajatele, sest muresid ja küsimusi on kõige parem edastada tuttavas keeles. Klienditeeninduses kasutatavate keelte suur valik aitab lühendada tööaega ja arusaamatusi ning hoiab ära halva kliendikogemuse jätmise panustajatele.