Organisatsioonil on oma üheksa-aastase eksisteerimise jooksul olnud arvukalt osakondi kogu esporditööstuses. Tavaliselt pääsevad nad mõnele tiitlile sisse ja välja vastavalt vajadustele. Nende kohalolu on tunda Overwatchis ja League of Legendsis, kus neil on frantsiisitud meeskonnad. Teised frantsiisita meeskonnad tegutsesid all Cloud9 kaubamärk Nende hulka kuuluvad Call of Duty, Battle Royale, Apex Legends, Fortnite, Halo, Dota 2, Hearthstone, Counter-Strike, Valorant, Smite, World of Warcraft ja Teamfight Tactics.
Professionaalselt juhitud organisatsioonil on kogu aeg sisse ja välja tulemas hulk mängijaid. Neil on akadeemia, et pidevalt uusi talente välja visata. Mõned populaarsemad nimed nende professionaalses nimekirjas on Skadoodle (Tyler Latham), N0thing (Jordan Gilbert), Stewie2k (Jakey Yip), EternaLEnVy (Jacky Mao), autimatic (Timothy Ta) ja b0ne7 (Pittner Armand). Need on tippmängijad ja peamised teenijad nimekirjas, mis hõlmab üle 100 mängija ja kõige populaarsemad spordimeeskonnad. Ettevõte maksab mängijatele aastas üle 1 600 000 dollari.
Kasv ja laienemine
Esimese LoL-i divisjoni kiire edu julgustas Cloud9 laienema teistele osakondadele. 2014. aastal liitusid nad Smite esportsiga. Nad lõid 2014. aastal üheksa uut divisjoni. Siseprobleemid viisid 2014. aastal laiali, kuid 2015. aastal taastati. Organisatsiooni juhtiv puuteekraaniga spordiala Vainglory asutati 2015. aastal. Organisatsioon registreeriti 2016. aasta septembris, saades praegune Cloud9 Esports, Inc.
Selle kasvuga sai Cloud9-st kuulus esportmeeskond, millel on üle miljoni fänni, kes veetsid riietuse mängijaid jälgides kokku 15 miljonit tundi. Netomõju oli sponsorite sissevool. 2017. aastal sai ettevõte kasu 28 miljoni dollari suurusest rahastamisest sellistelt nagu Alex Ohanian, Hunter Pence ja Craft Ventures.
The Raketiliiga divisjon loodi 2017. aastal. Riot Games teatas, et Cloud9 kindlustas samal aastal umbes 10 miljoni dollari eest LoL Championship Series slotika. 2018. aastal sõlmitud suur partnerlus Red Bulliga nägi Cloud9 mängijaid muu hulgas Red Bulli särke. Samuti said nad teises rahastamisvoorus 50 miljonit dollarit. Nad rajasid Los Angelesse 30 000 ruutjalga peakorteri ja koolitusbaasi, mille tulemusel said nad Forbesi esportettevõtte MVP reitingu. Ettevõtte väärtus oli 2020. aastal 350 miljonit dollarit.