Turniirid

December 29, 2022

LAN või võrgus: tehke või vaheaeg e-spordi panustajatele

Erik Kask
WriterErik KaskWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Ülemaailmne pandeemia on toonud kaasa e-spordi kihlvedude buumi. See peatas ka LAN-turniirid, kuid tõi kaasa online-turniiride tõusu. Ometi naasevad LAN-turniirid, kus lukustused leevenevad ja immuniseerimisprogrammid on osutunud tõhusaks. 

LAN või võrgus: tehke või vaheaeg e-spordi panustajatele

E-spordile panuste tegemisel on oluline arvestada, kas kõnealust sündmust mängitakse võrgus või kohtvõrgus (LAN). Panustajatel, kes võtavad aega, et uurida mängija tõusude ja mõõnade põhjusi antud matšis, on suurem võimalus tulevikus oma panused võita.

Kui soovite lisateavet LAN-i mõjude kohta e-spordi kihlvedude veebiturniirid, jätka lugemist.

LAN vs. võrguturniirid: mis vahe on?

Esiteks peame määratlema, mida me mõtleme LAN-i või võrguturniiride arutamisel. Kohaliku võrgu (LAN) mängud toimuvad inimeste seas, kes viibivad füüsiliselt samas kohas, mitte Interneti kaudu.

Enamik kohtvõrke toimub staadionidel ja neid edastatakse otse veebilehtedel nagu Twitch ja YouTube. Erinev pole mitte ainult atmosfäär, vaid ka istmed, lauaplaat, ruum ja koht.

Interneti-võistluse ajal kasutavad osalejad internetti teises kohas asuva serveriga ühenduse loomiseks. Mängijad on füüsiliselt ja geograafiliselt hajutatud, mis tähendab, et nad peavad kodus kasutama oma arvutit ja Interneti-ühendust.

Nendel turniiridel võivad panustajad olla kindlad, et osalejad kasutavad neile tuttavat seadet, mis suurendab jõudlust. Seevastu mängijad ei saa LAN-i sündmuste ajal oma seadistustes sõnaõigust ja selle asemel peavad nad tegelema mis tahes pakutava seadmega.

LAN eSportsi turniirile panustamine eeldab mängijate oskuste taseme ja sündmuse mastaabi, reisilogistika, surve, mängijate võimet kogu mängu jooksul üksteisega suhelda ja koduväljaku eelise võimalust arvestamist.

Kuigi on tõsi, et mängijad saavad e-spordi veebiturniiridel võistelda mugavalt oma kodus, peavad nad siiski tegelema serveri latentsusaja ehk "pingi" (kestus, mis kulub andmete serverisse ja tagasi edastamiseks) probleemidega. , mis võib olenevalt meeskonnaliikmete ja serveri suhtelisest asukohast olla eriti problemaatiline.

Ping: peamine tegur, mis eristab LAN-i võrguturniiridest

"Ping" on võrgumängudes kasutatav termin, mis näitab aega, mis kulub mängija tegevuste kajastumiseks serveri vastuses. Mõiste "viivitus" viitab hüppelisele või äkilisele tõusule aja jooksul, mis kulub teie seadme poolt antud käsu vastuvõtmiseks ja mänguserveri poolt töötlemiseks või serveri antud käsu kinnitamiseks teie seadme poolt. Seda nimetatakse "pingiks" ja madal ping tähendab väiksemat viivitust ja sujuvamat mängukogemust.

Pingi mõõtmiseks kasutatav ajaühik on millisekund (lühendatult "ms"). Üldiselt võib öelda, et 15-millisekundiline või vähem ping on suurepärane, 15-45 millisekundit on suurepärane ja 45-100 millisekundit on talutav. Üle 100 ms pikkuste pingide mängimine võib olla keeruline, samas kui üle 250 ms kestvad pingid on tavaliselt esitamatud.

Sõltuvalt mängija oskuste tasemest ja mängitavast mängust võivad need pingid olla mängitavad või mitte. Mängud nagu Massive Online Battle Arenas (MOBA) ja esimese isiku laskurid (FPS) on kurikuulsalt vastuvõtlikud pingile, enamik mängijaid teatab probleemist 50–90 millisekundi vahel. Interneti-rollimängud (MMO-d) ja reaalajas strateegiamängud (RTS) on suuremate pingide suhtes andestavamad, samas kui käigupõhised mängud ei pane seda peaaegu tähele.

Kui oluline on Ping võistlusmängus?

Võistlusmängudes mängib ping sageli suuremat rolli kui tavaliste mängijate puhul. Enamik suuremaid professionaalseid e-spordi turniire peetakse LAN-keskustes, et vähendada latentsusaja mõju. See on hea viis tagada, et mängijate pingutused, mitte võrgu kiirus määravad mängu tulemuse.

E-spordi kihlveostrateegia loomine, mis põhineb LAN vs. online turniiridel

Siin on mõned tegurid, mida kaaluda oma spordiennustusstrateegia koostamisel selle põhjal, kas teie lemmik e-spordimäng korraldab LAN- või võrguturniire.

Mängija eelistuste tundmine

Mängija eelistused erinevate sündmuste puhul võivad olenevalt inimesest erineda. Online e-sporditurniirid võimaldavad mängijatel võistelda mugavalt oma kodus või tuttavas meeskonnakeskkonnas.

Seevastu mängija peab LAN-i üritusel ümbruse ja varustusega harjuma. Riistvara erinevatele seadmetele üleviimisest tulenevad draiveriprobleemid tekitavad regulaarselt probleeme mõne teise süsteemi kasutamisel, eriti sellistes mängudes nagu CS: GO, kus täiuslik eesmärk võib tähendada erinevust võidu ja kaotuse vahel.

Kuigi mugavalt kodus mängimisel on palju eeliseid, kaasneb sellega oht, et mängija kaotab keskendumisvõime ja mängib alla oma potentsiaali. Sportlasena võite avastada, et valju entusiastliku rahvahulga ees mängimine suurendab teie pealehakkamist ja sihikindlust.

Hinnake eelmisi esitusi

Meeskonna suutlikkust LAN-turniiril suhelda võib takistada rahvahulk ja sellele järgnev müratase. Kuigi mängijad näevad üksteise ekraane, sõltub tõhus meeskonnatöö suuresti verbaalsest suhtlusest. Seetõttu uurivad tõsised panustajad sageli enne LAN-i sündmust meeskonna rahvust.

Kuna enamik mängijaid on segarahvuse e-spordi meeskond ei saa üksteisega oma emakeeles suhelda, võivad nad olla ebasoodsamas olukorras. Kuigi sellised meeskonnad on Dota 2-s hästi tuntud, on suurtel võistlustel, nagu The International, saadaval kabiinid, mis aitavad pealtvaatajate müra mõju leevendada.

Mõistke rahvahulga survet

Rahvahulga suurus on olenevalt sündmusest erinev. sisse legendide liigaNäiteks iga liiga regulaarset hooaega mängitakse LAN-i kaudu, kuigi stuudios on suhteliselt piiratud publik. Suuremad areenid mahutavad maailma finaalturniirile oodatud rahvahulki.

Mõnikord võib vähem andekas meeskond LAN-i ürituse võita, mängides lihtsalt oma tavalist mängu ega lase survel end kätte saada. Kõik ei saa elava publiku terava pilgu all oma parimat tulemust esitada, kuid mõned sportlased saavad sellise keskkonna koorma all hakkama.

Vead ja vaimne kindlus

Iga mängija tunneb võistlusspordis osaledes survet, kuid kõik reageerivad sellele erinevalt. Mõned mängijad võivad avastada, et mängu seadistus segab oluliselt tähelepanu, pikendades vigade mõju, mis muidu mõne minuti pärast ununevad.

Saate lisateavet mängija tõenäolise reaktsiooni kohta keerulisele olukorrale, kui analüüsite tema sooritusandmeid pärast kriitilise vea tegemist. Pidage seda silmas panuste tegemisel LAN eSportsi turniiridel, kus panused on suuremad ja mängija vaimset kindlust võib proovile panna vahelejäänud löök või ebaõnnestunud löök.

Arvestades asukohta ja reisimist

Tõsised espordis osalejad mõjutavad juba reisimise mõju meeskonna esinemisele üritusel. Kuna jet lag võib märkimisväärselt mõjutada mängija sooritust ja seega ka meeskonna eduvõimalusi võistlustel, võtavad paljud meeskonnad nüüd meetmeid tagamaks, et nende liikmetel oleks piisavalt aega pikamaareisi tagajärgedest taastumiseks.

Kasulikku teavet võib saada lühiuurimine LAN-i sündmuse asukoha kohta ja selle võrdlemine osalejate kodupiirkonna või varasemate võistluspaikadega. 

Enne panuse tegemist peaksid panustajad kaaluma selliseid tegureid nagu mängija kohaliku kultuuri, keele ja köögi tundmine.

Kuigi see võib e-spordis olla vähem nähtav, näitavad statistilised tõendid, et meeskonnad, kes oma koduriigis võistlevad paremini, saavad väikese eelise. Kodumeeskonnal on koduväljaku eelis, sest nad ei pea nii kaugele sõitma ja publik julgustab neid. Nende vastased peavad võitlema rahva vaenulikkusega, võib-olla ka apaatsusega, mis võib moraali demoraliseerida ja kurnata.

Viimased Mõtted

See artikkel selgitab, miks on kasulik teada, millised mängijad millistel sündmustel tõenäolisemalt võidavad ja kuidas need teadmised võivad teie panustamisstrateegiat juhtida. Paljud esporti panustajad teevad vea, eeldades, et meeskondade esitused kohtvõrgu- või võrguturniiridel on identsed. Eelnevat teavet silmas pidades ja eeluuringuid tehes võite seda lõksu vältida ja anda endale parema võimaluse koefitsiente ületada.

About the author
Erik Kask
Erik Kask
About

Sügavalt juurdunud Eesti digirevolutsiooni ja mängukirglikkusega on Erik Eesti-kesksete online-kasiino juhendite taga olev pioneeri. Tema töö sujuvalt põimib kohalikku võlu rahvusvaheliste mängustandarditega, võites mängijate usaldust.

Send email
More posts by Erik Kask

Viimased uudised

Olge valmis ülimaks jõukatsumiseks: World of Warcraft Plunderstorm Creator Royale
2024-03-28

Olge valmis ülimaks jõukatsumiseks: World of Warcraft Plunderstorm Creator Royale

Uudised