Kõik Alliance kihlveo kohta

Esporti kihlveo saite kasutades peab kasutaja valima õige meeskonna, kellele panustada. Parim on valida selline, millel on pikk turniiride võitmise ajalugu. Alliansi puhul on see kindlasti nii. Nad asuvad Rootsis ja on olnud osa profimängudest alates 2013. aastast. Organisatsiooni üle juhib viiest inimesest koosnev juhtkond. Varem keskendusid nad StarCraft II-le ja League of Legendsile.

Kuid viimastel aastatel on nad liikunud teistele populaarsetele pealkirjadele. Seetõttu peavad mängijad, kes otsivad nende kahe mängu võitnud meeskondi, otsima mujalt. See aga ei tähenda, et allianss oleks ebaoluliseks muutunud. Nad on lihtsalt vahetanud turniire, mis on rivaalitsevatest meeskondadest vähem küllastunud.

Kõik Alliance kihlveo kohta
Erik Kask
WriterErik KaskWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Alliansi mängijad

Alliance kuulus algselt agentuurile GoodGame. See oli Amazoni kontrolli all oleva mängude voogedastusteenuse Twitchi tütarettevõte. 2016. aastal teatas Alliance oma otsusest GoodGame'ist lahkuda ja saada täielikult mängija omanduseks. See tähendab, et meeskonnaliikmetel on kohtumiste võitmiseks rahaline lisastiimul. See meeskond on pälvinud spordiennustussaitide tähelepanu oma kõrge profiiliga võitude tõttu. Näiteks 2013. aastal võitsid nad Internationali, saavutades espordi ajaloo suurima auhinna.

Parimates spordimeeskondades peavad olema kõrgelt kvalifitseeritud liikmed, kes suudavad konkurente edestada. Alates nende tekkimisest on Alliance värvanud mitmeid suuri nimesid. Näiteks 2013. aastal liitus nende ridadega StarCrafti mängija Naniwa. Aasta hiljem teatasid eports ajakirjanduse saidid, et Armada liitus meeskonnaga. See oli märkimisväärne, kuna neid peeti ringraja üheks parimaks Super Smash Brosi mängijaks.

2013. aasta lõpus otsustas meeskond lõpetada Euroopa League of Legends meistrivõistluste sarjas võistlemise. Nad andsid välja ka oma viimase Starcraft II mängija SortOfi. See oli peamiselt tingitud uutest reeglitest, mis takistasid agentuuridel mitut meeskonda omada. See oli peamine tegur Alliance'i GoodGame'ist lahkumisel ja mängijate autonoomia suurendamisel. Espordikihlvedude fännid peavad seda probleemi Alliance'ile panuste tegemisel arvesse võtma. Enne nende täielikku lahkumist on nad teatud tiitlitel silma paistnud.

Mõnikord võivad nad mängijaid välismõjude tõttu maha jätta. Samal ajal on paljud esilekerkivad mängijad huvitatud Alliance'iga liitumisest, kuna neid ei kontrolli suur agentuur. Need muutujad võivad liidu matšide panustamiskoefitsiente otseselt mõjutada.

Alliansi tugevaimad mängud

See esport mängumeeskond paistab silma erinevatel mänguvõistlustel. Neil on mängijaid Hollandist, kes on liitunud Trackmania profiringiga. See on võidusõidumäng, kus mängijad saavad ise rajada luua. Enamikul Trackmania turniiridel on ajasõidu formaat. Seetõttu peavad alliansi liikmetel olema kiired refleksid.

Autojuhtimine pole ainus mängužanr, millega Alliance silma paistab. Nad on pööranud palju tähelepanu battle royale'i žanrile. See hõlmab populaarset pealkirja Apex Legends. Professionaalsete matšide ajal peavad kaks kuni kolm mängijat ühinema ja valima kindlate võimetega tegelased. Alliansi liikmed peavad mängu võitmiseks välja mõtlema hea tegelaste konfiguratsiooni ja ka hästi koostööd tegema. Sama võib öelda ka Fortnite'i kohta, teise lahingukuningliku tiitli kohta, mis on viimastel aastatel esporti domineerinud.

Alliance on laienenud ka võitlusžanrile, saavutades Super Smash Bros. Melee mängijad. Sellel mängul on üsna ebatavaline võitlussüsteem. Mängijad peavad seda uurima, kui nad tahavad turniiri tulemuste kohta täpseid ennustusi teha. Kahaneva terviseriba asemel arvutatakse kahjuprotsendid loenduriga, mis aja jooksul suureneb.

Miks on Alliance Esports populaarne?

Arukas panustaja pöörab kuulsa esportmeeskonna valimisel tähelepanu mitmele tegurile. Üks olulisemaid on järjepidevus. Kuigi Alliance on aastate jooksul kandnud mõningaid kaotusi, on neil õnnestunud ka hästi esineda. Kui kõik nende mängutulemused kokku panna, saab selgeks, et Alliance on alates 2013. aastast saatnud suure edu.

Paljudele esportmeeskondadele meeldib liituda paljude erinevate spordialadega erinevad esport turniirid. Probleem on selles, et nad võivad end liiga õhukeseks ajada. Seevastu otsustab Alliance keskenduda käputäiele tiitlitele. See tähendab, et nad saavad panustada oma energia oma jõudluse parandamisse. Sellest on saanud võidukas strateegia.

Alliance'i nimekirjas on ka üsna valitud rühm mängijaid. Pealtnäha võib see jätta mulje, et nad on vähem kõrge profiiliga meeskond. Kuid kasutades ainult parimaid inimesi, on Alliance end tõestanud eliitorganisatsioonina. See tähendab ka seda, et panustajatel on liidupõhise panuse tegemisel vähem inimesi, kelle vahel valida. Kui mängijaid oleks rohkem, väheneks võiduennustuse tegemise võimalus.

Alliansi auhinnad ja tulemused

Kõige populaarsematel espordimeeskondadel peab olema võitude rekord. Bookies märkas, kui Alliance Dota 2 meeskond saavutas 2013. aasta peaauhinna Rahvusvaheline. Nad alistasid finaalis endise meistri Natus Vincere. Seis oli 3:2. Alagrupifaasis lõpetas Alliance seisuga 14:0, mis on selle võistluse ideaalne rekord. Kahel korral kaotati aga ka Na'Vile ja korra Team DK-le.

Nende esitus oli järgmisel aastal nõrgem. Allianss ei suutnud oma krooni kaitsta. Nad jagasid 11. koha vähem kui tähe rekordiga 6:9. Selle tulemusena lagunes nende nimekiri ja Alliance liikus teistele mänguturniiridele.

Kui Alliance 2013. aastal Euroopa League of Legends meistrivõistluste sarjaga liitus, saavutas ta 3. koha seisuga 16:12. Nad jäid maha rivaalidest SK Gamingust ja Fnaticust. Mängija Froggen valiti Spring Spliti MVP-ks. Playoffide ajal langesid nad 4. kohale ja kaotasid poolfinaalis Fnaticule. Pärast suvist lõhenemist jäi meeskond tulemuseks 21:7. Nende aasta tippsündmus oli võitmine League of Legends maailmameistrivõistlused pärast 3:1 võitu Fnaticu vastu.

Raha võitis

Esportmeeskondade edu põhineb sageli rahasummal, mille nad aja jooksul koguvad. Kihlveokontorid võtavad seda tavaliselt võiduvõimaluse üle otsustamisel arvesse. Alates nende loomisest on Alliance võistelnud enam kui 360 turniiril. Kogu teenitud auhinnaraha ületab 6 846 000 dollarit. See teeb neist väga kõrge profiiliga meeskonna, kellele tuleb tähelepanu pöörata.

Suurem osa nendest vahenditest võideti mängu Dota 2 matšidega. Tegelikult kogunes 84% sellest. Selle põhjuseks on kaks asja: Dota turniiride suur arv ja Alliance'i mängijate erakordne esitus sellel tiitlil. Seevastu teistest üksikutest mängudest teenitud rahasumma on marginaalne. Ehkki Apex Legendsi 115 647 dollari teenimine kõlab muljetavaldavalt, moodustab see vaid 1,70% Alliance'i auhindadest. Hiljuti on meeskond laiendanud oma haaret võitlusžanri poole. Siiani on nad võitnud 301 124 dollarit. See on 4,40% nende kogusummast.

Kui mängurid kogu seda statistikat arvesse võtavad, saab selgeks, et suurem osa Alliansi õnnestumistest on tingitud ühest mängust: Dota 2. Seetõttu võib panuse tegija soovida panuse tegemisel sellele tiitlile keskenduda. Probleem on selles, et Alliance ei võistle enam Dota üritustel. Kuid kuna meeskond laiendab oma haaret, võib see lähitulevikus muutuda.

Alliansi parimad mängijad

Espordi tippmeeskond on täpselt nii hea kui selle üksikud mängijad. Kuna alliansi asukoht on Rootsi on loogiline, et ka nende parimad liikmed on pärit sellest riigist. Kui inimesed lähtuvad spordiedu kriteeriumitest teenitud rahasummast, võib esikümnesse lugeda alliansi mängijaid:

  • Gustav Magnusson (s4)
  • Jonathan Berg (Loda)
  • Jerry Lundqvist (EGM)
  • Joakim Akterhall (Akke)
  • Henrik Ahnberg (AdmiralBulldog)
  • Simon Haag (Handsken)
  • Linus Blomdin (Limmp)
  • Nikolai Nikolov (Nikobaby)
  • Adam Lindgren (Armada)
  • Artsiom Barshak (fng)

Neid mängijaid toetavad esportlased märkavad, et neil on teatud ühiseid jooni. Neil on mängust laialdased teadmised ja nad mõtlevad välja taktikaid, et saavutada esikoha. Mõnikord valib Allianss mängija teatud oskuste tõttu. Näiteks on parimad Trackmania mängijad sõidukite juhtimisel kiired ja täpsed.

Battle Royale'i tippmängijatel on oskused, mis kattuvad esimese isiku tulistajatega. Kiirus on hädavajalik neile, kes soovivad võistelda võitlusmängude võistlustel. Tuleb märkida, et Alliance'is on korraldusmeeskond, kes otsustab, millised mängijad teatud turniiridele saata. Seetõttu mõjutavad nende otsused suuresti meeskonna edukust tervikuna.

Kus ja kuidas Alliance'ile panustada

Parimad spordiennustussaidid annavad kasutajatele juurdepääsu võimalikult paljudele mänguturgudele. Kui ei, siis on spetsialistide leidmine raskem. Hea uudis on see, et Alliance on hästi tuntud ja tavapärane spordiorganisatsioon. Kui kihlveokontoril on videomängusündmustele pühendatud sektsioonid, siis tõenäoliselt osaleb see meeskond.

Siiski on ebatõenäoline, et Alliance on neil turgudel aastaringselt näha. Selle asemel peab mängija ootama õige turniiri algust. Täpsemalt peaksid nad tähelepanu pöörama sündmustele, mis põhinevad Fortnite'il, Super Smash Brosil, Apex Legendsil ja Trackmanial.

Õige panustamisstrateegia oleneb konkreetsest mängust. Alliansi austatakse turniiride viimaste etappide saavutamise eest. Seetõttu võib mängur soovida oodata poolfinaali. See võimaldab neil jälgida alliansi tegevust ja analüüsida oma tugevaid külgi. Battle royal mängud on alati riskantne panus, sest kaardil on nii palju mängijaid. Parem on valida võidusõidutiitlid, kuna arvesse tuleb võtta vähem muutujaid. Meeskonnapõhiste ürituste ajal sõltub alliansi edu sellest, kui hästi iga liige üksteist täiendab.

About the author
Erik Kask
Erik Kask
About

Sügavalt juurdunud Eesti digirevolutsiooni ja mängukirglikkusega on Erik Eesti-kesksete online-kasiino juhendite taga olev pioneeri. Tema töö sujuvalt põimib kohalikku võlu rahvusvaheliste mängustandarditega, võites mängijate usaldust.

Send email
More posts by Erik Kask