2010. aastal oli SC II eelkäijal StarCraft Brood Warsil laialdane fännibaas, mis aitas SC II-l esmasel turuletoomisel saavutada võimsa ja ulatusliku populaarsuse. Viimastel aastatel mängivad miljonid inimesed seda mängu, jälgivad otseülekannet ja vaatavad televiisorit, et vaadata mängijaid, kes võistlevad üksteisega turniiridel.
Kõige populaarsem Lõuna-Koreas, mängu tootja esitleb a StarCraft II meistrivõistluste üritus. Fännid on mängust ja selle variatsioonidest, sealhulgas Heart of Swarmist ja Legacy of Voidist huvitatud. Mängijad mängivad professionaalselt, äratades kasvavat huvi kaubamärgi vastu. Võitlused ringhäälinguõiguste üle domineerivad aga online-kihlvedude žanris ja sundisid kahanema SC II peavoolu nähtavust.
Karm konkurents
Populaarsed mängumängud hõlmavad legendide liiga ja Dota 2, StarCrafti konkurendid turul. Kuna need mängud on ka taktikalised ja neis on rohkem nooremaid mängijaid kui SC II, tõmbuvad sponsorid laiema publiku poole. Lõuna-Koreas edastas eSports Players Association umbes kümme aastat StarCraft II espordiüritusi ja keeldus jagamast kasumit mängu looja Blizzard Entertainmentiga.
Blizzard tegi koostööd rivaalitsevate turustajatega ja nõudis KeSPA-lt autoritasusid, et SC II turniire seaduslikult edastada. KeSPA nõuete eiramise tõttu kaotas SC II populaarseim piirkond vaatajaid ja professionaalseid mängijaid.
Kuigi Blizzard toetab oma StarCraft II meistrivõistluste üritust, mille auhinnafond on üle 150 000 dollari, on meistrivõistluste populaarsus ja auhinnaraha väiksem. Sarnased ülemaailmsed espordiüritused pakuvad mängijatele miljoni dollari suuruseid auhindu. Sellegipoolest on SC II populaarne mäng ja vaatajate jaoks põnev. Kõik suuremad spordiennustuse saidid pakuvad mänguritele võimalusi SC II turniiridel ja sündmustel panustada.