10 parimat ESportst, mille mÀngude hulgas on 2022. aastal StarCraft 2

Kogu maailmas populaarne StarCraft II (SC II) kutsub mÀngijaid kasutama reaalajas strateegiat, et vÔita konkurente mÔnel maailma populaarseimal esporditurniiril. Alates selle kÀivitamisest 2010. aastal on SC II-l jÀtkuvalt tohutult palju poolehoidu. Isegi kui parimad mÀngud, nagu Dota 2 ja League of Legends, on saavutanud espordivÔistlustel esikoha, meelitab StarCraft II endiselt tohutult vaatajaid.

SC II-l on konkreetne formaat, slĂ€ng ja terminoloogia, mida tippmĂ€ngijad valdavad, et vĂ”ita e-spordiĂŒrituste ajal. Panustajad jĂ€lgivad hoolikalt professionaalseid meeskondi ja mĂ€ngijaid, et panustada kĂ”ige soodsamatele valikutele SC II spordiennustusplatvormidel. Tegelikult pakuvad e-spordi kihlvedusid juhendeid, kuidas teha panuseid SC II meeskondadele, mĂ€ngijatele ja turniirimĂ€ngudele.

StarCrafti kohta

StarCrafti kohta

2010. aastal oli SC II eelkĂ€ijal StarCraft Brood Warsil laialdane fĂ€nnibaas, mis aitas SC II-l esmasel turuletoomisel saavutada vĂ”imsa ja ulatusliku populaarsuse. Viimastel aastatel mĂ€ngivad miljonid inimesed seda mĂ€ngu, jĂ€lgivad otseĂŒlekannet ja vaatavad televiisorit, et vaadata mĂ€ngijaid, kes vĂ”istlevad ĂŒksteisega turniiridel.

KĂ”ige populaarsem LĂ”una-Koreas, mĂ€ngu tootja esitleb a StarCraft II meistrivĂ”istluste ĂŒritus. FĂ€nnid on mĂ€ngust ja selle variatsioonidest, sealhulgas Heart of Swarmist ja Legacy of Voidist huvitatud. MĂ€ngijad mĂ€ngivad professionaalselt, Ă€ratades kasvavat huvi kaubamĂ€rgi vastu. VĂ”itlused ringhÀÀlinguĂ”iguste ĂŒle domineerivad aga online-kihlvedude ĆŸanris ja sundisid kahanema SC II peavoolu nĂ€htavust.

Karm konkurents

Populaarsed mĂ€ngumĂ€ngud hĂ”lmavad legendide liiga ja Dota 2, StarCrafti konkurendid turul. Kuna need mĂ€ngud on ka taktikalised ja neis on rohkem nooremaid mĂ€ngijaid kui SC II, tĂ”mbuvad sponsorid laiema publiku poole. LĂ”una-Koreas edastas eSports Players Association umbes kĂŒmme aastat StarCraft II espordiĂŒritusi ja keeldus jagamast kasumit mĂ€ngu looja Blizzard Entertainmentiga.

Blizzard tegi koostööd rivaalitsevate turustajatega ja nÔudis KeSPA-lt autoritasusid, et SC II turniire seaduslikult edastada. KeSPA nÔuete eiramise tÔttu kaotas SC II populaarseim piirkond vaatajaid ja professionaalseid mÀngijaid.

Kuigi Blizzard toetab oma StarCraft II meistrivĂ”istluste ĂŒritust, mille auhinnafond on ĂŒle 150 000 dollari, on meistrivĂ”istluste populaarsus ja auhinnaraha vĂ€iksem. Sarnased ĂŒlemaailmsed espordiĂŒritused pakuvad mĂ€ngijatele miljoni dollari suuruseid auhindu. Sellegipoolest on SC II populaarne mĂ€ng ja vaatajate jaoks pĂ”nev. KĂ”ik suuremad spordiennustuse saidid pakuvad mĂ€nguritele vĂ”imalusi SC II turniiridel ja sĂŒndmustel panustada.

StarCrafti kohta
Panustamine StarCraftile

Panustamine StarCraftile

Panustajad vĂ”ivad panustada mĂ€ngu StarCraft II esporti kihlveoplatvormidel kogu Internetis. Kihlvemissaidid pakuvad mĂ€ngufĂ€nnidele spetsiaalseid esport-panuseid. sisse LĂ”una-Korea ja PĂ”hja-Ameerikas on SC II endiselt populaarne. Espordi kihlvedusid pakuvad aastaringset juurdepÀÀsu, et teha panuseid profimĂ€ngijatele ĂŒle kogu maailma. MĂ€ngijad peaksid veebisaidi litsentsi ĂŒle vaatama, et veenduda, et see lubab e-spordimĂ€nguritele legaalseid spordiennustusi.

Enne panustamise alustamist peaksid algajad tutvuma internetis spordiennustustega. EspordifÀnnid ei pruugi olla mÀngurid ega pruugi reeglitest ja nendega seotud tingimustest aru saada. Ettevalmistus on espordimeeskondade ja -mÀngijate hasartmÀngude vÔtmetÀhtsusega.

SC II on kiirelt minev mĂ€ng, mis kasutab keerulisi strateegiaid. MĂ€ngijate mĂ€ngimise mĂ”istmine on ĂŒlioluline tagamaks, et algaja valib vĂ”iduks elujĂ”ulise panuse. MĂ”ned saidid pakuvad kihlveojuhendeid, mis aitavad kasutajatel mĂ”ista, kuidas SC II esports osalejatele panustada.

Kui teile meeldib strateegia- vÔi RTS-mÀngudele panustamine, soovitame teil kindlasti anda vÔimalus Impeeriumide ajastu seeria. AoE panustamine on vÀga sarnane StarCrafti panustamisele.

Panustamine StarCraftile
Miks on StarCraft 2 populaarne?

Miks on StarCraft 2 populaarne?

StarCraft II populaarsus tuleneb selle pikaaegsest e-sporditraditsioonist, mis meelitab mĂ€ngijaid kogu maailmas. Rohkem kui kĂŒmne aasta jooksul on mĂ€ng jĂ€tkuvalt meelitanud pĂŒhendunud mĂ€ngijate kogukonda, kes naudivad taktikalist strateegiat ja mĂ€ngu pakutavat pĂ”nevust.

StarCraft on algusest peale pakkunud mĂ€ngijatele tohutut meelelahutust ja vĂ”imalusi rakendada strateegiaid konkurentide vastu. Rohkem kui 500 suure meeskonnaga mĂ€ngu fĂ€nnibaas on mĂ€rkimisvÀÀrne, isegi kui populaarsemad mĂ€ngud vĂ€hendavad SC II ĂŒlemaailmset turuosa.

Kiire tempoga mĂ€ng nĂ”uab intensiivset keskendumist, mitme ĂŒlesandega tegelemist ja koordinatsiooni. Üks-ĂŒhe mĂ€nguna viib vĂ”itja koju lĂ”pliku auhinna, vĂ”idu. Erinevatel kaartidel vaenlase vastu mĂ€ngides otsustavad vĂ”istlejad vĂ”istelda terrani, zergi vĂ”i protossi vĂ”idusĂ”iduna. Igal tegelasel on oma erinevad vĂ”imed ja tugevused, mis aitavad vaenlast rĂŒnnata ja sellest ĂŒle saada.

Terranidel on suurepĂ€rased kaitseoskused ja erakordne liikuvus. Protoss-ĂŒksused vĂ”ivad tekitada tohutut kahju. MĂ€ngijad peavad teadma tugevaid ja nĂ”rku kĂŒlgi, sealhulgas parimat viisi iga ĂŒksuse kasutuselevĂ”tmiseks, et konkurentide vastu kaitsta ja vĂ”ita. Kuna mĂ€ngijad vĂ”istlevad reaalajas, on mĂ€ngimine pingeline ja hĂ”lmab vĂ”istluste ajal kiireid liigutusi ja professionaalseid oskusi.

Ülemaailmne tunnustus

StarCraft II-l on suur fĂ€nnibaas ja palju mĂ€ngijaid, kes on ĂŒlemaailmsetel vĂ”istlustel edukad. Korea mĂ€ngijad on hĂ€sti tuntud SC II domineerimise poolest. Teised piirkonnad osalevad e-spordivĂ”istlustel, kuid Korea kogukond on kĂ”ige konkurentsivĂ”imelisem ja seal on mĂ”ned maailma parimad mĂ€ngijad. Rahvusvaheliselt on mitu mĂ€ngijat, kes on mĂ€ngule mĂ€rki andnud, tĂ”stes StarCraft II kogukonna teisele tasemele kogu maailmas.

Kuigi paljud mĂ€ngijad keskenduvad ĂŒks-ĂŒhe mĂ€ngudele. MĂ€ngijad naudivad ka muid reĆŸiime ja kogukonna sisu, sealhulgas meeskonnamĂ€nge. Alates 90ndatest on SC II vallandanud Esports turu, luues eduka konkurentsivĂ”imelise kogukonna. Taktikaliselt keeruline mĂ€ng ja selle uuenduslikud mĂ€ngijad loovad aluse tulevasele mĂ€ngutarkvarale, vĂ”istlustele ja kogukondadele.

Globaalse e-spordi teerajajana naudib Star Craft pidevat laienemist. Osaliselt soodustab tugev konkurents LÔuna-Koreas ja PÔhja-Ameerikas mÀngu fÀnnibaasi ja professionaalsete mÀngude kasvu. On mÔned silmapaistvad mÀngijad, kes aitavad mÀngu vÔistluste ajal esitleda ja suurendavad selle pikaajalist populaarsust.

Miks on StarCraft 2 populaarne?
Kas toimub StarCraft 2 turniir?

Kas toimub StarCraft 2 turniir?

Blizzard Entertainment jĂ€tkab StarCraft II mĂ€ngijatele World Champion Series (WCS) korraldamist. Alates 2012. aastast osalevad ĂŒritusel tipptasemel mĂ€ngijad, kes soovivad nĂ€idata oma oskusi ja kogemusi. Nii YouTube'is kui ka Twitchis voogesitatud vĂ”istlusel toimub igal aastal kaks suurt sĂŒndmust, mis vĂ”imaldavad mĂ€ngijatel osta mĂ€ngusiseseid oste, et aidata rahastada mĂ€ngu professionaalset kogukonda.

2013. aastaks muutis WCS meistrivÔistluste formaadi liigaformaadiks. SC II mÀngijatele pakkusid kÔrgetasemelist konkurentsi nii kÔrgliiga kui ka madalama taseme vÔistlustest koosnev Challenge League. 2014. aastal liideti mÔned Korea liigad WCS liiga vormingusse.

Korea mÀngijad jÀtkasid mÀngu domineerimist, vÔites WCS liiga vÔistlusi kogu piirkonnas. 2015. aastaks arenes WCS uuesti, kaotades jÀrk-jÀrgult peamise formaadi, et integreerida piirkondlikud kvalifikatsioonimÀngud ja turniirid. 2016. aasta seisuga olid mitte-Korea ja Korea edetabelid eraldi, millest kumbki tÔi pooled iga-aastase Global SC II finaali seemned.

Kas toimub StarCraft 2 turniir?
MÀngib SC II vÔrgus

MÀngib SC II vÔrgus

Espordi kihlvedude veebisaidid samuti pĂ”hjalikult uurima turgu. StarCraft II kĂ”rgetasemelised turniirid, nagu MM-sari, TĂ€heliiga ja Cosair Cup, tĂ”mbavad palju vĂ”istlejaid ja vaatajaid. Turniiri populaarsust soodustab SC II jĂ€tkuv ĂŒlemaailmne turuosaliste teadlikkus kaubamĂ€rgist.

SC II esportturniiridele panuste tegemine on keeruline ettevĂ”tmine. MĂ€ngimine ilma matĆĄi otse-eetris jĂ€lgimiseta on nagu raha loovutamine. Sel pĂ”hjusel pakuvad enamik esporti platvorme mĂ€nguritele vĂ”imalust reaalajas reaalajas otseĂŒlekandeid jĂ€lgida. Lisaks pakuvad esporti kihlveoasutused SC II-le panustavatele mĂ€ngijatele erinevaid vĂ”imalusi.

Matƥi vÔitja

OtsemĂ€ngu kihlveod on esports mĂ€nguritele lihtsaim panus. See nĂ”uab vĂ”istlejate hindamist, et Ă”igesti valida, milline vĂ”istkond hĂ€vitab lĂ”puks konkurendi baasi, et vĂ”ita matĆĄ. Üksikutel kihlveokontoritel on vĂ”istluse vĂ”itja silt.

Silt "Matƥi vÔitja" kuni "Straight" tÀhendab sama. Sarnaselt muudele spordiennustusvÔistlustele pakub maja koefitsiente, mis pÔhinevad mÀngija vÔi meeskonna rekordidel, oskustel ja mÀngudel saavutatud tulemustel.

Kaardi skoor

Panustajad vÔivad panustada selle peale, kas vÔistleja vÔidab mÀngu ajal kaardi vÔi mitu kaarti. NÀiteks vÔib panustaja valida konkreetse mÀngija, kes tema arvates purustab konkurentsi ja vÔidab kÔik kaardid konkurendi vastu.

MÀngib SC II vÔrgus
Suured SC II mÀngijad

Suured SC II mÀngijad

MĂ€ngurid vĂ”ivad panustada turniiri ĂŒldvĂ”itjale. Koefitsiendid pĂ”hinevad tĂ”enĂ€osusel, et konkurent vĂ”ib turniiri vĂ”ita, vĂ”ttes arvesse ajaloolisi esitusi ja vĂ”ite. Siin on mĂ”ned kĂ”ige edukamad StarCraft II meeskonnad ĂŒle maailma.

Team Liquid

2000. aastal Hollandis asutatud Team Liquid on e-spordis ĂŒks edukamaid mĂ€ngutiime. StarCraft II professionaalidena paistab meeskond jĂ€tkuvalt silma tippspordiĂŒritustel. Tuntud ka Korea vĂ”istlustel mĂ€ngimise poolest, Team Liquid on liikmeid, kes on kolinud piirkonda, et aktiivselt ja edukalt vĂ”istelda StarCraft II esmaesitlusĂŒritustel.

SCV elu

Varem ĂŒks Korea tugevamaid e-spordimeeskondi kuulus SCV Life’i GSL-i esimese hooaja vĂ”itja Cool (FruitDealer). SCV Life, mis on esimene meeskond, kes maksis oma meeskonnaliikmetele palka, laiali 2013. aastal, kuna ei suutnud hankida tegevuse jĂ€tkamiseks piisavalt sponsorraha. Enne laialiminekut oli FruitDealer 30 000 dollari suuruse palgaga meeskonna kĂ”ige kĂ”rgemalt tasustatud mĂ€ngija.

Dignitas

Dignitase omanik on Philadelphia 76ers. Korvpallifrantsiis omandas edukas espordimeeskond 2016. aastal, pĂ€rast seda, kui liikmed olid silma paistnud Rocket League'i, League of Legendsi ja CS:Go ĂŒlemaailmsetel vĂ”istlustel. Meeskond, kes on tuntud ka vĂ”istlusmĂ€ngu poolest StarCraft II-s, on teinud pika tee alates selle asutamisest 2003. aastal Ameerika Newarkis, New Jerseys Michael O'Delli poolt.

Root Gaming

2010. aastal lĂ”id neli StarCraft II entusiasti ROOT Gamingut ja arendasid meeskonnast ĂŒhe USA populaarseima mĂ€ngukonkurendi SC II ringis.

Kurjad geeniused

Asutatud 1999. aastal, Kurjad geeniused on spetsialiseerunud mĂ€ngijate lepingute sĂ”lmimisele, turundusalgatuste arendamisele ja ĂŒlekannete loomisele, et mĂ”jutada ja meelitada ligi ĂŒlemaailmset mĂ€ngupublikut. Ühe vanima e-spordis osaleva meeskonnana on grupil pikk ja edukas ajalugu vĂ”itnud SC II ja teistes tunnustatud esportmĂ€ngudes, nagu Dota 2 ja vĂ”itlusmĂ€ngud.

Suured SC II mÀngijad
Turniiri vÔitjad

Turniiri vÔitjad

Mittekorealasena on Clem ĂŒks silmapaistvamaid mĂ€ngijaid, kes on SC II omandanud. Ta vĂ”itis esikoha 2021. aasta turniiril Europe's Fall SC2 Master's. Ta vĂ”itis ka Euroopa finaali 2020. aastal ja saavutas viimasel vĂ”imalusel kolmanda koha. SuurepĂ€rane mĂ€ngija Clem on oma mĂ€ngu tipus ja vĂ”istleb hĂ€sti maailma parimate SC II mĂ€ngijatega.

Ühe maailma tippmĂ€ngijana on Serral juba mĂ”nda aega tegutsenud. Alates 2011. aastast professionaalina on ta ĂŒks peamisi nimesid, kes vastutab SC II kasvava populaarsuse eest kogu maailmas. Saavutades 2021. aastal SC2 Mastersil teise ja vĂ”itnud 2020. aasta Masters Winter finaali, nĂ€itab Serral suurepĂ€raseid mĂ€nguoskusi, tĂ”stes esile tema veteranistaatuse ĂŒlemaailmsel SC II etapil.

Teine Korea tippmĂ€ngija on Dragon Phoenix Gamingu liige Rogue. Tema StarCraft 2 edetabel on kĂ”rge ja ta sĂ€ilitab suurepĂ€raseid vĂ”istlustulemusi mĂ”nel suurimal espordiĂŒritusel. Ta on vĂ”itnud Global StarCraft II hooajad aastatel 2020 ja 2021. Rogue jĂ€tkab suuri vĂ”ite ja sĂ€ilitab oma konkurentsivĂ”imelise edetabeli, asetades ta ĂŒlemaailmse e-spordi ĂŒhe parima SC II mĂ€ngija hulka.

Turniiri vÔitjad
Plussid ja miinused

Plussid ja miinused

MĂ€ngu mĂ”istmine on tĂ”husa ja eduka panustamise jaoks ĂŒlioluline. StarCraft II panustamisjuhised vĂ”ivad aidata, kuid mĂ”ned panustajad vĂ”ivad eelistada mĂ€ngus osaleda. Siin on SC II juhendi kasutamise plussid ja miinused.

Plussid

  • SC II juhendis on jaotatud mĂ€ngu vĂ”istluste ja iga kaardi strateegiad, mis on mĂ€ngijate jaoks konkurentsis pĂŒsimiseks hĂ€davajalik. Kui panustaja ei mĂ”ista mĂ€ngu strateegiat, on juhend kindlasti abiks.

  • Iga kaart on erinev ja mĂ€ngijad peavad neid erinevusi Ă”ppima, et teada saada, kuidas vaenlast vĂ”ita. Panustajatele aitab mĂ€ngija vĂ”itmise mĂ”istmine teada, miks koefitsiendid on konkreetse mĂ€ngija kasuks. Üldiselt on mĂ€ngujuhised mĂ€ngijatele ja mĂ€nguritele kasulikud, kuid neil on ka mĂ”ned miinused.

Miinused

  • Kaardi valdamiseks on kĂ”ige parem kaarti mĂ€ngu ajal Ă”ppida. Kuigi juhend on abiks, ei saa see mĂ€ngijat ette valmistada samal viisil, kui Ă”ppimine reaalajas. Kuigi mĂ€ngija vĂ”ib kaartide Ă”ppimisel kogeda kaotusi, on ta pikas perspektiivis tugevam mĂ€ngija. Panustajatele annab mĂ€ngu tundmine inimesele eelise teiste ees, kes teevad panuseid teiste nĂ”uannete pĂ”hjal. See, kas plussid kaaluvad ĂŒles miinused, sĂ”ltub tĂ€ielikult mĂ€ngija vĂ”i panustaja vaatenurgast.

  • MĂ€ngijatele pakub mĂ€ng pĂ”nevat ja tegevusterohke matĆĄikogemust. Iga mĂ€ngitud mĂ€nguga kohaneb kasutaja kiiresti vaenlase taktikaga, parandades koordinatsiooni ja strateegia optimeerimise oskusi. Digijuhendid on kĂ”ige kasulikumad neile, kes eelistavad abistamist kĂ€elisele lĂ€henemisele, sest digijuhend tĂ€ieneb regulaarselt uue teabega.

Plussid ja miinused
Interneti-kogukond

Interneti-kogukond

StarCraft II entusiastid vĂ”ivad panustada lemmikmĂ€ngijatele ja -meeskondadele populaarsetel spordiennustuste platvormidel kogu maailmas. Olemas on sĂŒnergiline SC II kogukond, kuhu kuuluvad mĂ€ngijad, kes tekitavad mĂ€ngupĂ”nevust, ja panustajad, kes panustavad populaarsetele vĂ”itjatele. Panustamine lisab niigi kiire tempoga mĂ€ngus osalejatele veel ĂŒhe pĂ”nevuse elemendi. Alates SC II-st kuni SC: Brood Warsini tĂ”mbavad populaarse mĂ€ngu esitused jĂ€tkuvalt mĂ€nguringile professionaalseid mĂ€ngijaid.

SeetĂ”ttu on panustajatel palju vĂ”imalusi globaalse mĂ€ngijastatistika ja koefitsientide ĂŒlevaatamiseks. MĂ€ngureeglite ja strateegiatega kursis hoides on panustajal vĂ”imalus ennustada turniiri vĂ”itjaid. Kihlveojuhendid aitavad pakkudes ĂŒksikasjalikku teavet kihlvedude terminoloogia, protseduuride ja meeskondade kohta.

StarCrafti koefitsientide uurimine aitab panustajal enne raha panustamise tegemist teha teadliku otsuse. Aastaringne panustamine on saadaval neile, kes panustavad profimÀngijatele. Enamik litsentsitud veebisaite kuvab veebisaidil litsentsimise teavet silmapaistvalt. Kuid panustaja peaks juhtorganitelt kontrollima, kas spordiennustus töötab seaduslikult.

Litsentsiga mÀngukohad tegutsevad rangete juhiste jÀrgi, mis on kehtestatud panustaja ja tema raha kaitsmiseks. Veebiarvustused on hea allikas mÀnguritele, kes otsivad austatud spordiennustusi. Nii professionaalsed arvustajad kui ka panustajad annavad arvustusi veebipÔhiste spordiennustusasutuste kogemuste kohta.

Interneti-kogukond
StarCrafti koefitsiendid

StarCrafti koefitsiendid

Professionaalsed mĂ€ngijad jĂ€tkavad oskuste lihvimist StarCraft II professionaalseks mĂ€ngimiseks. Kuna mĂ€ng on espordis teerajaja, on mĂ”ned meeskonnad ja mĂ€ngijad seda kĂ€sitööd tĂ€iustanud juba ĂŒle kĂŒmne aasta. Panustajatele on valida lai valik, sealhulgas rohkem kui 500 mĂ€nguringis lugupeetud meeskonda.

Kui panustaja on mÀngu ja suuremate mÀngijatega tuttav, vÔib ta edukalt valida SC II turniiri vÔitjad. WSC-st kuni Rahvuslik elektrooniline sport, jÀlgivad vÔistlusi tÀhelepanelikult kihlveoasutused, mis pakuvad koefitsiente ja juurdepÀÀsu e-spordivÔistlustel seadusliku panuse tegemiseks.

Ennustajad vaatavad tavaliselt enne raha panustamise kaalutlused ĂŒle. Kasuks tulevad teadmised mĂ€ngu kohta. Kogenud mĂ€ngijatel vĂ”ib vĂ”itja valimisel rohkem Ă”nne olla. Kui mĂ€ngija on ringrajaga tuttav, vĂ”ib ta mĂ”ista, kuidas konkreetne vĂ”istleja konkurente ĂŒletab, mis on panustajale hea teave. Ka reaalajas hasartmĂ€ngud on targaks panustamiseks hĂ€davajalikud. MĂ€ngu otseĂŒlekannet vaadates saab parem reaalajas teavet selle kohta, kuidas matĆĄ kulgeb vĂ”i konkreetne mĂ€ngija tegutseb, enne kui ta teeb oma lemmikkonkurendile panuse turniiri vĂ”itmiseks.

HasartmÀngud

Esport hasartmĂ€ngusaitide uurimine on ĂŒlioluline tagamaks, et hasartmĂ€ngul on parimad koefitsiendid, kiired vĂ€ljamaksed ja konkureerimine vĂ”rdsel alal. Litsentsitud saidid tutvustavad tööstuse mainekaimaid vĂ”istlusi kogu maailmas. Teadmine, kuidas panustada, on sama oluline kui mĂ”ista, kuhu panustada. Professionaalsetest meeskondadest kuni ajaloostatistikani on teadmised SC II espordikihlvedude vĂ”itjate valimisel vĂ”tmetĂ€htsusega.

Spordiennustuste koefitsientidele lootmine ei ole tĂ”hus, kuna turu sĂŒgav mĂ”istmine ja teadmised konkreetse mĂ€ngija ja tema sooritusvĂ”ime kohta. Sellegipoolest on koefitsiendid juhiseks, andes algajatele arusaamise vĂ”istluse tĂ”enĂ€olisest tulemusest, vĂ”ttes arvesse selliseid kaalutlusi nagu mĂ€nguoskused ja varasemad vĂ”idud.

StarCrafti koefitsiendid
NÀpunÀiteid ja nippe

NÀpunÀiteid ja nippe

Internetis panustajad eelistavad strateegiamÀnge, nagu SC II suuremates spordiennustustes. StarCraft II turniiridel jÀtkub jÔuline panustamine, kuna digitaalsed espordiplatvormid pakuvad koefitsiente enne turniire. Kihlvedude koefitsiendid on erinevad. Panustajad vÔivad panustada peamiselt matƥide ja turniiride vÔitjatele.

MĂ”ned turniirid pakuvad parimat viiest vĂ”i parimat kolmest, mis annab panustajatele vĂ”imaluse panuseid muuta. Alates hĂ€ndikĂ€est kuni punktide kogumiseni pĂŒĂŒavad mĂ€ngurid maksimeerida tulu, valides parima vĂ”iduvĂ”imalusega mĂ€ngijad. SC II spordiennustused pakuvad mĂ”nikord koefitsiente selle kohta, kui kaugele mĂ€ngija vĂ”ib turniiri jooksul edasi liikuda.

Kihlveokontorid maadlevad otsesĂŒndmuste koefitsientide vĂ€rskendamisega. Viivitus annab panustajatele akna panuste tegemiseks enne koefitsientide muutumist. Panustajatele on oluline jĂ€lgida turniire ja meistrivĂ”istlusi, et tagada parimad vĂ”imalused vĂ”itjate valimiseks.

Kui veebipĂ”hine spordiennustus ei paku otsevaatamist, on alternatiiviks YouTube ja Twitch. MĂ”lemal video voogedastusplatvormil on lepingud Blizzardiga turniiride otseĂŒlekandeks. Siin on mĂ”ned nĂ€punĂ€ited, mida StarCraft II peale panustada.

  • Ärge jĂ€tke tĂ€helepanuta vĂ€ikesed turniirid, mis pakuvad korralikke panustamiskoefitsiente ja -vĂ”imalusi.
  • Vaadake mĂ€ngija kohalolekut sotsiaalmeedias, et olla kursis teabega, mis vĂ”ib mĂ€ngu mĂ”jutada.
  • Minevik edu ei taga tingimata mĂ€ngija tulevasi vĂ”ite
NÀpunÀiteid ja nippe
StarCrafti kasv

StarCrafti kasv

StarCrafti organisatsioonid korraldavad igal aastal palju turniire ĂŒle kogu maailma. Blizzardi meelelahutus jĂ€tkab koostööd uute ettevĂ”tetega, et planeerida uusi pĂ”nevaid turniire. Lepingud Blizzardi ja DreamHack, Rootsi mĂ€ngufirma, mille Guinness tunnustas maailma suurima LAN-peo korraldamise eest, tagab, et uusi turniire voogesitatakse miljonitele ĂŒle maailma.

Tegelikult suurendab Blizzard auhinnafonde, mis kindlasti motiveerib, meelitab ligi ja hoiab promĂ€ngijaid ĂŒleilmsetel SC II ĂŒritustel. Kuigi StarCraft II populaarsus LĂ”una-Koreas jĂ€tkub, vĂ”ivad uued partnerlussuhted aidata tĂ”sta brĂ€ndi veelgi kĂ”rgemale tuntusele Euroopas ja vĂ€lismaal.

StarCraft II on enam kui kĂŒmne aasta jooksul saavutanud mĂ€rkimisvÀÀrse osa e-sporditurust. MĂ€ng on teerajaja, kes seadis standardi tulevaste kaubamĂ€rkide jaoks. MĂ€ng areneb edasi, muutes viisi, kuidas see ĂŒlemaailmsesse SC II kogukonda jĂ”uab. KĂ”rgetasemelised turniirid, mis loovad aluse jĂ€rgmiseks peatĂŒkiks, on taustaks kasvavale SC II kihlveoturule.

Ülemaailmsed konkurendid saavutavad professionaalsete sportlastega sarnaseid kĂ”rgeid profiile ning suured kaubamĂ€rgid jĂ€tkavad mĂ€ngu sponsoreerimist ja sellesse investeerimist. Selle tulemusel pöörduvad miljonid fĂ€nnid StarCraft II mĂ€nguĂŒrituste poole meelelahutuse ja pĂ”nevuse huvides.

StarCrafti kasv