Panustajatel tuleb esmalt konto luua, enne kui nad saavad nautida Nomini mahlakast e-spordi kihlveo atmosfääri. See võib olla kõige levinum mure nende jaoks, kes soovivad Nominis oma lemmik eSpordile panustada.
Konto loomine on iga e-spordi kihlveosaidi esimene samm. Nomini puhul on see kiire ja intuitiivne protsess, mis ei võta palju aega.
Järgnevalt on toodud tavaliste kontoprobleemide ja küsimuste loend, millega enamikel panustajatel võib kokku puutuda. See on panustajate kõige levinum mureallikas. Registreerimis- ja kontopäringud on jaotatud järgmistesse osadesse.
Mängurid, kes soovivad Nominiga liituda, saavad seda teha lihtsalt veebilehte külastades.
Nagu eelnevalt öeldud, on protsess lihtne, seega kulub konto loomiseks vaid mõni minut. Nomini kasiino liikmeks saamiseks peate esmalt täitma järgmised sammud:
Konto kinnitamine Nomini kasiinos on üsna lihtne protseduur. Pärast kasiinos registreerumist peaksite saama mõne minuti jooksul teretulnud kinnitusmeili, milles kirjeldatakse järgmisi samme, mis on vajalikud, et saaksite täieõigusliku Nomini Casino liikmena tööle asuda ja oma e-spordi kihlveokogemust alustama.
Nomini võib nõuda, et panustajad esitaksid isikut tõendava dokumendi, mis sisaldab teie vanust, isikuandmeid ja elukohariiki. Nad võivad selleks kasutada järgmisi dokumente:
Mängijatel võib paluda esitada ka sissetulekut tõendav dokument, näiteks:
Kui registreerimisprotsess on lõppenud, on aeg alustada panuseid. Tõenäoliselt on panustajad põnevil, et oma boonus tööle hakkaks ja panustada paljudele Nomini repertuaari kuuluvatele e-spordi kihlvedudele.
Esiteks peavad panustajad oma kontodele sisse logima, et nautida kõike, mida Nomini pakub. Sisselogimisprotsess on lihtne.
Teate saamine, et teie kasiino on teie konto lukustanud või blokeerinud, võib põhjustada suurt ärevust. Lõppude lõpuks seab see teie raha ja võidud ohtu. On palju põhjuseid, miks Nomini võib konto lukustada, näiteks liiga palju ebaõnnestunud sisselogimiskatseid, probleem KYC protseduuriga või nende tingimuste rikkumine.
Tõenäoliselt mõtlevad panustajad praegu, mida nad saaksid teha, et nende kontod avataks. Soovitatav on võtta ühendust klienditoega niipea kui võimalik.
Soovi korral võib iga panustaja oma Nomini konto igal ajal sulgeda. Nomini kannab kõik ülejäänud raha omaniku kontole igal juhul tagasi.
Esimene võimalus on võtta ühendust klienditoega. Siin on järgmised sammud, mida võite teha
Väärib märkimist, et panustajad võivad oma konto sulgeda ainult siis, kui neil pole saldot (positiivset või negatiivset) ega rahuldamata väljamaksetaotlusi.
Oletame, et kliendid soovivad lõpetada oma konto positiivse saldo või/või täitmata väljamaksetaotlustega. Sel juhul on Nominil õigus kogu kontol olev raha kehtetuks tunnistada. Neile tagastatakse viimase sissemakse summa.