10 parimat ESportst, mille mängude hulgas on 2022. aastal StarCraft 2

Kogu maailmas populaarne StarCraft II (SC II) kutsub mängijaid kasutama reaalajas strateegiat, et võita konkurente mõnel maailma populaarseimal esporditurniiril. Alates selle käivitamisest 2010. aastal on SC II-l jätkuvalt tohutult palju poolehoidu. Isegi kui parimad mängud, nagu Dota 2 ja League of Legends, on saavutanud espordivõistlustel esikoha, meelitab StarCraft II endiselt tohutult vaatajaid.

SC II-l on konkreetne formaat, släng ja terminoloogia, mida tippmängijad valdavad, et võita e-spordiürituste ajal. Panustajad jälgivad hoolikalt professionaalseid meeskondi ja mängijaid, et panustada kõige soodsamatele valikutele SC II spordiennustusplatvormidel. Tegelikult pakuvad e-spordi kihlvedusid juhendeid, kuidas teha panuseid SC II meeskondadele, mängijatele ja turniirimängudele.

StarCrafti kohta

StarCrafti kohta

2010. aastal oli SC II eelkäijal StarCraft Brood Warsil laialdane fännibaas, mis aitas SC II-l esmasel turuletoomisel saavutada võimsa ja ulatusliku populaarsuse. Viimastel aastatel mängivad miljonid inimesed seda mängu, jälgivad otseülekannet ja vaatavad televiisorit, et vaadata mängijaid, kes võistlevad üksteisega turniiridel.

Kõige populaarsem Lõuna-Koreas, mängu tootja esitleb a StarCraft II meistrivõistluste üritus. Fännid on mängust ja selle variatsioonidest, sealhulgas Heart of Swarmist ja Legacy of Voidist huvitatud. Mängijad mängivad professionaalselt, äratades kasvavat huvi kaubamärgi vastu. Võitlused ringhäälinguõiguste üle domineerivad aga online-kihlvedude žanris ja sundisid kahanema SC II peavoolu nähtavust.

Karm konkurents

Populaarsed mängumängud hõlmavad legendide liiga ja Dota 2, StarCrafti konkurendid turul. Kuna need mängud on ka taktikalised ja neis on rohkem nooremaid mängijaid kui SC II, tõmbuvad sponsorid laiema publiku poole. Lõuna-Koreas edastas eSports Players Association umbes kümme aastat StarCraft II espordiüritusi ja keeldus jagamast kasumit mängu looja Blizzard Entertainmentiga.

Blizzard tegi koostööd rivaalitsevate turustajatega ja nõudis KeSPA-lt autoritasusid, et SC II turniire seaduslikult edastada. KeSPA nõuete eiramise tõttu kaotas SC II populaarseim piirkond vaatajaid ja professionaalseid mängijaid.

Kuigi Blizzard toetab oma StarCraft II meistrivõistluste üritust, mille auhinnafond on üle 150 000 dollari, on meistrivõistluste populaarsus ja auhinnaraha väiksem. Sarnased ülemaailmsed espordiüritused pakuvad mängijatele miljoni dollari suuruseid auhindu. Sellegipoolest on SC II populaarne mäng ja vaatajate jaoks põnev. Kõik suuremad spordiennustuse saidid pakuvad mänguritele võimalusi SC II turniiridel ja sündmustel panustada.

StarCrafti kohta
Panustamine StarCraftile

Panustamine StarCraftile

Panustajad võivad panustada mängu StarCraft II esporti kihlveoplatvormidel kogu Internetis. Kihlvemissaidid pakuvad mängufännidele spetsiaalseid esport-panuseid. sisse Lõuna-Korea ja Põhja-Ameerikas on SC II endiselt populaarne. Espordi kihlvedusid pakuvad aastaringset juurdepääsu, et teha panuseid profimängijatele üle kogu maailma. Mängijad peaksid veebisaidi litsentsi üle vaatama, et veenduda, et see lubab e-spordimänguritele legaalseid spordiennustusi.

Enne panustamise alustamist peaksid algajad tutvuma internetis spordiennustustega. Espordifännid ei pruugi olla mängurid ega pruugi reeglitest ja nendega seotud tingimustest aru saada. Ettevalmistus on espordimeeskondade ja -mängijate hasartmängude võtmetähtsusega.

SC II on kiirelt minev mäng, mis kasutab keerulisi strateegiaid. Mängijate mängimise mõistmine on ülioluline tagamaks, et algaja valib võiduks elujõulise panuse. Mõned saidid pakuvad kihlveojuhendeid, mis aitavad kasutajatel mõista, kuidas SC II esports osalejatele panustada.

Kui teile meeldib strateegia- või RTS-mängudele panustamine, soovitame teil kindlasti anda võimalus Impeeriumide ajastu seeria. AoE panustamine on väga sarnane StarCrafti panustamisele.

Panustamine StarCraftile
Miks on StarCraft 2 populaarne?

Miks on StarCraft 2 populaarne?

StarCraft II populaarsus tuleneb selle pikaaegsest e-sporditraditsioonist, mis meelitab mängijaid kogu maailmas. Rohkem kui kümne aasta jooksul on mäng jätkuvalt meelitanud pühendunud mängijate kogukonda, kes naudivad taktikalist strateegiat ja mängu pakutavat põnevust.

StarCraft on algusest peale pakkunud mängijatele tohutut meelelahutust ja võimalusi rakendada strateegiaid konkurentide vastu. Rohkem kui 500 suure meeskonnaga mängu fännibaas on märkimisväärne, isegi kui populaarsemad mängud vähendavad SC II ülemaailmset turuosa.

Kiire tempoga mäng nõuab intensiivset keskendumist, mitme ülesandega tegelemist ja koordinatsiooni. Üks-ühe mänguna viib võitja koju lõpliku auhinna, võidu. Erinevatel kaartidel vaenlase vastu mängides otsustavad võistlejad võistelda terrani, zergi või protossi võidusõiduna. Igal tegelasel on oma erinevad võimed ja tugevused, mis aitavad vaenlast rünnata ja sellest üle saada.

Terranidel on suurepärased kaitseoskused ja erakordne liikuvus. Protoss-üksused võivad tekitada tohutut kahju. Mängijad peavad teadma tugevaid ja nõrku külgi, sealhulgas parimat viisi iga üksuse kasutuselevõtmiseks, et konkurentide vastu kaitsta ja võita. Kuna mängijad võistlevad reaalajas, on mängimine pingeline ja hõlmab võistluste ajal kiireid liigutusi ja professionaalseid oskusi.

Ülemaailmne tunnustus

StarCraft II-l on suur fännibaas ja palju mängijaid, kes on ülemaailmsetel võistlustel edukad. Korea mängijad on hästi tuntud SC II domineerimise poolest. Teised piirkonnad osalevad e-spordivõistlustel, kuid Korea kogukond on kõige konkurentsivõimelisem ja seal on mõned maailma parimad mängijad. Rahvusvaheliselt on mitu mängijat, kes on mängule märki andnud, tõstes StarCraft II kogukonna teisele tasemele kogu maailmas.

Kuigi paljud mängijad keskenduvad üks-ühe mängudele. Mängijad naudivad ka muid režiime ja kogukonna sisu, sealhulgas meeskonnamänge. Alates 90ndatest on SC II vallandanud Esports turu, luues eduka konkurentsivõimelise kogukonna. Taktikaliselt keeruline mäng ja selle uuenduslikud mängijad loovad aluse tulevasele mängutarkvarale, võistlustele ja kogukondadele.

Globaalse e-spordi teerajajana naudib Star Craft pidevat laienemist. Osaliselt soodustab tugev konkurents Lõuna-Koreas ja Põhja-Ameerikas mängu fännibaasi ja professionaalsete mängude kasvu. On mõned silmapaistvad mängijad, kes aitavad mängu võistluste ajal esitleda ja suurendavad selle pikaajalist populaarsust.

Miks on StarCraft 2 populaarne?
Kas toimub StarCraft 2 turniir?

Kas toimub StarCraft 2 turniir?

Blizzard Entertainment jätkab StarCraft II mängijatele World Champion Series (WCS) korraldamist. Alates 2012. aastast osalevad üritusel tipptasemel mängijad, kes soovivad näidata oma oskusi ja kogemusi. Nii YouTube'is kui ka Twitchis voogesitatud võistlusel toimub igal aastal kaks suurt sündmust, mis võimaldavad mängijatel osta mängusiseseid oste, et aidata rahastada mängu professionaalset kogukonda.

2013. aastaks muutis WCS meistrivõistluste formaadi liigaformaadiks. SC II mängijatele pakkusid kõrgetasemelist konkurentsi nii kõrgliiga kui ka madalama taseme võistlustest koosnev Challenge League. 2014. aastal liideti mõned Korea liigad WCS liiga vormingusse.

Korea mängijad jätkasid mängu domineerimist, võites WCS liiga võistlusi kogu piirkonnas. 2015. aastaks arenes WCS uuesti, kaotades järk-järgult peamise formaadi, et integreerida piirkondlikud kvalifikatsioonimängud ja turniirid. 2016. aasta seisuga olid mitte-Korea ja Korea edetabelid eraldi, millest kumbki tõi pooled iga-aastase Global SC II finaali seemned.

Kas toimub StarCraft 2 turniir?
Mängib SC II võrgus

Mängib SC II võrgus

Espordi kihlvedude veebisaidid samuti põhjalikult uurima turgu. StarCraft II kõrgetasemelised turniirid, nagu MM-sari, Täheliiga ja Cosair Cup, tõmbavad palju võistlejaid ja vaatajaid. Turniiri populaarsust soodustab SC II jätkuv ülemaailmne turuosaliste teadlikkus kaubamärgist.

SC II esportturniiridele panuste tegemine on keeruline ettevõtmine. Mängimine ilma matši otse-eetris jälgimiseta on nagu raha loovutamine. Sel põhjusel pakuvad enamik esporti platvorme mänguritele võimalust reaalajas reaalajas otseülekandeid jälgida. Lisaks pakuvad esporti kihlveoasutused SC II-le panustavatele mängijatele erinevaid võimalusi.

Matši võitja

Otsemängu kihlveod on esports mänguritele lihtsaim panus. See nõuab võistlejate hindamist, et õigesti valida, milline võistkond hävitab lõpuks konkurendi baasi, et võita matš. Üksikutel kihlveokontoritel on võistluse võitja silt.

Silt "Matši võitja" kuni "Straight" tähendab sama. Sarnaselt muudele spordiennustusvõistlustele pakub maja koefitsiente, mis põhinevad mängija või meeskonna rekordidel, oskustel ja mängudel saavutatud tulemustel.

Kaardi skoor

Panustajad võivad panustada selle peale, kas võistleja võidab mängu ajal kaardi või mitu kaarti. Näiteks võib panustaja valida konkreetse mängija, kes tema arvates purustab konkurentsi ja võidab kõik kaardid konkurendi vastu.

Mängib SC II võrgus
Suured SC II mängijad

Suured SC II mängijad

Mängurid võivad panustada turniiri üldvõitjale. Koefitsiendid põhinevad tõenäosusel, et konkurent võib turniiri võita, võttes arvesse ajaloolisi esitusi ja võite. Siin on mõned kõige edukamad StarCraft II meeskonnad üle maailma.

Team Liquid

2000. aastal Hollandis asutatud Team Liquid on e-spordis üks edukamaid mängutiime. StarCraft II professionaalidena paistab meeskond jätkuvalt silma tippspordiüritustel. Tuntud ka Korea võistlustel mängimise poolest, Team Liquid on liikmeid, kes on kolinud piirkonda, et aktiivselt ja edukalt võistelda StarCraft II esmaesitlusüritustel.

SCV elu

Varem üks Korea tugevamaid e-spordimeeskondi kuulus SCV Life’i GSL-i esimese hooaja võitja Cool (FruitDealer). SCV Life, mis on esimene meeskond, kes maksis oma meeskonnaliikmetele palka, laiali 2013. aastal, kuna ei suutnud hankida tegevuse jätkamiseks piisavalt sponsorraha. Enne laialiminekut oli FruitDealer 30 000 dollari suuruse palgaga meeskonna kõige kõrgemalt tasustatud mängija.

Dignitas

Dignitase omanik on Philadelphia 76ers. Korvpallifrantsiis omandas edukas espordimeeskond 2016. aastal, pärast seda, kui liikmed olid silma paistnud Rocket League'i, League of Legendsi ja CS:Go ülemaailmsetel võistlustel. Meeskond, kes on tuntud ka võistlusmängu poolest StarCraft II-s, on teinud pika tee alates selle asutamisest 2003. aastal Ameerika Newarkis, New Jerseys Michael O'Delli poolt.

Root Gaming

2010. aastal lõid neli StarCraft II entusiasti ROOT Gamingut ja arendasid meeskonnast ühe USA populaarseima mängukonkurendi SC II ringis.

Kurjad geeniused

Asutatud 1999. aastal, Kurjad geeniused on spetsialiseerunud mängijate lepingute sõlmimisele, turundusalgatuste arendamisele ja ülekannete loomisele, et mõjutada ja meelitada ligi ülemaailmset mängupublikut. Ühe vanima e-spordis osaleva meeskonnana on grupil pikk ja edukas ajalugu võitnud SC II ja teistes tunnustatud esportmängudes, nagu Dota 2 ja võitlusmängud.

Suured SC II mängijad
Turniiri võitjad

Turniiri võitjad

Mittekorealasena on Clem üks silmapaistvamaid mängijaid, kes on SC II omandanud. Ta võitis esikoha 2021. aasta turniiril Europe's Fall SC2 Master's. Ta võitis ka Euroopa finaali 2020. aastal ja saavutas viimasel võimalusel kolmanda koha. Suurepärane mängija Clem on oma mängu tipus ja võistleb hästi maailma parimate SC II mängijatega.

Ühe maailma tippmängijana on Serral juba mõnda aega tegutsenud. Alates 2011. aastast professionaalina on ta üks peamisi nimesid, kes vastutab SC II kasvava populaarsuse eest kogu maailmas. Saavutades 2021. aastal SC2 Mastersil teise ja võitnud 2020. aasta Masters Winter finaali, näitab Serral suurepäraseid mänguoskusi, tõstes esile tema veteranistaatuse ülemaailmsel SC II etapil.

Teine Korea tippmängija on Dragon Phoenix Gamingu liige Rogue. Tema StarCraft 2 edetabel on kõrge ja ta säilitab suurepäraseid võistlustulemusi mõnel suurimal espordiüritusel. Ta on võitnud Global StarCraft II hooajad aastatel 2020 ja 2021. Rogue jätkab suuri võite ja säilitab oma konkurentsivõimelise edetabeli, asetades ta ülemaailmse e-spordi ühe parima SC II mängija hulka.

Turniiri võitjad
Plussid ja miinused

Plussid ja miinused

Mängu mõistmine on tõhusa ja eduka panustamise jaoks ülioluline. StarCraft II panustamisjuhised võivad aidata, kuid mõned panustajad võivad eelistada mängus osaleda. Siin on SC II juhendi kasutamise plussid ja miinused.

Plussid

  • SC II juhendis on jaotatud mängu võistluste ja iga kaardi strateegiad, mis on mängijate jaoks konkurentsis püsimiseks hädavajalik. Kui panustaja ei mõista mängu strateegiat, on juhend kindlasti abiks.

  • Iga kaart on erinev ja mängijad peavad neid erinevusi õppima, et teada saada, kuidas vaenlast võita. Panustajatele aitab mängija võitmise mõistmine teada, miks koefitsiendid on konkreetse mängija kasuks. Üldiselt on mängujuhised mängijatele ja mänguritele kasulikud, kuid neil on ka mõned miinused.

Miinused

  • Kaardi valdamiseks on kõige parem kaarti mängu ajal õppida. Kuigi juhend on abiks, ei saa see mängijat ette valmistada samal viisil, kui õppimine reaalajas. Kuigi mängija võib kaartide õppimisel kogeda kaotusi, on ta pikas perspektiivis tugevam mängija. Panustajatele annab mängu tundmine inimesele eelise teiste ees, kes teevad panuseid teiste nõuannete põhjal. See, kas plussid kaaluvad üles miinused, sõltub täielikult mängija või panustaja vaatenurgast.

  • Mängijatele pakub mäng põnevat ja tegevusterohke matšikogemust. Iga mängitud mänguga kohaneb kasutaja kiiresti vaenlase taktikaga, parandades koordinatsiooni ja strateegia optimeerimise oskusi. Digijuhendid on kõige kasulikumad neile, kes eelistavad abistamist käelisele lähenemisele, sest digijuhend täieneb regulaarselt uue teabega.

Plussid ja miinused
Interneti-kogukond

Interneti-kogukond

StarCraft II entusiastid võivad panustada lemmikmängijatele ja -meeskondadele populaarsetel spordiennustuste platvormidel kogu maailmas. Olemas on sünergiline SC II kogukond, kuhu kuuluvad mängijad, kes tekitavad mängupõnevust, ja panustajad, kes panustavad populaarsetele võitjatele. Panustamine lisab niigi kiire tempoga mängus osalejatele veel ühe põnevuse elemendi. Alates SC II-st kuni SC: Brood Warsini tõmbavad populaarse mängu esitused jätkuvalt mänguringile professionaalseid mängijaid.

Seetõttu on panustajatel palju võimalusi globaalse mängijastatistika ja koefitsientide ülevaatamiseks. Mängureeglite ja strateegiatega kursis hoides on panustajal võimalus ennustada turniiri võitjaid. Kihlveojuhendid aitavad pakkudes üksikasjalikku teavet kihlvedude terminoloogia, protseduuride ja meeskondade kohta.

StarCrafti koefitsientide uurimine aitab panustajal enne raha panustamise tegemist teha teadliku otsuse. Aastaringne panustamine on saadaval neile, kes panustavad profimängijatele. Enamik litsentsitud veebisaite kuvab veebisaidil litsentsimise teavet silmapaistvalt. Kuid panustaja peaks juhtorganitelt kontrollima, kas spordiennustus töötab seaduslikult.

Litsentsiga mängukohad tegutsevad rangete juhiste järgi, mis on kehtestatud panustaja ja tema raha kaitsmiseks. Veebiarvustused on hea allikas mänguritele, kes otsivad austatud spordiennustusi. Nii professionaalsed arvustajad kui ka panustajad annavad arvustusi veebipõhiste spordiennustusasutuste kogemuste kohta.

Interneti-kogukond
StarCrafti koefitsiendid

StarCrafti koefitsiendid

Professionaalsed mängijad jätkavad oskuste lihvimist StarCraft II professionaalseks mängimiseks. Kuna mäng on espordis teerajaja, on mõned meeskonnad ja mängijad seda käsitööd täiustanud juba üle kümne aasta. Panustajatele on valida lai valik, sealhulgas rohkem kui 500 mänguringis lugupeetud meeskonda.

Kui panustaja on mängu ja suuremate mängijatega tuttav, võib ta edukalt valida SC II turniiri võitjad. WSC-st kuni Rahvuslik elektrooniline sport, jälgivad võistlusi tähelepanelikult kihlveoasutused, mis pakuvad koefitsiente ja juurdepääsu e-spordivõistlustel seadusliku panuse tegemiseks.

Ennustajad vaatavad tavaliselt enne raha panustamise kaalutlused üle. Kasuks tulevad teadmised mängu kohta. Kogenud mängijatel võib võitja valimisel rohkem õnne olla. Kui mängija on ringrajaga tuttav, võib ta mõista, kuidas konkreetne võistleja konkurente ületab, mis on panustajale hea teave. Ka reaalajas hasartmängud on targaks panustamiseks hädavajalikud. Mängu otseülekannet vaadates saab parem reaalajas teavet selle kohta, kuidas matš kulgeb või konkreetne mängija tegutseb, enne kui ta teeb oma lemmikkonkurendile panuse turniiri võitmiseks.

Hasartmängud

Esport hasartmängusaitide uurimine on ülioluline tagamaks, et hasartmängul on parimad koefitsiendid, kiired väljamaksed ja konkureerimine võrdsel alal. Litsentsitud saidid tutvustavad tööstuse mainekaimaid võistlusi kogu maailmas. Teadmine, kuidas panustada, on sama oluline kui mõista, kuhu panustada. Professionaalsetest meeskondadest kuni ajaloostatistikani on teadmised SC II espordikihlvedude võitjate valimisel võtmetähtsusega.

Spordiennustuste koefitsientidele lootmine ei ole tõhus, kuna turu sügav mõistmine ja teadmised konkreetse mängija ja tema sooritusvõime kohta. Sellegipoolest on koefitsiendid juhiseks, andes algajatele arusaamise võistluse tõenäolisest tulemusest, võttes arvesse selliseid kaalutlusi nagu mänguoskused ja varasemad võidud.

StarCrafti koefitsiendid
Näpunäiteid ja nippe

Näpunäiteid ja nippe

Internetis panustajad eelistavad strateegiamänge, nagu SC II suuremates spordiennustustes. StarCraft II turniiridel jätkub jõuline panustamine, kuna digitaalsed espordiplatvormid pakuvad koefitsiente enne turniire. Kihlvedude koefitsiendid on erinevad. Panustajad võivad panustada peamiselt matšide ja turniiride võitjatele.

Mõned turniirid pakuvad parimat viiest või parimat kolmest, mis annab panustajatele võimaluse panuseid muuta. Alates händikäest kuni punktide kogumiseni püüavad mängurid maksimeerida tulu, valides parima võiduvõimalusega mängijad. SC II spordiennustused pakuvad mõnikord koefitsiente selle kohta, kui kaugele mängija võib turniiri jooksul edasi liikuda.

Kihlveokontorid maadlevad otsesündmuste koefitsientide värskendamisega. Viivitus annab panustajatele akna panuste tegemiseks enne koefitsientide muutumist. Panustajatele on oluline jälgida turniire ja meistrivõistlusi, et tagada parimad võimalused võitjate valimiseks.

Kui veebipõhine spordiennustus ei paku otsevaatamist, on alternatiiviks YouTube ja Twitch. Mõlemal video voogedastusplatvormil on lepingud Blizzardiga turniiride otseülekandeks. Siin on mõned näpunäited, mida StarCraft II peale panustada.

  • Ärge jätke tähelepanuta väikesed turniirid, mis pakuvad korralikke panustamiskoefitsiente ja -võimalusi.
  • Vaadake mängija kohalolekut sotsiaalmeedias, et olla kursis teabega, mis võib mängu mõjutada.
  • Minevik edu ei taga tingimata mängija tulevasi võite
Näpunäiteid ja nippe
StarCrafti kasv

StarCrafti kasv

StarCrafti organisatsioonid korraldavad igal aastal palju turniire üle kogu maailma. Blizzardi meelelahutus jätkab koostööd uute ettevõtetega, et planeerida uusi põnevaid turniire. Lepingud Blizzardi ja DreamHack, Rootsi mängufirma, mille Guinness tunnustas maailma suurima LAN-peo korraldamise eest, tagab, et uusi turniire voogesitatakse miljonitele üle maailma.

Tegelikult suurendab Blizzard auhinnafonde, mis kindlasti motiveerib, meelitab ligi ja hoiab promängijaid üleilmsetel SC II üritustel. Kuigi StarCraft II populaarsus Lõuna-Koreas jätkub, võivad uued partnerlussuhted aidata tõsta brändi veelgi kõrgemale tuntusele Euroopas ja välismaal.

StarCraft II on enam kui kümne aasta jooksul saavutanud märkimisväärse osa e-sporditurust. Mäng on teerajaja, kes seadis standardi tulevaste kaubamärkide jaoks. Mäng areneb edasi, muutes viisi, kuidas see ülemaailmsesse SC II kogukonda jõuab. Kõrgetasemelised turniirid, mis loovad aluse järgmiseks peatükiks, on taustaks kasvavale SC II kihlveoturule.

Ülemaailmsed konkurendid saavutavad professionaalsete sportlastega sarnaseid kõrgeid profiile ning suured kaubamärgid jätkavad mängu sponsoreerimist ja sellesse investeerimist. Selle tulemusel pöörduvad miljonid fännid StarCraft II mänguürituste poole meelelahutuse ja põnevuse huvides.

StarCrafti kasv