Mängijad saavad 888-ga seotud probleemide lahendamisel abi saada kolmel peamisel viisil. Esimene neist on ametliku saidi abilehe külastamine. Abilehel on palju teavet, mida mängijad saavad kasutada oma probleemide lahendamiseks või teadmiste täiendamiseks. Samuti on lehel palju üksikasjalikke juhendeid.
Mängijad leiavad ajaveebi lehtedelt ka lisateavet, sealhulgas kasulikke näpunäiteid, mis aitavad parandada nende üldist panustamiskogemust.
Teine viis abi saamiseks on korduma kippuvate küsimuste läbimine. See võib aidata mängijatel saada oma küsimustele vastused ilma klienditeeninduse esindajatega ühendust võtmata.
Kui ükski ülaltoodud võimalustest ei paku mängijale piisavat abi, saab ta piletimüügivõimaluse kaudu ühendust võtta klienditeenindajaga. Selleks peab mängija külastama saidi kontaktilehte. Mängijad peavad lisama oma nime, e-posti aadressi, päringu pealkirja ja päringu üksikasjaliku kirjelduse. Enamasti saavad mängijad tagasisidet kolme päeva jooksul.
Tasub teada, et VIP-klubi liikmetel on palju rohkem võimalusi klienditeenindusega ühendust võtta. Nad saavad otse helistada klientide esindajatele või suhelda otse e-kirjade kaudu. Samuti saavad nad isiklikud kontohaldurid, kes aitavad neil võimalikult lühikese aja jooksul lahendada kõik probleemid.