Panusta: League of Legends World Championship 2024

Esport turniiride liigad on tänapäeval muutunud nii populaarseks. Seetõttu on tänane esportturniiride nimekiri pikk. Kuid just üleval on need eSpordi meistrivõistlused League of Legends World Championship. League of Legends World Championship, mida korraldab Riot Games, on iga-aastane profiturniir, mis toob kokku parimad League of Legendsi (LoL) meeskonnad, et iga hooaja lõpus tiitli nimel võistleda.

See on turniir, mis selgitab välja maailma parima League of Legendsi meistri konkreetse aasta jooksul. Sellel meistrivõistlustel võitlevad meeskonnad Summoner's Cupi, 70-naelise (32-kilose) karika (ülim saavutus) ja mitme miljoni dollari suuruse auhinnafondi pärast. Vaatajaskonna poolest on sellel turniiril tohutult vaatajaskonda, 2018. aasta väljaandel oli ligi 99,6 miljonit vaatajat.

Erik Kask
WriterErik KaskWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Mis on League of Legends Championship?

Esimesed LoL-maailmad toimusid Rootsis DreamHackis Meeskond Fnatic krooniti turniiri esimesteks meistriks. Alates selle avamisest on meistritiitli võitnud kuus erinevat meeskonda, kusjuures SKT T1 on ainus meeskond, kes on kolm korda tiitli tõstnud (2022. aasta seisuga).

Alates selle algusest 2011. aastal on sündmus olnud tunnistajaks paljudele muutustele. Kui see laieneb, kohandatakse ja muudetakse auhinnafondi, võõrustavaid linnu, osalejaid ja eeskirju. Riot Games on alates 2014. aastast loonud isegi ametliku ürituste muusikapala, mis on seotud Worldsi üritusega.

LoL-i maailmameistrivõistlused hõlmavad kolme võistlusetappi, sealhulgas sissemängud, grupietapid ja väljalangemised. Kui Play-In ja grupietapid mängitakse ringmängu formaadis, siis Knockouti etapp mängitakse ühe eliminatsiooniga formaadis, mis sisaldab viiest parimat sarja.

Kui suur on LoL-i MM?

Esiteks toob meistrivõistlused kokku LoL-i meeskondade creme de la creme, et sarved lukustada. Mitme miljoni dollari suuruse auhinnafondiga ei julge keegi arvata, et turniir on väike; see on suur.

Lisage sellele sajad miljonid, kes turniirimänge otseülekandes jälgivad, ja teil on üks neist suurimad esporditurniirid päikese all. Lisaks näevad miljonid inimesed meistrivõistlusi võimalusena panustada ja raha võita. Jah, just nii suur ja tähtis on MM.

Trofee

Nagu eespool mainitud, on Summoner's Cupi (turniiri karika) tõstmine iga osaleja unistus. Karika tellis turniiri omanik Riot Games. Kuigi Riot Games määras kaaluks 70 naela, kaalub lõpptoode (tass) vähem, et seda oleks lihtne tõsta.

League of Legends kohta

legendide liiga, lühendatult LoL, on 2009. aastal välja töötatud MOBA arvutimäng. Selle saab mängu kodulehelt tasuta alla laadida. Peaaegu igaüks saab mängu alla laadida ja seda mängida tänu selle minimaalsetele süsteeminõuetele.

Kuidas mängida League of Legendsi

LoL-i matš koosneb kahest viiest mängijast koosnevast meeskonnast. Võistkonnad on sinised ja punased ning nad võistlevad Summoner's Rift kaardil. Suur osa tegevusest toimub alustes ja kolmel rajal, mida tuntakse all, keskel ja üleval. Džungel viitab kaardi mis tahes alale, millel ei ole sõiduradasid ega aluseid, ning džunglid loodavad sellele alale neutraalsete koletiste tapmiseks kulla ja XP eest.

Mängijad saavad oma meistreid (tegelasi) parandada, teenides kulda, mida kulutatakse ressurssidele, mis võimaldavad neil teha võimsamaid loitse ja teha vastastele rohkem kahju. XP võitmine seevastu aitab mängijatel nivoo tõusta. Iga meeskond saab kutsuda käsilaste armee, et aidata neil vastase baasi hävitada.

Kuidas võita League of Legendsi matš?

Mängu võidab esimene meeskond, kes Nexuse hävitab. Nexus on struktuur, mis asub mõlema külje aluse tagaosas. Üks asi, mida tuleb tähele panna, on see, et Nexuse hävitamine pole pargis jalutuskäik. Nexus jääb puutumatuks seni, kuni kõik kolm selle inhibiitorit või vähemalt üks baasi tornidest seisavad.

Tornid on LoL-i matšis olulised, kuna need aitavad vastast kahjustada, võimaldades samal ajal meeskonnal lahinguvälja korralikult kontrollida. Tornide lõhkumiseks kasutavad meeskonnad sageli käsilasi, kelle allikaks on Nexus.

Miks on LoL maailmameistrivõistlustele populaarne panustada?

Me kõik teame, et spordikihlvedude populaarsus on kasvanud kiiresti, kiiremini, kui võite ette kujutada, eriti viimastel aastatel. See laieneb ka kiirusega, mis avaldaks survet teistele suurematele e-sporditurniiridele.

See on esport üritus, kus legendide liiga koefitsiendid on soodsad ja annavad suurepärase võimaluse oma lemmikmeeskonnale panustada.

Nüüd on üks populaarsemaid e-spordi online-turniire panustajate jaoks LoL maailmameistrivõistlused. Väga paljudel e-spordi turniiridel ei ole sellist mängijate sissevoolu nagu see. Ja see on mõjuvatel põhjustel, sealhulgas järgmistel:

Valikus on mitu kihlveoturgu

Mängu kestus üle/alla, meeskond, kes tapab esimese paruni/draakoni, matši tulemus üle/alla, meeskond, kes viigistab esimese vere jne.

Matšid on lühikesed

League of Legendsi mängud kestavad tavaliselt 40 minutit. Kümme minutit saab lisada või lahutada sõltuvalt mitmest tegurist, näiteks matši keerukusest, meeskondade mängustiilist, tõukepotentsiaalist jne. See tähendab, et panustajad ei pea tunde ootama, enne kui võidud järgmise panuse jaoks nende kontole jõuavad.

Kättesaadavus

See on veel üks põhjus, miks panustajad armastavad LoL-i maailmameistrivõistlusi. Turniiri koefitsiendid on üldse saadaval espordi kihlvedude saidid. Miks siis pingutada, et panustada turniirile, mille saadavus on napp?

League of Legends maailmameistrivõistluste võitjameeskonnad ja suurimad hetked

Fnatic (1. hooaeg)

Esimesel hooajal oli LoL-i maailmameistrivõistlused alles tärganud ja sellel puudus sisukas infrastruktuur. Järelikult Riot Games valis DreamHack Sündmuse toimumiskohaks suvi, Rootsi. Sellel üritusel osales kokku kaheksa võistkonda – kolm võistkonda Euroopast, kolm meeskonda Põhja-Ameerikast, üks Filipiinidelt ja üks Singapurist.

FnaticRootsi meeskond sai oma vastastest võitu, alistades Counter Logic Gamingu 2:1 enne Epik Gameri ületamist. Fnatic läks suures finaalis vastamisi Against All Authorityga, muutes esimese hooaja finaalid üle-euroopaliseks. Nad viiksid koju 50 000 dollarit.

Taipei Assassins (2. hooaeg)

Üritus peeti Californias Los Angeleses ja sellel on 2 000 000 dollari suurune auhinnafond, mis ületas nelikümmend korda esimese auhinnafondi. Pärast grupietapi lõppu läks TPA vastamisi Korea NaJin Sword meeskonnaga.

Üllataval kombel pühkis see Taiwani meeskond NaJini kergelt, jõudes suurde finaali pärast kõrge oktaanarvuga 2:1 võitu Euroopa tollal kõrgeima asetusega Moskva viisiku üle. Taipei läks vastamisi Korea esikoha Azubu Frostiga, kelle nad tõhusalt sulgesid. Nad võitsid võistluse 3:1, tuues Taiwanile kõigi aegade esimese MM-i krooni.

SK Telecom T1 (3. hooaeg)

Kolmas hooaeg oli esimene kord maailma ajaloos, kui seerias käis kõik viis mängu. SKT alistaks lõpuks NaJini, et pääseda suurde finaali. Ent matš Royal Clubiga oli pettumus, sest SKT lõi nad 3:0 ja võitis Korea esimese meistritiitli. See võit tähistas Korea domineerimise algust meistrivõistlustel.

Samsung White (4. hooaeg)

Duell Samsung White'i ja Star Horn Royal Clubi vahel lõppes 3:0 löömisega. Selles kohtumises suutis kaotaja võita vaid ühe geimi. See oli Samsung White'i esimene meistritiitli võit ja Korea teine järjestikune võit. Royal Club, praegu tuntud kui Royal Never Give Up, on ainus meeskond, kes on turniiril mitmel korral teiseks tulnud.

SK Telecom T1 (5. hooaeg)

SKT läks 2015. aasta suures finaalis vastamisi KOO Tigersiga. See oli esimene kolmest järjestikusest Korea maailmameistrivõistluste finaalist. SKT täiusliku maailmajooksu rikkus KOO Tigers, kes suutis ühe mängu võita, kuid see oli parim, mida viimane teha sai. SKT võidab 3:1, saades esimest korda turniiri võitnud meeskonnaks.

Teised LoL-i MM-võitjad

  • SK Telecom T1 (6. hooaeg)
  • Samsung Galaxy (7. hooaeg)
  • Invictus Gaming (8. hooaeg)
  • FunPlus Phoenix (9. hooaeg)
  • DAMWON Gaming (10. hooaeg)

Kus ja kuidas panustada League of Legends maailmameistrivõistlustele?

Vaatamata muudele kasumlikele ja suurematele esportturniiridele on LoL-i maailmameistrivõistlused endiselt üks parimaid esportturniire panustajatele. Iga League of Legends Worldsi sündmus on ülemaailmne sensatsioon, mis käivitab kihlveohulluse.

Kuidas panustada League of Legends maailmameistrivõistlustele

Internetis on espordi kihlvedusid; seega peate esport-turniiridele panustades tegema õige valiku. See võib tunduda kõige lihtsam samm, kuid see ei pruugi nii olla. Muidugi on teie online-ennustuskogemus ohus, kui selles etapis valesti eksite. Kui te pole kindel, kust alustada, tehke lihtsalt Google'i otsing parimate spordiennustussaitide hulgast.

Kui olete kihlvedude kasuks otsustanud, viige registreerimisprotsess lõpule, mis hõlmab tavaliselt veebivormi täitmist. Esitage kindlasti kehtiv teave, sest teid võidakse hiljem täiendavalt kontrollida. Mõned kihlvedude vahendajad võivad nõuda, et laadiksite kohe üles valitsuse väljastatud isikut tõendava dokumendi, samas kui teised ootavad teie esimese väljamaksetaotluseni.

Pärast registreerimist tehke sissemakse, kasutades oma lemmik makseviis. Kui olete seda teinud, on nüüd aeg oma raha tööle panna. Valige matš, kihlvedude turg, panus ja kinnitage oma panus.

About the author
Erik Kask
Erik Kask
About

Sügavalt juurdunud Eesti digirevolutsiooni ja mängukirglikkusega on Erik Eesti-kesksete online-kasiino juhendite taga olev pioneeri. Tema töö sujuvalt põimib kohalikku võlu rahvusvaheliste mängustandarditega, võites mängijate usaldust.

Send email
More posts by Erik Kask

Viimased uudised

LAN või võrgus: tehke või vaheaeg e-spordi panustajatele
2022-12-29

LAN või võrgus: tehke või vaheaeg e-spordi panustajatele

Ülemaailmne pandeemia on toonud kaasa e-spordi kihlvedude buumi. See peatas ka LAN-turniirid, kuid tõi kaasa online-turniiride tõusu. Ometi naasevad LAN-turniirid, kus lukustused leevenevad ja immuniseerimisprogrammid on osutunud tõhusaks.

2022. aasta 5 parimat espordiennustusturniiri
2022-12-08

2022. aasta 5 parimat espordiennustusturniiri

Esports laieneb ning kihlveoturgudele on kaasatud rohkem võistlusi ja mänge. Arvestades, kui populaarseks on spordivõistlused viimastel aastatel muutunud, pole üllatav näha esportkihlvedude populaarsuse kasvu.