10 parimat ESportst, mille mÀngude hulgas on 2022. aastal Rocket League

Rocket League on sÔidukite jalgpalli videomÀng, mis ilmus 2015. aastal. MÀng oli algselt mÔeldud PlayStation 4 ja Microsoft Windows mÀngude jaoks. MÔni kuu pÀrast selle avaldamist vabastati ka Nintendo Switchi ja Xbox One'i pordid. MÀngul on palju sarnasusi oma eelkÀija Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Carsiga, ehkki mÔne silmapaistva erinevusega.

MĂ€ngijad saavad juhtida raketi jĂ”ul liikuvaid autosid, millega saab lĂŒĂŒa suurt palli ja proovida vĂ€ravat lĂŒĂŒa sarnaselt jalgpallimĂ€nguga. SĂ”idukid saavad hĂŒpata, kui raketijĂ”ud on aktiveeritud, et tabada palli veel Ă”hus. VĂ€ljakul on tĂ€histatud kohad, kus mĂ€ngijad saavad kiiruse suurendamiseks oma autodest mööduda. Kiiruse suurendamist kasutatakse autode jĂ”udluse mĂ€rkimisvÀÀrseks suurendamiseks ja see vĂ”ib anda mĂ€ngijale mĂ€ngus mitmeid eeliseid.

MĂ€nguarendus

MĂ€nguarendus

Rocket League ilmus Supersonic Acrobatic RPBC modifikatsioonina. Psyonix töötas vĂ€lja lahinguautod. Üks Psyonixi eesmĂ€rke oli muuta ebareaalsete autodega sĂ”itmine lĂ”busaks, ilma et see kahjustaks realistlikkust.

PĂ€rast Battle-Carsi vĂ€ljatöötamist ĂŒritas Psyonix mĂŒĂŒa mĂ€ngu vĂ€ljaandjale raketimootoriga autodega jalgpallimĂ€nguna, kuid kĂ”ik kirjastajad ei huvitanud neid. SeejĂ€rel otsustasid nad mĂ€ngu ise PlayStation Networkis avaldada, peaaegu ilma turunduseta.

MĂ€ngu laaditi alla ĂŒle kahe miljoni korra. Stuudio jĂ€ttis selle aga mĂ”neks ajaks sinnapaika, et töötada teiste projektidega. Teised projektid aitasid koguda raha, mis hiljem Battle-Carsi edu saavutamiseks sĂŒstiti. Battle-Carsi projektist tulnud Rocket League arendus algas 2013. aastal ja lĂ€ks maksma umbes kaks miljonit dollarit. MĂ”ned muudatused, mis tehti Battle-Carsi muutmiseks Rocket League'iks, hĂ”lmasid kaadrisageduse suurendamist 30-lt 60-le, et muuta see uuema riistvara jaoks sobivaks.

Rocket League eSport

PĂ€rast vabastamist Raketiliiga, sai see erinevatel voogedastusplatvormidel, sealhulgas Twitchil, suhteliselt populaarseks. Esimene Rocket League Championship Series toimus 2016. aastal, rahalise auhinnaga 55 000 dollarit. See teenis mĂ€ngusiseste kosmeetikatoodete ja -kastide mĂŒĂŒgi kaudu rohkem kui miljon dollarit tulu. Vahendeid kasutati peamiselt muude vĂ”istlusĂŒrituste rahastamiseks, mille tulemuseks oli mĂ€ngu populaarsuse tĂ”us e-spordina.

MĂ€nguarendus
Panustamine Rocket League'ile

Panustamine Rocket League'ile

MĂ€ngijad vĂ”ivad ka teiste mĂ€ngijate autodesse rammida ja need hĂ€vitada. Avariilistel autodel kulub mĂ”ni hetk, enne kui need uuesti kudevad. MĂ€ngija saab parema positsioneerimise eelise saavutamiseks sooritada ka mitmeid kiireid pĂ”iklemisi, nĂ€iteks keerleda kindlas suunas ja teha lĂŒhikesi hĂŒppeid, et vĂ€ltida rammimist. KĂ”ik matĆĄid kestavad tavaliselt viis minutit. Kui mĂ”lemad meeskonnad viigistavad viie minuti pĂ€rast, vĂ”idab jĂ€rgmise vĂ€rava löönud meeskond. MĂ€nge saab mĂ€ngida ĂŒks-ĂŒks kuni neli nelja vastu.

Panustamine Rocket League'ile on suhteliselt sarnane panustamine teistele eSpordi mÀngudele. MÀngijad peavad alustama sobiva mÀngusaidi leidmisest. MÀngu populaarsuse tÔttu ei ole Rocket League'i pakkuva mÀngusaidi leidmine oma e-spordi kihlvedude turul pÀris keeruline, nagu seda teevad paljud mainekad kasiinod.

MĂ€ngijad peaksid aga arvestama ka saadaolevate sĂŒndmuste arvuga. Mida rohkem Rocket League sĂŒndmusi kihlveosait pakub, seda rohkem on mĂ€ngijal panustamisvĂ”imalusi. PĂ€rast maineka kihlveosaidi leidmist, mis pakub Rocket League kihlveoturge, peavad panustajad oma panustamiskontodele raha sisse kandma ja asjakohaseid panuseid tegema. Panuste tĂŒĂŒbid vĂ”ivad olenevalt pakutavatest turgudest erineda.

Enamlevinud panused pĂ”hinevad tavaliselt vĂ”itval meeskonnal, skoori lööval mĂ€ngijal ja vĂ€ravate arvul. Panuseid saab ka kombineerida. Panused vĂ”ivad olla ka ĂŒksikutele matĆĄidele vĂ”i tervele sĂŒndmusele. Panuse tegemise protsess vĂ”ib erinevatel kihlveosaitidel veidi erineda, kuid pĂ”himĂ”tted jÀÀvad samaks.

Rocket League'ile panustamine on mĂ€ngu olemuse tĂ”ttu tavaliselt ĂŒsna lĂ”bus. MĂ€ngijad saavad mĂ€ngust rÔÔmu tunda, olenemata mĂ€ngu tulemusest. Iga matĆĄ kestab tavaliselt vaid viis minutit, nii et panustajad ei oota liiga kaua, et teada saada oma panuste tulemusi.

Panustamine Rocket League'ile
Miks on Rocket League populaarne?

Miks on Rocket League populaarne?

Rocket League on ĂŒks populaarsemaid tasuta mĂ€nge, mis on saadaval PS4-l ja paljudel muudel platvormidel. On ĂŒsna populaarne, et sellel on aktiivne vĂ”rgukogukond, mis suhtleb ainult mĂ€ngu ja selle probleemidega. Steam Charts hindab, et mĂ€ngul on endiselt ĂŒle 150 000 aktiivse kasutaja. Tavaliselt suureneb see arv suuremate sĂŒndmuste ajal.

MÀngu populaarsust on oluliselt aidanud tÔsta ka eSpordi vÔistlused. MÔned e-spordi vÔistlused on Major League Gaming ja ESL. Psyonixil on ka oma Rocket League Championship Series, mis aitab mÀngu populaarsust sÀilitada.

MÀngib eSporti vÔrgus

Rocket League loodi ĂŒldiselt sĂ”pradega mĂ€ngimiseks. Lihtsaim viis selle saavutamiseks on vĂ”rgus mĂ€ngimine, kuigi mĂ€ngukonsoolil on vĂ”imalik mĂ€ngida ka vĂ”rguĂŒhenduseta. MĂ€ngijad saavad vĂ”rgus ĂŒhendust vĂ”tta ja vĂ”istelda kĂ”igil platvormidel, millel Rocket League on saadaval. MĂ€ngijatel on vĂ”imalus platvormideĂŒlene mĂ€ngimine keelata. MĂ€ngijad saavad suhelda teiste mĂ€ngijatega sarnasel platvormil ainult siis, kui platvormideĂŒlene mĂ€ngimine on vĂ€lja lĂŒlitatud.

Sujuva mĂ€ngimise tagamiseks vajavad mĂ€ngijad stabiilset Interneti-ĂŒhendust. MĂ€ng vĂ”imaldab ĂŒhendada kuni kaheksa erinevat mĂ€ngijat. Samas saavad ekraani korraga poolitada vaid neli erinevat mĂ€ngijat.

Miks on Rocket League populaarne?
Suured e-spordi mÀngijad

Suured e-spordi mÀngijad

Mitmed esportmÀngijad on teinud endale nime tÀnu oma edule e-spordis. Neid hinnatakse tavaliselt populaarsete mÀngude, sealhulgas Rocket League'i pealt teenitud rahasumma jÀrgi. Enamik neist vastutavad ka mÔne mÀngu populariseerimise eest, milles nad tavaliselt vÔidavad.

Johan Sundstein on vĂ”itnud e-spordis ĂŒle 7,2 miljoni dollari, mis teeb temast kĂ”igi aegade suurima e-spordi teenija. JĂ€rgmine mĂ€ngija on Kyle Giersdorf, kelle vĂ”itudes on ĂŒle 3,2 miljoni dollari. Teised tĂ€helepanuvÀÀrsed nimed on Peter Rasmussen, Ian Porter, Lee Sang-Hyeok, Feg ja Joona Sotala.

Miks mÀngijatele Rocket League meeldib?

Rocket League'i populaarsuse ĂŒks peamisi pĂ”hjuseid on mĂ€ngu ausus. See tĂ€hendab, et mĂ€ng ei kasuta mĂ€ngijate edu mÀÀramiseks algoritme. MĂ€ngijad peavad ilma juhuslikkuseta tuginema ainult fĂŒĂŒsikaseadusele. Samuti puudub mĂ€ngus pay-to-win element. KĂ”ik mĂ€ngusisesed tehingud on ainult kosmeetilised, mida mĂ€ngijad kasutavad ainult selleks, et muuta oma autod esteetiliselt paremaks.

Teine ilmne pĂ”hjus on see, et mĂ€ng on ĂŒsna meelelahutuslik. MĂ€ngu graafika ja vĂ”istluslik iseloom on peamised tegurid, mis mĂ”jutavad selle lĂ”busust. MĂ€ngu platvormideĂŒlene pealkiri on ka paljudele mĂ€ngijatele ĂŒsna ahvatlev.

Kuidas mÀngida Rocket League'i

Rocket League'i mÀngimine on suhteliselt lihtne. Uuel mÀngijal kulub mÀngust aru saamiseks ja mÀngimiseks vaid mÔni minut. Kuid eksperdiks saamine nÔuab palju harjutamist, kuna mÔnda manöövrit vÔib olla raske Ôppida.

Peamine Ă”ppimiskĂ”ver hĂ”lmab mĂ€ngu juhtelementide tundmist. SeejĂ€rel saavad mĂ€ngijad hakata Ă”ppima mĂ”ningaid positsioonimĂ€nge ja trikke, et parandada vĂ”iduvĂ”imalusi. MĂ€ngul on treeningreĆŸiim, mis sisaldab Ă”petust, mis aitab mĂ€ngijatel oma mĂ€ngu Ă”ppida ja tĂ€iustada.

PĂ”hiĂ”petused Ă”petavad kĂ”ike autode juhtimise, pĂ”iklemiste ja hĂŒpete sooritamise ning vĂ”imenduste kasutamise kohta. TĂ€iustatud Ă”petused pakuvad teavet keeruliste manöövrite sooritamise kohta, nagu topelthĂŒpped, raketi lennud ja eesmised ĂŒmberpööramised.

Rocket League'i suurimad mÀngijad ja meeskonnad

Nimekiri suurimad mÀngijad ja meeskonnad Rocket League'ist ulatub tiitlikaitsjatest uute tulijateni. Parim mÀngija on M0nkey M00n, kes mÀngib meeskonnas BDS. Praegu töötab ta kolmandat aastat professionaalses Rocket League'i mÀngus. 18-aastane noormees on tuntud oma meeskonna jÀrjekindla vÔiduni viimise poolest.

Parimate hulka kuulub ka NRG meeskonnas mÀngiv Jstn. Lisaks edule on ta tuntud selle poolest, et lÔi mÀngu kuulsaima vÀrava. Tema mÀngustiil on kiire, toretsev ja vÀga loominguline. Teiste tÀhelepanuvÀÀrsete nimede hulka kuuluvad Team Envy Turbopolsa, meeskonna BDS Extra ja Team Rogue'i Firstkiller.

Suured e-spordi mÀngijad
Kas Rocket League'i meistrivÔistlused on olemas?

Kas Rocket League'i meistrivÔistlused on olemas?

E-spordi maailmameistrivĂ”istlused on praegu tuntud kui Elektroonilise spordi maailmakonventsioon (ESWC). See rahvusvaheline vĂ”istlus hĂ”lmab mitut e-sporti, mis toimuvad igal aastal. Tavaliselt toimuvad riiklikud kvalifikatsioonivĂ”istlused vĂ”istkondade seas ĂŒle kogu maailma.

Ainult kvalifikatsiooni vĂ”itjad saavad Ă”iguse esindada oma riiki meistrivĂ”istlustel. Ürituse populaarsus on kasvanud jĂ€rk-jĂ€rgult, kuid jĂ€rjekindlalt. Praegu meelitab see sadu tuhandeid veebipĂ”hiseid pealtvaatajaid ĂŒle kogu maailma.

ESWC lĂ”i Prantsuse ettevĂ”te Ligarena. EttevĂ”te oli varem tuntud vĂ€iksemate LAN-ĂŒrituste korraldamise poolest ainult Prantsusmaal. 2003. aastal otsustas ettevĂ”te minna suureks ja korraldada ĂŒritus, millega saaksid liituda osalejad kogu maailmast. See tĂ€histas ESWC sĂŒndi.

SeejĂ€rel ettevĂ”te kasvas ja 5005. aastal muutus ettevĂ”tteks Game–Services. SeejĂ€rel tĂ”i 2009. aastal teise ettevĂ”tte nimega Games-Solution, mis omandas hiljem oma kaubamĂ€rgi omanikuks. 2012. aastal omandas elektroonilisele spordile spetsialiseerunud agentuur nimega Oxent ESWC.

ESWC osalejad

Esimesel e-spordi maailmameistrivĂ”istlusel, mis peeti 2003. aastal, oli 358 erinevat osalejat. Kokku osales ĂŒritusel 37 riiki, kes vĂ”itsid 150 000 euro suuruse auhinnaraha. Üritusel oli vaid viis mĂ€ngu. Osalejate arv oli 2006. aastaks jĂ”udnud 547-ni, esindades 53 erinevat riiki. Samuti kasvas auhinnaraha 400 000 USA dollarini. MĂ€ngude arv oli samuti tĂ”usnud seitsmeni.

ESWC on sellest ajast alates toimunud igal aastal, kusjuures osalejate arv kasvab iga aastaga pidevalt. Auhinnaraha kĂ”ikus aga mĂ”lemas suunas, kusjuures mĂ”nel aastal oli fondivĂ”it vĂ€iksem kui eelmistel aastatel. MĂ”nel aastal muutus ka ĂŒrituse struktuur, et kaasata tĂ€iustusi, mis suurendavad mĂ€ngijate ja pealtvaatajate kogemust.

MĂ€ngufunktsioonid ESWC-s

2003. aastal oli ESWC ĂŒritusel vaid viis mĂ€ngu. Nende hulka kuulusid Counter-Strike, Unreal Tournament, Warcraft III, Quake 3 ja Counter-Strike Female. 2004. aastal lisati nimekirja Painkiller ja Pro Evolution Soccer. Igal jĂ€rgmisel aastal lisandus ka uusi mĂ€nge.

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Defence of the Ancients, Special Force, FIFA, Need for speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance ja League of Legends on mÔned neist. muud mÀngud, mida ESWC-s kunagi mÀngitud on.

Kui mĂ€ngu uuemad versioonid kuvatakse turniir vabastati, asendasid need vanemad versioonid. NĂ€iteks FIFA 10 asendati FIFA 11-ga 2011. aastal ja seejĂ€rel FIFA 13-ga 2012. aastal. Suurim arv mĂ€nge, mida ĂŒhel ĂŒritusel kunagi esitletakse, on kĂŒmme, 2010. aastal.

Peale ametlike tiitlite sisaldab turniir tavaliselt mitmeid muid mĂ€nge. Üldiselt mĂ€ngitakse peaaegu kĂ”iki populaarseid e-spordialasid, kuid neid ei esitata pĂ”hisĂŒndmustena. MĂ€ngud on liigitatud vĂ”itluseks, esimese isiku tulistamismĂ€ngudeks, mitme mĂ€ngijaga vĂ”rgulahinguareenideks, vĂ”idusĂ”iduks, spordiks, reaalajas strateegiateks, kolmanda isiku laskuriteks ja kaardimĂ€ngudeks.

Medal Tally

Praegu on Prantsusmaal kĂ”ige rohkem medaleid, millest 23 kuldmedalit, 14 hĂ”bemedalit ja 25 pronksmedalit. Teisel kohal on USA 30 medaliga, jĂ€rgneb Rootsi ja LĂ”una-Korea. KĂ”igist ĂŒritusel kunagi osalenud riikidest on medaleid vĂ”itnud vaid 32 riiki.

Kas Rocket League'i meistrivÔistlused on olemas?
Panustamine Rocket League'ile pakkujate juures

Panustamine Rocket League'ile pakkujate juures

Praegu ei ole Rocket League'is kihlveoturge pakkuvaid kihlveopakkujaid palju. Selle leidmine vĂ”ib olla veidi keeruline. Lihtne viis selle hankimiseks on kĂŒlastada kasiinode reitingusaiti ja vaadata lĂ€bi saadaolevate kasiinode loend. JĂ€rgmine samm hĂ”lmab kĂ”igi potentsiaalsete kihlveosaitide vĂ”rdlemist, et leida kĂ”ige sobivam.

See protsess hĂ”lmab paljude muude asjade hulgas saidil saadaolevate sĂŒndmuste arvu, koefitsientide, teenusepakkuja usaldusvÀÀrsuse ja maksete töötlemise arvestamist. Õige ennustussaidi leidmine tagab mĂ€ngijale parima kasutuskogemuse.

MÀngijad peavad raha sisse kandma oma kontodele enne Rocket League'ile panustamist. Seda vÀlja arvatud saidid, mis pakuvad ja vÔimaldavad mÀngule panustamiseks kasutada sissemakseta boonuseid. Kogu selle komplektiga saavad mÀngijad kaaluda kÔiki saadaolevaid panustamisvÔimalusi ja teha asjakohaseid panuseid.

Nende hulka kuuluvad panustamine meeskonna vĂ”idule, punktisummade arv ja skoori teinud mĂ€ngija. MĂ”ned kihlvemissaidid edastavad mĂ€nge tavaliselt otseĂŒlekandena. See vĂ”imaldab mĂ€ngijatel pĂ€rast panustamist mĂ€ngu jĂ€lgida. Samuti annab see mĂ€ngijatele ĂŒlevaate meeskondade ja mĂ€ngijate kohta, mis vĂ”ib aidata kaasa nende edasiste panustamisotsuste tegemisele.

Panustamine Rocket League'ile pakkujate juures
MÀrkimisvÀÀrsed meeskonnad Rocket League'is

MÀrkimisvÀÀrsed meeskonnad Rocket League'is

Paljud meeskonnad on piisavalt head, et kuuluda parimate hulka. Sellistele meeskondadele panustamine annab tavaliselt panustajatele paremad vÔiduvÔimalused, kuigi neil on tavaliselt madalam koefitsient. Meeskondade jÀrjestamine vÔib paljude tegurite tÔttu olla pisut keeruline. Nende hulka kuuluvad:

  • Meeskonna ĂŒldine esitus.
  • Meeskonna hetkevorm.
  • VĂ”istlused, millel vĂ”istkonnad on mitme muu hulgas osalenud.

Meeskond BDS

KĂ”rgeima asetusega meeskonda nimetatakse Team BDS-iks. Meeskond on Ć veitsi spordiorganisatsioon, mille mĂ€ngijad on M0nkey M00n, MaRc_KĂ”rval_8 ja ekstra. Praegu on kolmega sĂ”lmitud leping, mis kestab 2022. aasta lĂ”puni. Meeskonna treener on Kael. Meeskond on mĂ€nginud sadu matĆĄe ja registreerinud ĂŒle 75% seeriavĂ”itude ja ĂŒle 64% vĂ”itude.

Meeskonna elujÔud

Teisel kohal on Team Vitality, varem Renault Vitality. Meeskond asub Prantsusmaal ja vĂ”istleb teadaolevalt mitmel erineval eSpordi mĂ€ngul. Selle aktiivsed mĂ€ngijad on Fairy Peak, Kaydop ja Alpha54. Meeskonna treenerit kutsutakse Mount. Meeskonna rekord on seeriavĂ”itudes ĂŒle 67% ja mĂ€ngudes 59%.

Dignitas

Kolmas meeskond kannab nime Dignitas, varem kutsuti Meeskond Dignitas. See meeskond asub Ameerika Ühendriikides, seal osalevad Joreuz, Apparentlyjack, Scrub Killa ja Jessie. Neil on seeriavĂ”itude rekord ĂŒle 58% ja mĂ€ngudes 54%.

Misfits Gaming

Neljandal kohal on Misfits Gaming. Ameerika e-spordi organisatsioon asub Miamis. Meeskonna mĂ€ngijad on Mittaen, arju, Kash ja ANDYTHEMANDY. Meeskonna esitus on 70% seeriavĂ”idu ja 59% mĂ€nguvĂ”ite. Protsendid on ĂŒsna muljetavaldavad, kuid meeskonna mĂ€ngitud mĂ€ngude koguarv on palju vĂ€iksem kui teistel tippmeeskondadel.

SMPR eSports

SMPR eSportsi nimetatakse ka Semper Esportsiks. Euroopa raketiliiga meeskonna omanik on Inglismaa e-spordi organisatsioon nimega Semper Fortis Esports. MÀngijad on Kassio, Archie, Chausette45 ja RamS. Meeskonna esitus on 52% seeriavÔitude ja 51% mÀngude vÔidu juures.

Teiste mÀrkimisvÀÀrsete meeskondade hulka kuuluvad Endpoint CeX, Evil Geniuses, Vodafone Giants, Rix GG, Team Liquid, Guild Esports, Williams Resolve, FC Barcelona, Karmine Corp, Team Queso, SK Gaming ja Natus Vincere. Oluline on mÀrkida, et paremusjÀrjestus muutub mÀngu vÔistlusliku iseloomu tÔttu tavaliselt aeg-ajalt.

MÀrkimisvÀÀrsed meeskonnad Rocket League'is
Plussid ja miinused

Plussid ja miinused

Plussid

  • MĂ€ng on lĂ”bus: KĂ”ige ilmsem pluss on see, et mĂ€ng on ĂŒsna meelelahutuslik. Autode juhtimine mĂ€ngus fĂŒĂŒsikaseadusi kasutades vĂ”ib mĂ”nikord tekitada sĂ”ltuvust. Ka graafika ja vĂ”imalus muuta auto esteetikat muudavad selle ĂŒsna nauditavaks.
  • MĂ€ngu mĂ€ngimine on lihtne: MĂ€ngul on suhteliselt lihtsad reeglid ja eesmĂ€rgid. MĂ€ngu juhtnupud on samuti ĂŒsna lihtsad. See muudab mĂ€ngu mĂ€ngimise ja nautimise lihtsaks kĂ”igil, sealhulgas algajatel.
  • **MĂ€ng on tasuta:**Teine tippproff on see, et mĂ€ng on tĂ€iesti tasuta. MĂ€ngijad ei pea mĂ€ngule vĂ”i selle funktsioonidele juurdepÀÀsuks muretsema oma rahaga lahkumineku pĂ€rast.
  • MĂ€ngul on ĂŒksikasjalik autoredaktor: Autoredaktor on ĂŒsna detailne, mis vĂ”imaldab mĂ€ngijatel oma autosid ÀÀrmuslike detailideni muuta. Muudatused ei mĂ”juta mĂ€ngu jĂ”udlust.
  • MĂ€ngul on treeningreĆŸiim: MĂ€ngijad saavad Ă”ppida vĂ”i treenida, et oma mĂ€ngu tĂ€iustada, lĂŒlitudes treeningreĆŸiimi. Õpetused on ĂŒsna ĂŒksikasjalikud ja tĂ”husad.

Miinused

  • MĂ€ngu pikkus on fikseeritud: MĂ€ngu pikkust, milleks on mÀÀratud viis minutit, pole vĂ”imalik muuta.
  • AI meeskonnad kaotavad sageli liiga kergesti: Tehisintellekti meeskond teeb skoori reeglina vaevatuks, mĂ”nikord paneb isegi meeskonnakaaslased ise skoori lööma
  • Serverid vĂ”ivad sageli rikki minna: Tavaliselt kogevad mĂ€ngijad aeg-ajalt serveri rikkeid.
Plussid ja miinused
Rocket League'i koefitsiendid

Rocket League'i koefitsiendid

Enamik kihlvedude pakkujaid pakuvad tavaliselt Rocket League'i ennustuskoefitsiente, mis pÔhinevad mÀngu eeldataval tulemusel. Koefitsientide arvutamiseks kasutatakse konkreetseid valemeid, mis on otseselt seotud tÔenÀosusega. NÀiteks suure tÔenÀosusega meeskonnal, kes vÔidab mÀngu, on madalam koefitsient, mille tulemuseks on vÀiksemad vÔidud. Koefitsiendid esitatakse tavaliselt sarnaselt ehtsa jalgpalli omadega.

Kihlvedude koefitsiendid muutuvad tavaliselt ka mĂ€ngu jĂ€tkudes saitidel, mis lubavad Rocket League'i live-ennustusi. NĂ€iteks vĂ”ib meeskonna vĂ”iduvĂ”imalus ĂŒsna oluliselt langeda, kui meeskond lööb vĂ€rava.

Koefitsiendid vĂ”ivad erinevatel kihlveosaitidel erineda, kuigi enamikul neist on erinevused tĂŒhised. Siiski on mĂ”ned kihlvemissaidid, mis pakuvad oluliselt paremaid koefitsiente kui ĂŒlejÀÀnud. SeetĂ”ttu on oluline valida parim sait, kuna see mĂ”jutab otseselt vĂ”imalikku vĂ”idusummat.

MÔnel saidil on ka erinevad nÔuded koefitsientide kohta, millal mÀngijad peavad panustama boonuste kasutamine. MÀngijad peavad vastama nÔuetele, et saaksid oma vÔidud pÀrisrahaks konverteerida. Seega on Rocket League'i boonuste kasutamisel oluline lÀbimÀngimisnÔuetel silma peal hoida.

Rocket League'i koefitsiendid
Kuidas kÔige paremini vallutada kihlveod Rocket League'is

Kuidas kÔige paremini vallutada kihlveod Rocket League'is

Alustuseks peavad mÀngijad oma panuste tegemisel olema vÀga valivad. See kehtib eriti mÀngijate kohta, kes on Rocket League'i kihlvedusid uued. MÀngijad peaksid tegema ainult selliseid panuseid, millel on suurem tÔenÀosus soovitud tulemuseni, mitte nende asemel, mis toovad kÔige tÔenÀolisemalt kaasa suurima vÔidu.

Meeskonna ja selle mÀngijate kohta uurimine enne panuste tegemist vÔib samuti aidata panustajatel teha paremaid panustamisotsuseid. VÔistkonna eelnev sooritus, paremusjÀrjestus ja hetkevorm vÔivad kÔik mÔjutada mÀngu oodatavat tulemust.

MĂ€ngijad peaksid kasutama ka Ă”igust kihlveo taktikad ja strateegiad. See vĂ”ib aidata panustajatel olla panustamisotsuste tegemisel palju otsustavam. Seda seetĂ”ttu, et nad teavad alati, milline kihlvedude turg ja tĂŒĂŒp kĂ”igi tehtud panuste jaoks valida.

Samuti on oluline korralik pangarolli haldamine. MĂ€ngijad ei tohiks kunagi kulutada raha, mida nad ei saa endale lubada ĂŒhegi panuse peale kaotada.

MÀngijad peaksid alati kasutama kÔiki neile saadaolevaid boonuseid. Enamik kihlvedude pakkujaid pakuvad tavaliselt a tervitusboonus. Sellise boonuse kasutamine annab mÀngijatele vÔimaluse Ôppida vÔi harjutada mÀngu ning vÔimalusel ka raha vÔita ilma millegagi riskimata.

Kuidas kÔige paremini vallutada kihlveod Rocket League'is