Pidžaamas ninjadel on pikk ja hiilgav ajalugu. Tõepoolest, see klubi hakkas suurvõistluste võite maitsma väga varakult. Muljetavaldav CV sündis peamiselt LAN-võistluse kaudu, kus nad varjutasid professionaalset üritust, püsides mitme kuu jooksul võitmatuna. Lisaks õnnestus neil 2012. aastal võita kõik rahvusvahelised LAN-turniirid.
Nad on kogunud maine, võisteldes parimatega ligi kümnes erinevas mängus. Kuni nende laialisaatmiseni võitles meeskond Counter-Strike'is. Enne lahkumist olid nad võitnud nii CPL Winter 2001 kui ka NGL-One'i I hooaja finaalid. Pärast seda on nad naasnud tuntud meeskonda.
NiP võitis DreamHack Winter 2013 turniiri VeryGamingu vastu vahetult pärast naasmist ja ESL One: Cologne turniiri neli kuud hiljem Fnaticu vastu. Nad võidaksid ka DreamHack 2014. aasta talv, DreamHack Masters Malmö ja StarLadder i-League StarLadder i-League StarSeries 2. hooaeg. Mõlemad kaks viimast olid 2016. aastal.
Väga edukas 2021
Espordi tippmeeskond võitis ka 2021. aasta väljaande Kuus kutset, iga-aastane professionaalne Rainbow Six Siege meistrivõistlus, mida korraldab mängu arendaja ja väljaandja Ubisoft. Mängu kallal töötava Ubisofti stuudio peakorteris Montrealis toimuv turniir toob kokku parimad meeskonnad üle maailma. Sündmus toimib omamoodi mitteametliku maailmameistrivõistlusena, mis tähistab eelmise aasta lõppu. Meeskond tuli 2020. aasta väljaandes teisele kohale.
See saavutas ka esikoha Copa Elite Six-Season 2021: Stage 2 ja Six August 2020 Major-Brasiilia arvestuses. Teiste tähelepanuväärsete esituste hulka kuuluvad Brasileirao 2021 finaal ja Six Sweden Major 2021, kus meeskond tuli teiseks.
Pärast kahte nimekirja muutmist otsustas organisatsioon 2020. aastal Dota 2 meeskonnast loobuda, et keskenduda rohkem teistele spordimeeskondadele. Dota 2 kehv jõudlus pani meeskonna pühendama ressursse CS: GO meeskonna taas austamisele.
Samuti uuendasid nad League of Legendsi osakondi, et taastada oma pikaajaline kohalolek stseenis ja pakkuda stabiilsemat keskkonda. Organisatsioonilisest vaatenurgast usub meeskond, et see optimeerimine on hädavajalik, et keskenduda täielikult tulemuste pakkumisele, mida kõik fännid ja partnerid üle maailma ootavad.