10 Parimad e-spordi kihlvedude saidid riigis Hiina

Tere tulemast eSports panuste maailma, kus Hiina mängude kultuur ja konkurentsivõime toovad põnevust igasse mängu. Minu tähelepanekute põhjal on Hiina eSports-stseen üks kiiremini arenevaid, pakkudes suurepäraseid võimalusi panustamiseks. Siin jagan teavet parimate eSports panustamisplatvormide kohta, mis teenivad mängijate ja fännide huve. Oluline on mõista, kuidas mängud toimivad ja millised tegurid mõjutavad tulemusi. Soovitan alati uurida meeskondi ja mängijaid, et teha teadlikke panuseid. Liitu meiega, et avastada, kuidas eSports panustamine Hiinas võib muuta sinu mängukogemust ja pakkuda uusi võimalusi kasumiks.

Kuva rohkem
Chloe O'Sullivan
Avaldanud:Chloe O'Sullivan
Avaldatud aadressil: 11.09.2025

Kõrgeimalt hinnatud e-spordi kihlveokontorid riigis Hiina

undefined image

Parimad spordiennustuste saidid Hiinas 2025

Kuna e-sporditööstus kasvab pidevalt, on Hiina üks riik, kus spordiennustused on võtnud positiivse trajektoori. Ja kuna Interneti-kihlveod on Hiinas keelatud, on esporti panustajad sunnitud panustama välismaal asuvatele operaatoritele.

Enamik e-sporti kajastavaid online-kihlvedude vahendajaid püüab jäädvustada kõik tähtsamad sündmused. Hiina panustajaid teenindatakse tuhandetel igapäevastel turgudel erinevatel e-spordiüritustel üle maailma. Mõnes mõttes on offshore kihlveokontorite pakutav mitmekesisus aidanud oluliselt kaasa e-spordi kihlveotegevuse populariseerimisele riigis. Samuti nägid pandeemia pandeemia tõttu panuse tegijad, kes pole kunagi mõelnud espordiüritustel kihlvedude tegemisele e-mängude kihlveostrateegiad.

Kuva rohkem

Hiina mängijate lemmikvideomängud

Hiina e-sporditööstus näitab tohutut potentsiaali. Kuid tööstusharu õitsengu puhkedes on mõned silmapaistvad väljakutsed vähendanud Hiina e-spordi potentsiaali. Sellegipoolest naudib tööstus õitsev publik. Siin on nimekiri mõnest kõige populaarsemad mängud Hiinas.

  • Dota 2: see e-spordimäng paistab silma selle poolest, et sellel on riigi kõige professionaalsemad meeskonnad. Veelgi parem, see on nii mängijate kui ka meeskondade võidetud auhinnaraha poolest kõige rohkem tulu teenivate mängude seas.
  • Overwatch: Hiina e-sportlastel on eriline tõmme selle esimese inimese tulistamismängu vastu, mida mängitakse kuueliikmelistes meeskondades. Kui Overwatchi mängijad on profimeeskondade arvu poolest Dota 2 järel teiseks viiuliks, on sellel võrreldes kõigi teiste e-spordimängudega Hiinas kõige rohkem professionaalseid mängijaid.
  • legendide liiga: Veel üks silmapaistev mäng Hiina e-spordi mängijate seas. Kuigi see ei pruugi olla enim mängitud mäng, võib see varsti sinna jõuda, eriti pärast seda, kui Hiina meeskond võitis meistrivõistlused kahel järjestikusel aastal.
  • Counter-Strike Global Offensive (CS: GO) : CS: GO on aastate jooksul näinud plahvatuslikku arvu. Seda silmas pidades moodustab Hiina üle 20% ülemaailmsest mängijabaasist.
Kuva rohkem

Esport makseviisid Hiinas

Hiina panustajad pääsevad juurde erinevatele makseviisidele. Siiski enamus makseviisid kohapeal kasutatavad on saadaval ka offshore-kasiinodes. Offshore-kasiinod, mis võtavad vastu Hiina kodanikke, pakuvad järgmisi meetodeid:

UnionPay

UnionPay on Hiina makseteenuse pakkuja, mis on väga sarnane tavaliste deebet- ja krediitkaartidega. Kasutajad saavad laadida raha oma UnionPay kaardiga seotud pangakontole ja kasutada neid võrgus.

E-rahakotid

Hiina mängijad peavad e-rahakotte oma veebikasiino kontodele sissemaksete tegemisel eriti ahvatlevaks. Populaarsete e-rahakottide, nagu PayPal, parim osa on see, et neid on lihtne kasutada ja kiire.

Ettemakstud vautšerid

Ettemakstud vautšerid muutuvad ka Hiinas üha populaarsemaks. Kuigi nende kupongide töötlemiseks kulub teadaolevalt suhteliselt rohkem aega, suurendavad need ka anonüümsust, tagades, et teie jäljed on kaetud.

Krüptovaluutad

Krüptovaluutad on anonüümsuse kehastus veebimaailmas. Hiina panustajad kasutavad anonüümseks jäämiseks üha enam krüptorahasid. Bitcoinid (BTC) ja Ethereum (ETH) on mõned krüptovalikud Hiina mängumaastikul.

Mis puutub veebikasiinodes maksete tegemisel, siis parimad makseviisid peaksid võimaldama teil raha deponeerida/välja võtta ilma oma isikut paljastamata.

Kuva rohkem

Esportkihlvedude ajalugu Hiinas

Lihtne on mõista, miks hiinlased on hasartmängude mängimiseks väga head. Hiinlastel on hasartmängudega seotud pikk ajalugu – andmed näitavad, et hasartmänge mängiti esimeses dünastias, umbes 4000 aastat tagasi, ja sellest ajast alates on seda registreeritud igas dünastias. Seda võib veelgi tõestada tõsiasi, et mõned tänapäeval mängitavad kasiinomängud on pärit Hiinast.

Hiinal on olnud raske saada maailma esispordiriigiks. 90ndatel pidasid hiinlased videomänge ja esporti tabuks. Asjad muutusid kiiresti ja Hiinat peetakse nüüd jõuks, kellega selles valdkonnas arvestada.

Enne 2009. aastat maaliti esporti negatiivses valguses. Neid mänge peeti sageli nilbeteks, ebaefektiivseteks ja kultuurilise rafineerituse poolest puudulikeks. Selle valguses kehtestati karmid seadused, et kaitsta noort elanikkonda näiliselt korrumpeeriva tööstuse eest.

Paljud video- ja e-spordimängud olid Hiinas keelatud, samas kui kodumaistele mängudele kehtestati kõikvõimalikud piirangud, sealhulgas ametlikud hoiatused ja trahvid, mis sundisid arendajaid tagasi joonistuslauale. Videomängude populariseerimine ei andnud aga kunagi sellele välisele survele järele.

"Tume ajastu" spordiennustuses

Viimasel kümnendil toimus ka konkurentsivõimelise e-spordi professionaalsus ja kommertsialiseerimine. Mängufirmad, arvutiriistvara müüjad ja veebipõhised voogedastusplatvormid on vaid ühed paljudest selles valdkonnas tegutsejatest, kes said kiiresti osa e-sporditurust. Need mängijad tahtsid seda tulusat turgu kasutada.

Numbrite kasvades tekkis tõsine mure e-sporditööstuse sotsiaal- ja tervishoiukulude pärast. Kuigi mõned profimängijad, kes naudivad suuri rahasummasid, olid püramiidi tipus, kasvas mure nende karjääride jätkusuutlikkuse pärast. Samuti suurenes Interneti-mängusõltuvuse juhtumeid ja hulgaliselt muid sellega seotud juhtumeid, sealhulgas päevavalges röövimisi.

Kuva rohkem

Esport tänapäeval Hiinas

Pärast 2019. aastat peetakse Hiinas esport hasartmängude pöördepunktiks. See juhtus siis, kui Hiina valitsus lõdvendas mõnda kontrolli, mille ta oli online-spordimängudele seadnud. Peamine areng oli see, et mitte-Hiina mänguarendajatel lubati ametlikult levitada oma sisu ametlikult tunnustatud müüjate kaudu.

NetEase, Tencent ja Perfect World olid sel ajal juhtivad turustajad. NetEase'il oli õigus levitada selliseid spordialasid nagu Overwatch, Minecraft, StarCraft II ja muid populaarseid tiitleid. Teistel arendajatel oli ka õiglane osa e-spordi tiitleid.

Kuna Hiina valitsus kogus raha arendajatelt, turustajatelt ja makse, investeeris ta suuri investeeringuid kohalikesse mängufirmadesse. Nimelt soovis valitsus tegeleda ka ühiskondlike arusaamadega mängude suhtes, mis aitas kaasa tööstuse edu saavutamisele.

Hiina mängutööstus on kahtlemata seatud uutele kõrgustele. 2020. aastal kasvas Hiina mängutööstuse brutomüük tohutult 20%.
Statista.com andmetel ulatub selle valdkonna turuväärtus prognooside kohaselt 215,7 miljardi jüaanini. Lisaks Hiina turu potentsiaalile võitleb tööstus endiselt igasuguste seadusandlike takistustega.

Kuva rohkem

Esportkihlvedude tulevik Hiinas

Kahtlemata näitab esporditööstus paljutõotavat tulevikku. Ükski riik ei vasta täna hiinlastele oma pühendumuse osas espordile. Seda silmas pidades on Hiina kahtlemata espordi keskus.

Välisettevõtted, sealhulgas lääne ettevõtted, soovivad kasutada Hiina turu potentsiaali. Ja kuna vajalik turg ja infrastruktuur on kergesti kättesaadavad, ei tohiks küsimus olla mitte võimalustes, vaid pigem parimates viisides, kuidas neid ära kasutada.

Kuigi Hiina näitab e-spordimängudes tohutut potentsiaali, on tulevik Interneti-spordiennustused ei ole suurepärane, sest riik liigub piiravamas suunas.

Kuva rohkem

Kas videomängude panused on Hiinas seaduslikud?

Hiinat peetakse suuresti hasartmängude sünnikohaks. Poliitilised murrangud on aga jätnud Hiina hasartmängud killustatuks. Alates kommunistliku partei võimuletulekust hasartmängud Mandril.

Kuigi kõik hasartmänguvormid on Hiinas endiselt keelatud, ei pööra inimesed alati tähelepanu valitseva klassi määrustele. Sellest annab tunnistust see, et võrguhasartmängud on paljude mängijate jaoks populaarne ajaviide, kuigi see tegevusala on tugevalt piiratud. Internetikasiinod on Hiina elanikele endiselt saadaval.

Väljaspool Hongkongi ja Macaod on panustaja kaalutlusõigus tavaliselt väga soovitatav.

Macau

Kuigi Mandri-Hiinas on hasartmängude mängimine keelatud, on Macau üks kahest kohast, kus Hiinas hasartmänge mängida. Aomeni reisiviisa saamine pole aga Hiina elanike jaoks lihtne. Interneti-hasartmängud on Macaus keelatud. Siiski ei ole elanikel offshore-kasiinodes hasartmängude mängimine piiratud.

Hongkong

Nagu Macau, on ka Hong King klassifitseeritud erihalduspiirkonnaks. Hasartmängud on Hongkongis aga ebaseaduslikud, kuid see piirkond on vähem reguleeritud kui Mandri-Hiina. See tähendab, et Hongkongi veebiennustajad ei muretse oma lemmikkasiinomängude või spordiürituste peale panustamise pärast.

COVID-19 pandeemia tõttu mõtles Hiina ümber oma karmi hoiaku online-hasartmängude vastu. Seetõttu on ametivõimud oma võrguhasartmängude eeskirju leevendanud.

Kuva rohkem

Espordialased õigusaktid Hiinas

Esportsi juured Hiinas ulatuvad 1990. aastate lõppu, kui populaarsed pealkirjad nagu "Counter-Strike" ja "StarCraft" toodi riiki. Kulus vaid paar aastat, enne kui hiinlased moodustasid oma esimese rahvusvahelise espordimeeskonna. Aastatel 2013–2017 oli esporditööstus suur äri. See kulmineerus enneolematu kasvuga, mille tulemusena domineerisid Hiina klubid League of Legends (LoL) meistrivõistlused 2018. ja 2019. aastal.

2021. aastal kehtestasid mõlemad Mandri-Hiina tsiviilseadustiku, mis jõustus sama aasta jaanuaris. See koodeks loodi selleks, et aidata kohtutel paremini mõista e-sporditööstuse toimimist ja selle valdkonna reguleerimise eesmärki.

Hiina valitsus soovib hasartmänge piirata, nähes, et see kaotab espordiürituste eelised. 2021. aasta septembris kehtestatud uued mängureeglid näevad ette, et alla 18-aastased mängijad saavad võrgus mängida ainult kolm tundi nädalas ning reedeti, laupäeviti, pühapäeviti ja riiklikel pühadel ainult tund.

Uued hasartmänguseadused on suunatud ka võrgumängude operaatoritele, kellel on keelatud oma teenuseid alaealistele pakkuda. Nende uute eeskirjade eesmärk on kaitsta lapsi, kes on sageli selle valdkonna võtmeisikud. Repressioonide sagedus peaks eeldatavasti suurenema, et tagada võrgumängude pakkujate täielik vastavus nõuetele.

Kuva rohkem

Kihlveod Hiinas

Kriminaalõigus

Hiina õiguslik positsioon kihlvedude osas on endiselt selge. Kriminaalteo artikkel 303 näeb ette, et iga Hiina kodanik, kes on süüdi mis tahes vormis hasartmängudes osalemises, on karistatav kuni kolmeaastase vangistuse, kriminaalse aresti või rahatrahviga.

Kiirloterii seadus

Selle seaduse kohaselt on kiirloteriid defineeritud kui hasartmängud, mille auhinnad on piletite väljastamisel osaliselt või täielikult fikseeritud. Vastavalt augustikuu seadusele 12/87/M on spordikihlvedude raamistik piiratud korvpalli ja jalgpalliga.

Ideaalis on Hiina hasartmängudega seotud seadused ja reeglid ranged. Väärtused iseloomustavad suuresti seda kommunistliku režiimi karmi hoiakut, mis loetleb hasartmängud kolme ühiskonda hävitava pahe hulka. Valitsus näeb palju vaeva, et hoida hasartmängud elanikkonnast eemal. Seega on lootused, et Hiina võib peagi hasartmänguseadusi leevendada, üsna õhukesed, kui üldse.

Kuva rohkem

KKK-d

Kas võrguhasartmängud on Hiinas seaduslikud?

Lihtsalt, ei! Hiina seadused keelavad kõik online-hasartmängud. Hiina panustajad võivad aga alati leida viise, kuidas võimude seatud piirangutest mööda hiilida ja mängijate panuseid teha avamere-kasiinode kaudu, mis võtavad vastu Hiinast pärit mängijaid.

Tehke hiina panused loteriidele

Jah. Hiinas on loterii panustamine lubatud. Hiinas tegutseb kaks ametlikku loterii: heaoluloterii ja spordiloterii käivitati vastavalt 1987. ja 1994. aastal. Neid loteriisid mängitakse kahes kolmandikus riigi provintsidest.

Kas spordiennustused on Hiinas seaduslikud

Nagu muud hasartmänguvormid, on ka e-spordi kihlveod Hiinas rangelt keelatud. Kaks piirkonda ei kuulu aga Hiina seaduste alla, Macau ja Hongkong. Seetõttu saavad panustajad nendes kahes piirkonnas viibides vabalt uurida e-spordi kihlvedude maailma.

Kas parimad offshore-hasartmängusaidid pakuvad tuge hiina keeles?

Internetis hasartmängude mängimisel pakub sageli huvi klienditugi. Paljud, kuid mitte kõik veebikasiinod pakuvad Hiina tuge. Seetõttu peaksid Hiina panustajad innukalt uurima saite, mis pakuvad tipptasemel teenuseid, eelistatavalt nende emakeeles.

Kas offshore-kasiinod pakuvad Hiina mängijatele boonuseid?

Jah. Hiina mängijad saavad alati nautida kasiinooperaatorite pakutavaid soodustusi, kui nad mängivad parimates veebikasiinodes, mis võtavad vastu selle riigi mängijaid.

Kuva rohkem

Seotud uudised

Chloe O'Sullivan
Chloe O'Sullivan
Kirjanik
Iiri sarmiga Chloe "LuckyLass" O'Sullivanil on imelik võime märgata kasiinouniversumi tõusvaid tähti. NewCasinoRanki põhikirjanikuna süveneb ta uutesse platvormidesse, tagades, et lugejad saavad juba täna esimese pilgu homsetest parimatest kasiinodest.Veel autori postitusi