Panusta: The Golden League 2024

Kuldliiga on ülemaailmne e-spordivõistlus, mida korraldavad Elite Gaming Channel ja Lord_Patito. See on Age of Empire (AoE) IV kõrgeima reitinguga üritus ja pakub rohkem kui kümme nädalat kurnavat tegevust mõnelt Age of Empire'i parimalt mängijalt. 125 000 dollari suuruse jagatud auhinnafondiga üritust peetakse üheks suurimaks AoE frantsiisiks.

See üritus, nagu enamik eSpordi turniire, on täielikult võrgus. Kuldliiga algab mängijatega, kes osalevad kahes ühepäevases kvalifikatsiooniringis. Mängijad, kes kvalifitseeruvad põhiturniirile, kus osaleb 64 mängijat, mängivad kolmes mänguvoorus. Iga grupi kaheksa parimat mängijat võistlevad igale voorule järgnevas ringmängus. Neli parimat valitakse seejärel nädalavahetuse play-offi.

Umbes Age of EmpiresImpeeriumide arenguaegMiks on Kuldliiga populaarne?Kuldliiga võidumeeskonnad ja suurimad hetkedKus ja kuidas Kuldliigale panustada?
Erik Kask
WriterErik KaskWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Umbes Age of Empires

Impeeriumide ajastu on auhinnatud reaalajas strateegia (RTS) mäng, mille kaunistatud pärand ulatub üle kümne aasta. AoE on eriti identifitseeritud selle strateegilise mängu järgi, mis on ankurdatud peamistele ajaloolistele tsivilisatsioonidele. Pealkiri on levinud ajaloolistesse aegadesse, alates kiviajast kuni tänapäevani. Veelgi parem, seeria jäädvustab koos iidse mütoloogiaga ka legendaarseid olendeid. Kuigi mängust on palju õppida, on mängust rohkem rõõmu tunda.

Age of Empires ilmus esmakordselt 15. oktoobril 1997. Sellest ajast alates on AoE kaubamärki müüdud enam kui 15 miljonit eksemplari, mis teeb sellest ühe populaarseima pealkirja maailmas RTS žanr. AoE seeria on viimasel kümnendil olnud arvutimängudes arvestatav jõud. Kuigi mõned videomängud kasutavad mõnda AoE mehaanikat, ei vasta ükski AoE-ga seotud mainele ja staatusele.

Mängu käik

Mängu eesmärk on lasta mängijatel arendada oma tsivilisatsiooni käputäiest jahimeestest ja kogunemistest, et moodustada ekspansiivne rauaaja impeerium. Mängu võidu kindlustamiseks peab mängija aktiivselt koguma ressursse mängimiseks uuematest hoonetest ja kasutama arenenud tehnoloogiaid. Samamoodi tuleb ressursse kasutada kokkuhoidlikult, kuna neid kipub mängu arenedes väheks jääma.

Märkimisväärne on see, et mängus on 12 tsivilisatsiooni, millest igaühel on ainulaadsed atribuudid. Mängu arenedes peavad mängijad läbima neli etappi. Nende hulka kuuluvad kiviaeg, tööriistaaeg, pronksiaeg ja rauaaeg. Iga mängu edenemine näeb ette, et mängija teenib uusi tehnoloogiaid, relvi ja üksusi.

Impeeriumide arenguaeg

Nagu varem mainitud, ulatub Age of Empire'i ajalugu tagasi 1997. aastasse, mil Ensemble Studios selle välja lasi. Oma algusaastatel oli mäng omataoline, kombineerides täiuslikku segu Warcraft ja tsivilisatsioon. Kuigi sellel mängul oli mõned tarkvara tagaküljed, lahendati need kiiresti plaastrite abil.

Age of Empire II

Age of Empire II, Age of Kings, oli seeria teine tiitel, mis ilmus 1999. aasta septembris. Kuigi sellel mängul oli oma eelkäijaga mitmeid sarnasusi, oli sellel ka suurepäraseid funktsioone, mis tõid mänguringkondades arvukalt tunnustusi ja auhindu. . Aastate jooksul on seda pealkirja palju täiustatud, sealhulgas 4K graafika, Xbox Live'i tugi ja eksklusiivsed saavutused.

Impeeriumi aeg III

2003. aasta oktoobris tervitasid AoE fännid Age of Empires III, mis on üles ehitatud Age of Mythology täiustatud versioonile ja uuendatud graafikale. Kodulinnade kasutuselevõtt mängijate tugisüsteemina uues maailmas. Nagu tema eelkäijatel, oli ka AOE III-l mõned olulised laiendused, nagu sõjapealikud ja Aasia dünastiad.

Impeeriumide ajastu IV

2017. aasta augustis välja antud Age of Empires IV on praegu sarja uusim väljalase. Esialgsel versioonil oli veel lõpetamata osi ja Age of Empire IV ilmus ametlikult 2021. aasta oktoobris. See pealkiri viib mängijad tagasi keskaega ning sisaldab mõningaid varasemate seeriate mehaanikaid ja funktsioone, mis AoE III-st eemaldati.

Miks on Kuldliiga populaarne?

Kuldliiga populaarsust ei saa kunagi kahtluse alla seada, sest Age of Empires meelitab iga kuu rohkem kui miljon mängijat. Nagu enamiku e-spordiürituste puhul, on ka võistluse olemus selle mängu jaoks aastate jooksul alati olnud peamine atraktsioon. Panustaja vaatenurgast pakub võimalus panustada e-spordi turniiridel, mille vastu kirglik on, rohkem lõbu ja põnevust.

Universaalne olemus eSpordi võrguturniirid on veel üks põhjus, miks Golden League on e-spordi kihlveosaitidel silmapaistval kohal. Need mängud on kõigile avatud ja voogedastusplatvormide kaudu hõlpsasti jälgitavad on aidanud kaasa võistluse populariseerimisele.

Suurtele eSpordi turniiridele panustamine on muutunud peavooluks. Ja kuna e-spordi kihlveod on tänapäeval populaarsed, on suurenenud nende vihjete arv, kes soovivad Kuldsele panuseid teha. See nõudlus tähendab omakorda, et kihlvemissaidid näevad palju vaeva, et tagada panustajatele „piisavalt” valikuvõimalusi.

Inimesed järgivad tavaliselt oma lemmikmeeskonnad või mängud eSpordi turniiridele panustamisel. Seega, see tähendab, et nad saavad metsikute valikute tegemise asemel analüüsida ja teha teadlikke panuseid. Mida rohkem inimesi pöördub Age of Empiresi poole, suureneb sündmuste arv ning võimalused panustada ja võita.

Kuldliiga võidumeeskonnad ja suurimad hetked

Kuna käimas on AoE Kuldliiga võistlus, on veel vara helistada, kes on võistluse parim. Ürituse kümme nädalat kestnud kurnav tegevus viib kahtlemata ühe tšempionini.

Age of Empires IV mängijad ja fännid on turniiride jooksul nautinud haruldast vaatemängu. Kuigi mõned vähemtuntud mängijad on võitnud võistluse ajal ootamatuid võite, on ka mõned turniiri lemmikud olnud järjekindlad.

Kuna turniir on lõppemas 29. mail 2022, on edetabelis lihtne välja tuua mõned paljutõotavad nimed. Midagi parimate e-sporditurniiride juures on see, et tipptegijad on alati järjekindlad. See peaks olema juhtpõhimõtteks igale panustajale, kes soovib panustada eSpordi liigadele või turniiridele.

AoE IV suurimad hetked

First Age of Empire IV võistlus, Elite Gaming Channeli Genesis Competition, toimus 2021. aastal. Turniiridel võitis peaauhinna AoE veteranmängija. Võitja, Ørjan "TheViper" Larsen, pikaaegne Age of Empires II meister, väljus võitjana esimesel "S-tier" üritusel.

Uuel võistlusel võitlesid erinevate kogukondade mängijad. Kuna Age of Empires IV oli suhteliselt uus täiendus e-spordi turniiride loendisse, meelitas see võistlus suuri nimesid teistelt Age of Empire'i tiitlitelt, Warcraftilt ja StarCraftilt. Kõigist koefitsientidest hoolimata võitis täna enim autasustatud Age of Empires II mängija TheViper siiski peaauhinna, alistades finaalis norralase TheMista" Bonidise.

TheViperi saavutused turniiridel olid võtmetähtsusega tema staatuse kehtestamisel Age of Empire IV ajal. Siiski on ta endiselt AoE II silmapaistev mängija.

Võtmed kaasa

Suurimad AoE mängijad selguvad 2022. aasta Kuldliiga võistluse lõpuks. Tavaliselt iseloomustab eSpordi võistlusi aga võistluse dünaamikast tingitud tihe konkurents. Kuigi võitja väärib auhinda, võib isegi võistlusel viienda koha saanud mängija olla märkimisväärne konkurent. Ennustajad, kes teevad eSpordi võistlustele panuseid, võivad teenida märkimisväärseid summasid, nihutades oma tähelepanu peaauhinnalt.

Võistluse ajal on mängijatel kõikvõimalikud valikud, näiteks Avatud lahinguväljad, Off-Meta Combat, eksklusiivne järeldus, play-offi grupietapp, ja Final Four. Sellisena on võistluse algfaasis kahtlemata raske välja valida.

Kus ja kuidas Kuldliigale panustada?

Kuldliiga on kihlvedude kogukonnas tuntud veebipõhine e-sporditurniir. Sellisena kajastavad sündmust veebipõhised e-spordi kihlvedusid. Arvestades, et kihlvemissaidid ei ole võrdsed, kipuvad mõned kihlveokontorid mõnes valdkonnas alla jääma, eriti kihlveoturgude osas. Seda silmas pidades soovitatakse e-spordi panustajatel alati uurida, milline kihlveokontor pakub kihlveoturgudel parimat katvust.

Lisaks turu katvusele aitavad panustaja valiku tegemisel palju kaasa ka muud tegurid, nagu koefitsientide kvaliteet, kihlvedude stiimulid, kohalike makseviiside kättesaadavus ja kihlveokorraldaja maine.

Kui küsimus, milline on parim kihlveosait, on lahendatud, peab panustaja keskenduma sellele, kuidas ta panustab. Alustuseks soovitatakse mängijatel ära kasutada kihlveokontori pakkumisi. e-spordi meistrivõistluste olemuse tõttu peavad panustajad omaks võtma strateegilise lähenemise. Ja see nõuab dünaamilist panustamisstiili, mis minimeerib riske ja aitab rahalisi vahendeid hallata. Samuti peaksid panustajad järgima innukalt antud koefitsiente veebipõhised e-spordi kihlvedusid, kuna need heidavad sageli valgust mis tahes e-spordi meistrivõistluste või -ürituste tõenäolistele tulemustele.

About the author
Erik Kask
Erik Kask
About

Sügavalt juurdunud Eesti digirevolutsiooni ja mängukirglikkusega on Erik Eesti-kesksete online-kasiino juhendite taga olev pioneeri. Tema töö sujuvalt põimib kohalikku võlu rahvusvaheliste mängustandarditega, võites mängijate usaldust.

Send email
More posts by Erik Kask