Betsson seab oma liikmetele esikohale tipptasemel klienditeeninduse. See näitab tema pühendumust enamikust kihlveoplatvormidest eristumisele ja suurepärase mängukogemuse pakkumisele.
Selle kihlveosaidi mitmekesine ja mitmekeelne tugimeeskond on pädev. Iga selle liige on läbinud aastatepikkuse kogemuse ja omab kõrgeimat professionaalsust. See võimaldab neil vastata osalejate päringutele kiiresti ja viisakalt, kasutades kõige kasulikumat teavet.
Nende tugimeetodite reageerimisaeg on erinev. Kui meilisõnumi pikkus jääb vahemikku 30–60 minutit, siis reaalajas vestluse pikkus on umbes 30 sekundit. Platvormil kulub umbes 15–60 minutit, et pakkujad tagasi helistaksid pärast seda, kui nad on täpsustanud, millal nad on saadaval. Need, kes helistavad Betssonile telefoni vihjeliini kaudu, saavad mõne minuti jooksul mõne oma klienditeeninduse eksperdi juurde.
Betssoni klienditeeninduse spetsialistid on mugavuse huvides kättesaadavad ööpäevaringselt.
Kui mängur ei soovi Betssoni tugimeeskonnaga ühendust võtta ja vajab siiski abi, on alternatiiv. Selle platvormi abikeskuses on KKK-jaotis üksikasjalike vastustega, mis võivad aidata lahendada järgmisi probleeme
Mõned algajad panustajad on tunnistanud, et on hämmeldunud, kui nad otsustavad, kuidas Betssoni tugimeeskonnaga ühendust võtta. Noh, valiku tegemine muutub lihtsaks, kui arvestada konkreetse meetodi omadusi või mugavust.
Oletame näiteks, et proovitakse valida kõne ja reaalajas vestluse vahel. Viimasel on kiirus ja see on parim valik liikmetele, kes vajavad võimalikult kiiresti vastuseid. Kõned sobivad neile, kes ei viitsi paar minutit oodata ega ole sõnumite saatmise fännid.
Aitama Betssoni grupp laiendada oma online-spordiennustust Ameerika Ühendriikidesse, on maksete töötleja Nuvei teinud koostööd Rootsi hasartmängufirmaga. Colorados on Betsson asutanud ettevõtte, mis kannab nime Betsafe. Mängijad saavad Nuvei vahetu pangaülekande funktsiooni abil oma pangakontodelt automaatselt raha oma mängukontodele sisse kanda.